omdat ze tegen bomen lopen, over takken en struikjes en steentjes struikelen en dan nek breken enzo.quote:
Veel plezier verderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga mijn PC afsluiten en verder Scary Movie 3 kijken en dan gelijk naar bed
Best een mooie vrouw...maar heb het gevoel dat er iets niet klopt aan haar....alleen watquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Houniet het volgende:
Cali wat vindt je van die vrouw hierboven?
Ze heeft een mannelijk gezicht en de lippen en ogen....klopt ook iets niet aanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Best een mooie vrouw...maar heb het gevoel dat er iets niet klopt aan haar....alleen wat
Omdat jij dat kapsel ook wiltquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Best een mooie vrouw...maar heb het gevoel dat er iets niet klopt aan haar....alleen wat
dat kapsel heb ik nu zo'n beetje alleen is de pony wat langer en de rest wat korter....En dan moet me pony een beter model hebben en moet de rest laten groeienquote:
Als je me nu ook gaat vertellen dat je soms krullen hebt en je haar wel eens opsteekt dan..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:23 schreef Californium het volgende:
[..]
dat kapsel heb ik nu zo'n beetje alleen is de pony wat langer en de rest wat korter....En dan moet me pony een beter model hebben en moet de rest laten groeien
Dan kan je mij ook lek schietenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je me nu ook gaat vertellen dat je soms krullen hebt en je haar wel eens opsteekt dan.. [ afbeelding ]
Ik wil krullen maar weet niet hoequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je me nu ook gaat vertellen dat je soms krullen hebt en je haar wel eens opsteekt dan.. [ afbeelding ]
quote:
Ik wil steil haar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil krullen maar weet niet hoeen heb wel zo'n mooie klip voor erin..opsteken kan ik niet
Krullen, echt Cali ik meen het, Krullen is de bom! Als je een beetje je best doet dan whoeiiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil krullen maar weet niet hoeen heb wel zo'n mooie klip voor erin..opsteken kan ik niet
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil steil haar.
Als ik mijn haar dan nou laat groeien, en jij het afknipt, zullen we dan ruilen?
Dat hoeft nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Misschien moet ze een foto posten om het wat duidelijker te maken![]()
Ik wil het ook maar ik wil geen permanentje want dat kan mislukken en dan kan ik ook niet meer steil haar... Iemand een idee hoe je krullen krijgtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Krullen, echt Cali ik meen het, Krullen is de bom! Als je een beetje je best doet dan whoeii.
vind ik ookquote:
Niet echt zo als permanent nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
goed plan.....alleen als je van die mooie zachte krullen hebt
jeweetwel die je ook krijgt als je een permanentje zet
Me ex gebruikte wel eens de krultang. Mooi dingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Ik wil het ook maar ik wil geen permanentje want dat kan mislukken en dan kan ik ook niet meer steil haar... Iemand een idee hoe je krullen krijgt
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet echt zo als permanent nee.
Het is meer slag.
Als het langer wordt gaat het echt goed krullen, dat wel.
Maar mooi haar heb ik zeker.
Zeg maar gewoon prachtig.
kan het wel eens proberen.....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Me ex gebruikte wel eens de krultang. Mooi ding.
Ja maar jij bent ook een koningquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
Doe eens je best voor Hostimen.quote:
Ik vind dat het wel bij me past.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef Houniet het volgende:
Ik krijg er ook krul in als het wat langer wordt.
Wat een zelfkennis weer eer...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet echt zo als permanent nee.
Het is meer slag.
Als het langer wordt gaat het echt goed krullen, dat wel.
Delegeren die hapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel bij me past.
Maar de stijjltang is ook erg grappig.
Ex vond het altijd briljant om de stijltang in m'n haar te zetten, ik vond het zelf ook wel mooi eigenlijk
Maar krullen/slag staat me ook wel
Het was de verkeerde smilie....ik wil serieus wel eens kijken hoe het mij staatquote:
Eindelijkquote:
man met een steiltangquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ex vond het altijd briljant om de stijltang in m'n haar te zetten, ik vond het zelf ook wel mooi eigenlijk
Heldquote:
Ja, maar hoe het nu zit staat je ook netjes. Met lang haar heb jij een dikke kopquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Slecht, maar dat weet je al.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA
Alles goed?
eigenlijk weet ik daar het antwoord wel op
Houniet!quote:
Ik ken je gezicht niet maar krullen staan bij iedereen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef Californium het volgende:
Het was de verkeerde smilie....ik wil serieus wel eens kijken hoe het mij staat
*checkt foboquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar hoe het nu zit staat je ook netjes. Met lang haar heb jij een dikke kop
Ook van andere mensen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel
Maar ik heb dan ook echt ronduit briljant haar.
Hoor het vaak
Koffietopic ontvluchtenquote:
Dat kwam niet alleen door m'n haar hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar hoe het nu zit staat je ook netjes. Met lang haar heb jij een dikke kop
* Jaloers isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef eer-ik het volgende:
Ja, dat heb ik wel
Maar ik heb dan ook echt ronduit briljant haar.
Hoor het vaak
gewoon standaard, iets de bol naar eigen mening...en het is bleekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ken je gezicht niet maar krullen staan bij iedereen.
waaromquote:
Ah, ja, das wel een voordeel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Wordt zoals je wellicht weet, ook geregeld gratis gekapt
Nu blond of donker?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
gewoon standaard, iets de bol naar eigen mening...en het is bleek
Moet je een beetje bruin worden. Ik word daar ook beter van. Heb zelf grijs/blauwe ogen en als ik dan bruin word dan komt dat er goed uitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
gewoon standaard, iets de bol naar eigen mening...en het is bleek
Donker...zoiets als die vrouw in de OPquote:
tintjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je een beetje bruin worden. Ik word daar ook beter van. Heb zelf grijs/blauwe ogen en als ik dan bruin word dan komt dat er goed uit [ afbeelding ].
Tintje is altijd wel goed.
Krijg geen tintje...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je een beetje bruin worden. Ik word daar ook beter van. Heb zelf grijs/blauwe ogen en als ik dan bruin word dan komt dat er goed uit [ afbeelding ].
Tintje is altijd wel goed.
hou op hoor!!!1quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Donker...zoiets als die vrouw in de OP
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas is helemaal geen doodloper...
Oja...blauwe ogenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg geen tintje...Ben bleek vannature....ook sproeten enzo
en in de zon verbrand ik....
quote:
Nu toch niet meer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Wordt zoals je wellicht weet, ook geregeld gratis gekapt
Elke sproet is een kusje van een engeltjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
Idd.. vaak gewoon in Spanjequote:
Ik zeg het je meis, Lathumquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg geen tintje...Ben bleek vannature....en in de zon verbrand ik....
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Elke sproet is een kusje van een engeltje!!!
Ik verbrand al heel snel, maar kan ook heel snel een tintje krijgen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zeg het je kerel.. Te bleekquote:
Frecklesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Elke sproet is een kusje van een engeltje!!!
Komende week weerquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook.
Met geelachtig randje rond pupillen
Ik heb dat gelukkig totaal niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik verbrand al heel snel, maar kan ook heel snel een tintje krijgen..
Omdat eer-ik het vroegquote:
quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Freckles
[..]
Komende week weer
Gratis.
quote:
Ik ben zegmaar zes keer gezoendquote:
Dat kan wijzen op een leveraandoeningquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook.
Met geelachtig randje rond pupillen
Beter wassenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben zegmaar zes keer gezoend. En ik heb een moedervlekje vlak bij mijn mondhoek, waar de hell die dingen vandaag komen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |