Lamlullen van school zeg. Zou de docentbegeleider vandaag eindelijk een keer langskomen @ stage (terwijl ik alleen deze week nog moet). Is z'n vader overleden en kan hij dus niet komen. Nou is dat natuurlijk logisch dat hij dan niet langs kan komen maar nu wilden ze van school dat hij volgende week langskomt op m'n stage. Terwijl ik dan (gelukkig) al weg ben, vroegen ze dus of ik dan nog even naar m'n stagebedrijf wil voor dat gesprek :s
Blijkt dus dat er wat klachten van andere studenten die hem als begeleider hebben waren en dat ze niet wilde dat hij (de docent) er zo makkelijk vanaf komt. Heb dus gezegd dat ik echt heel raar vind dat ik even een uurtje terug moet naar m'n stage voor dat gesprek en ik er dus sowieso niks aan heb en dat het dan alleen zou zijn om die docent (voor school) op z'n plaats te wijzen.
En ik zal blij zijn als ik vrijdag de deur uit loop bij m'n stage en daar nooit meer heen hoef, vooral door die baas (die tevens mijn begeleider is maar van begeleiding is amper sprake) heb ik totaal geen zin meer in die flutstage. Maar goed, nog maar een paar daagies