Maar goed ook.. als ze ook nog eens die maten zouden moeten onthoudenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wees blij dat je zelf geen bh hoeft te dragen dan
Meende dat je meer viel op van die [lekkere] jonge damesquote:Op maandag 23 juni 2008 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eig zou ik het eens moeten laten opmeten door zo'n trien in de winkel.. wel een oud vrouwtje natuurlijk, maar durf ik nooit
Dat idd jaquote:
Toe nouquote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar goed ook.. als ze ook nog eens die maten zouden moeten onthouden
ja dus? die hebben wss minder ervaring end us minder tieten gezien.. dus show ik ze liever aan een oud vrouwtjequote:Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef Deansensitized het volgende:
Meende dat je meer viel op van die [lekkere] jonge dames
Sorry, kon het niet latenquote:
misschien kunnen wij helpenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja dus? die hebben wss minder ervaring end us minder tieten gezien.. dus show ik ze liever aan een oud vrouwtje
Jij hebt nog minder tieten gezienquote:
Duurde nog lang voor die opmerking kwamquote:
Zal ik het doen dan, ik heb geen vergelijkingsmateriaalquote:
Jij durfde niet hequote:Op maandag 23 juni 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Duurde nog lang voor die opmerking kwam
En dus nog minder ervaring met bh'squote:Op maandag 23 juni 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
Zal ik het doen dan, ik heb geen vergelijkingsmateriaal
SC topic of gewoon?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, laat mij het maar niet doen dan, komt niet goed
Trouwens topic nummero 400 voor mij![]()
![]()
Doe eens foto, kunnen we radenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Californium het volgende:
IK weet welke maat ik heb![]()
maar dat wist ik al
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Californium het volgende:
maar dat wist ik al
Is ook wel handig om te wetenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef Californium het volgende:
maar dat wist ik al
tieten zijn kewlquote:Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef jna het volgende:
Ik ben ff weg en het gaat over borsten
Net op tijd terug zo te zien
Ja! Praktijkvoorbeeldvragen! Ik stem voorquote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens foto, kunnen we raden![]()
Kijken of we de theorie goed begrepen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |