Ik ben nog wel even bezig met die 50quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Je kan na de meest recente firmware nu 100 friends toevoegen in plaats van 50.
Niet dat ik aan dit aantal op PSN kom...

, maar ik ben dan ook razend populair
  , maar ik ben dan ook razend populair   

timber!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!
Resistance 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

je hebt toch niet mij, de geweldige ditani verwijderd?!?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb al mensen moeten verwijderen, maar ik ben dan ook razend populair

Samequote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb al mensen moeten verwijderen, maar ik ben dan ook razend populair

Neequote:
 , genoeg mensen mij ook nog niet
 , genoeg mensen mij ook nog niet   

wanneer had je ze besteld?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag de giotech triggers binnen gekregenZometeen maar eens testen of het veel verschil maakt.

wel raar dat 4 setjes in 4 aparte pakketjes komen, maar echt super goede dingen zijn het, je vingers blijven nu tenminste op de trigger liggen
 wel raar dat 4 setjes in 4 aparte pakketjes komen, maar echt super goede dingen zijn het, je vingers blijven nu tenminste op de trigger liggen  

Wees gerust, ik heb ze ook nog nietquote:

Van gamehubs. Het is een regio 3 disc. Ik hoop maar dat ik gewoon in NL online kan komen. Ik heb gehoort dat EA nog wel eens online regio locks gebruikt...
 Van gamehubs. Het is een regio 3 disc. Ik hoop maar dat ik gewoon in NL online kan komen. Ik heb gehoort dat EA nog wel eens online regio locks gebruikt...
 Echt super irritant zeg.
 Echt super irritant zeg.

Dan zou ik toch eens een nieuwe versterker aan gaan schaffen als ik jou was. Bij mij issie kraakhelder.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield binnenVan gamehubs. Het is een regio 3 disc. Ik hoop maar dat ik gewoon in NL online kan komen. Ik heb gehoort dat EA nog wel eens online regio locks gebruikt...
Via UPS kwam hij in 2 dagen aan
Edit: Wat een slecht geluid zeg.... Het kraakt erg veel, en dat terwijl het DTS isEcht super irritant zeg.

Mijn apparatuur doet et prima hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens een nieuwe versterker aan gaan schaffen als ik jou was. Bij mij issie kraakhelder.
 Het was alleen in het openings filmpje zo. Tijdens gameplay is het wel goed
 Het was alleen in het openings filmpje zo. Tijdens gameplay is het wel goed  

Dat is zeker snelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield binnenVan gamehubs. Het is een regio 3 disc. Ik hoop maar dat ik gewoon in NL online kan komen. Ik heb gehoort dat EA nog wel eens online regio locks gebruikt...
Via UPS kwam hij in 2 dagen aan
Edit: Wat een slecht geluid zeg.... Het kraakt erg veel, en dat terwijl het DTS isEcht super irritant zeg.
Edit 2: Ik ben online en hij is niet online regio locked
 hoop dat die van mij ook vandaag komt
 hoop dat die van mij ook vandaag komt  

ff je tracking number invoeren als je voor UPS hebt gekozenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat is zeker snelhoop dat die van mij ook vandaag komt

Error Invalid tracking number Hangt nog niet in het systeemquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
ff je tracking number invoeren als je voor UPS hebt gekozen
 kan ook goed nieuws zijn
 kan ook goed nieuws zijn   

Introfilmpje kraakt wel een beetje ja. Maar ingame is het echt perfect. Nog nooit zo'n vet geluid gehad bij een shooter. Totale chaosquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:01 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Mijn apparatuur doet et prima hoorHet was alleen in het openings filmpje zo. Tijdens gameplay is het wel goed

Soms blijven explosies wel uit. en als je van grote hoogte valt hoor je ook niet wanneer je op de grond land. Dat vind ik toch wel een beetje jammer. Maar verder is het wel ontzettend gaafquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:12 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Introfilmpje kraakt wel een beetje ja. Maar ingame is het echt perfect. Nog nooit zo'n vet geluid gehad bij een shooter. Totale chaos

nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je hebt toch niet mij, de geweldige ditani verwijderd?!?!
speel je in Top spin 3 de eerste paar toernooien nou tegen onbekende spelers? of speel je meteen tegen de top20 spelers?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |