Tjeee wat goedkoop weer.... die nazi-gelijkstelling...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:16 schreef El_Matador het volgende:
Met dank aan de NsdAP olv Bos en Vogelaar.
Er gebeurt niets structureels, het onderhoud is in handen van en voor rekening van de corporaties en dat blijft zo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
mooi dat ze gaan proberen er wat structureels aan te doen! Het is natuurlijk altijd een beetje een als het kalf verdronken is .... verhaal, maar er gebeurt tenminste wat!
als ze toch de boel gaan renoveren, en mensen motiveren om het mooi te houden ( desnoods met een belonings of uitzetsysteem) dat scheelt al de helft. Ze zijn hier in de straat ook aan het renoveren en je ziet wel dat mensen toch iets meer moeite doen om de boel nu netjes te houden.,..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:00 schreef henkway het volgende:
[..]
Er gebeurt niets structureels, het onderhoud is in handen van en voor rekening van de corporaties en dat blijft zo.
Het is tijd dat er weer eens een nieuwe stad gebouwd wordt voor 500.000 mensen en men de oude steden met rust laat.
Voor de kosten van de noord-zuidlijn kun je een nieuwe stad bouwen met metro.
Ik geloof dat ik genoeg heb gezegd waar jij op kan reageren. Jij pikt er iets uit en staart je daaorp blind. Mag natuurlijk, maar is weinig professioneel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tjeee wat goedkoop weer.... die nazi-gelijkstelling...
Argumentenbox was weer even leeg ?
Je was nog niet klaar met je tirade?
humm ik ben ook geen professionele discussievoerder...moet dat dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:04 schreef El_Matador het volgende:
Ik geloof dat ik genoeg heb gezegd waar jij op kan reageren. Jij pikt er iets uit en staart je daaorp blind. Mag natuurlijk, maar is weinig professioneel.
welja...quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef El_Matador het volgende:
De "nazi-vergelijking" tussen de huidige PvdA en de NSDAP in de jaren 30 is anders helemaal zo gek nog niet. Wil hem je bets uit de doeken doen, maar daar is dit topic ff niet voor.
Dan open je toch een nieuw topic?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef El_Matador het volgende:
De "nazi-vergelijking" tussen de huidige PvdA en de NSDAP in de jaren 30 is anders helemaal zo gek nog niet. Wil hem je bets uit de doeken doen, maar daar is dit topic ff niet voor.
Open er een nieuw topic over zou ik zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef El_Matador het volgende:
open er anders een topic overquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef El_Matador het volgende:
Of een nieuwe topic openenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef El_Matador het volgende:
Je zou dat onderwerp in een nieuw topic kunnen behandelen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef El_Matador het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |