Nou als ik ergens bij pagina 3 weg ging... dan moeten er best wat interessante dingen voorbij zijn gekomen.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe weet je dan dat je wat gemist hebt?
Nou ja, ik kan natuurlijk niet de hele dag op Fok! zittenquote:
Neequote:Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Bij een vrouwtje gemeten?
Ik denk dat ik de mijnes weet haha.. wie weet moet ik hem tig keer groter hebben met een kleinere omvang.. you never know
Moet mijn Nike Plus chip nog eens gaan caliberen.. Want ik loop minstens 500-800m meer dan mijn Nike Plus chip aangeeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:18 schreef eer-ik het volgende:
Heel belangrijke link
Ik ben echt goed bezig
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet mijn Nike Plus chip nog eens gaan caliberen.. Want ik loop minstens 500-800m meer dan mijn Nike Plus chip aangeeft.
Maar goed bezig
Ja, op een 6 kilometer geeft dat al een vertekend beeld.. Gelukkig kan je via afstandmeten.nl de precieze afstand uitrekenen, zo kwam ik op het verschil uit. Misschien gaan ze uit van een gemiddelde lengte van een pas en ik maak nogal lange passen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is wel een bizar verschil ja.
Heb je wel schoenen waar die chip inzit?
Hier is ie wel aardig accuraat gelukkig
En bedankt!
Geen, totáál geen last meer van knie overigens
huhquote:
gelukkig, ben ik niet de enige die het niet snaptquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gelukkig, ben ik niet de enige die het niet snapt
Ik denk dat het door dat onregelmatige terrein kwam.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, op een 6 kilometer geeft dat al een vertekend beeld.. Gelukkig kan je via afstandmeten.nl de precieze afstand uitrekenen, zo kwam ik op het verschil uit. Misschien gaan ze uit van een gemiddelde lengte van een pas en ik maak nogal lange passen.
Chip zit gelukkig niet in de schoen, maar heb wel een Nike Plus schoen, dus daar zit zo'n gleufje in waar je dat ding kan verstoppen.
Dat is mooi om te horen dat je geen last meer heb van je knieen. Enige idee hoe het kwam?
Waarom heb je dat slecht gemaakt dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef jna het volgende:
Morgenochtend eindgesprek.
Ben benieuwd wat ie van m'n stageverslag vindt aangezien ik dat enorm slecht heb gemaakt volgens mij.
true that, true that.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
2 dagen voor de deadline beginnen helpt niet mee
Dat ga ik ook doenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:53 schreef jna het volgende:
2 dagen voor de deadline beginnen helpt niet mee
Goed, beetje verkouden nog. Morgen de hele dag werkenquote:
Mijn school is raarquote:Op maandag 23 juni 2008 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey Hou
Hoe issie daar?
@Terror: dat is raar van school![]()
Succes ermee iig
Even volhouden nog.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef T3rr0r het volgende:
Nou ik zal morgen rond een uurtje of 12 vertellen hoe het bij mij is afgelopenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
Maar het moet morgen echt gebeuren
Ik ben benieuwd. Bij mij zal de beoordeling geen probleem zijn, maar de pagina's vullen welquote:Op maandag 23 juni 2008 23:19 schreef jna het volgende:
Nou ik zal morgen rond een uurtje of 12 vertellen hoe het bij mij is afgelopen
Ik ga ookquote:
Groot gelijk Dean! Over 3 uur ofzo ga ik ook weer slapen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 06:11 schreef The_Dean het volgende:
Sterkte met ontwaken, ik ga lekker slapen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Hahaha.. handig Cali..
Irritant is als je iets gewend bent en het is ineens weg. Mijn mobiel (incl agenda) deed het een tijd niet.. dan is het echt ineens zo van: huh, volgens mij vergeet ik iets
what did you do?quote:
en ertussenin is er vakantie dus iets rustiger wss..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:08 schreef Californium het volgende:
[..]
normaal zou ik 2 of 3 dingen ook wel herinneren.....Maar nu zijn het er net ietsje te veel
Mja me nieuwe agenda begint begin augustus alweer dus dat scheelt
Niet veel bijzonders.. ze komt er net achter dat ik nogal negatief in de wereld sta zeg maar. En het is erger dan ze verwachttequote:
veel werken en dingen regelen en leren hoop ik...iig wat rustigerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ertussenin is er vakantie dus iets rustiger wss..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |