Dat is over het algemeen wel zo bij dat soort festivals. De sfeer was dus goed op Hellfest?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het was geniaal.
EchtGaaf had het over festijnen die met 5 politiemensen af kunnen en kwam toen met de EO jongerendag. Nou, dan kan hij Hellfest, met allemaal blasphemische bandjes, tattoo's, piercings, drugs, drank, llange haren en leer meteen bij dat lijstje zetten.
Wraak, ondervragen, verveling. Zoals je las werd hij onmiddelijk aangevallen door de menigte toen ze op het droge waren.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vertel. Ze hadden vlees nodig, want de thit cho was op?
Ik las dat zijn partij van te voren contact had opgenomen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:28 schreef Picchia het volgende:
Hoe kan Tsvangirai nou precies onze ambassade inlopen. Opzich is daar niets mis mee, maar waarom nou weer precies de Nederlandse? Dat is echt geen toeval.
Ja, nou, dit was zegmaar niet vergelijkbaar met andere festivals waar ik ben geweest. Er stonden 2 politieagenten met honden achter de ingang, wat fouilleerders richting het terrein, maar je mocht gewoon alles meenemen en dat was het. Verder was er wat "security" personeel die eigenlijk alleen maar aan het rondlopen was om te kijken of de bezopen en verbrandde metalheads nog leefden.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:15 schreef Monolith het volgende:
Dat is over het algemeen wel zo bij dat soort festivals. De sfeer was dus goed op Hellfest?
Wat je hier beschrijft is wel ongeveer mijn ervaring met de afgelopen 8 keer Wacken ofzo.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, nou, dit was zegmaar niet vergelijkbaar met andere festivals waar ik ben geweest. Er stonden 2 politieagenten met honden achter de ingang, wat fouilleerders richting het terrein, maar je mocht gewoon alles meenemen en dat was het. Verder was er wat "security" personeel die eigenlijk alleen maar aan het rondlopen was om te kijken of de bezopen en verbrandde metalheads nog leefden.
Als het nog niet bestaat maak ik morgen even een festivalverslagtopic aan in MUZ en anders maak ik een uitgebreide post als die wel bestaat. Ik ben er iig., op wat minpunten na, zeer positief over.
Op zich niet zo vreemd als je ziet wat ze aangericht hebben.... McCain moet uitkijken hiermee, want de Amerikaanse/Franse zaak in Vietnam was enigszins dubieus....quote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wraak, ondervragen, verveling. Zoals je las werd hij onmiddelijk aangevallen door de menigte toen ze op het droge waren.
Vergelijkbaar met Somalie '93 denk ik..
v'tel.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, nou, dit was zegmaar niet vergelijkbaar met andere festivals waar ik ben geweest. Er stonden 2 politieagenten met honden achter de ingang, wat fouilleerders richting het terrein, maar je mocht gewoon alles meenemen en dat was het. Verder was er wat "security" personeel die eigenlijk alleen maar aan het rondlopen was om te kijken of de bezopen en verbrandde metalheads nog leefden.
Als het nog niet bestaat maak ik morgen even een festivalverslagtopic aan in MUZ en anders maak ik een uitgebreide post als die wel bestaat. Ik ben er iig., op wat minpunten na, zeer positief over.
Maar kijk dan eens M., nog veel meer gezelligheid met een gouwe ouwe op den achtergrond:quote:
Nou en? De meeste mensen zien dat er los van, soldaat-bevelen weetjewel. Het maakt hem niet minder een held. Je zult ook nooit een politicus of een media-persoon een de daden of ervaringen van een Irak-oorlogsheld horen bagatelliseren omdat het een impopulaire oorlog is, dat zou publieke karakter zelfmoord zijn. De politiek staat los van de los van de soldaten over het algemeen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op zich niet zo vreemd als je ziet wat ze aangericht hebben.... McCain moet uitkijken hiermee, want de Amerikaanse/Franse zaak in Vietnam was enigszins dubieus....
Nou en? De mensen zijn de oorlogen een beetje zat. Die ouwe knar wordt geen president, te ouderwets en blijkbaar nog steeds geen zak geleerd.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou en? De meeste mensen zien dat er los van, soldaat-bevelen weetjewel. Het maakt hem niet minder een held. Je zult ook nooit een politicus of een media-persoon een de daden of ervaringen van een Irak-oorlogsheld horen bagatelliseren omdat het een impopulaire oorlog is, dat zou publieke karakter zelfmoord zijn. De politiek staat los van de los van de soldaten over het algemeen.
De reden waarom we er niet zoveel meer over horen is omdat het al breed uitgemeten is tijdens de rest van zijn politieke carriere, vrijwel elke Amerikaan die McCain kent, kent het verhaal.
Dat denk ik ook niet, maar dat is zeker niet omdat het een veteraan is van een impopulaire oorlog. Dat levert hem veel meer stemmen op dan dat het hem kost durf ik wel te zeggen, terecht of niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou en? De mensen zijn de oorlogen een beetje zat. Die ouwe knar wordt geen president, te ouderwets en blijkbaar nog steeds geen zak geleerd.
Ik heb de voorkeur voor een Republikein vanwege mijn politieke overtuigingen, maar McCain vind ik te oud, te wispelturig, en gewoon ongeschikt voor de positie. Ik ben daarom redelijk onbesloten momenteel dus.quote:Niet dat Obama zo'n sterke indruk maakt met zijn "yes we can", maar hij heeft wel wat van een welwillende uitstraling om weer eens wat goeds te doen. Maar het blijven Amerikanen....
En dat zegt dan de neofascist die andermans posts graag "geretoucheerd" ziet worden omdat de inhoud hem niet aanstaat...quote:
Waarom hecht men in Amerika zoveel waarde aan het militaire verleden van een kandidaat? Is het de zoektocht naar een held, Hollywood syndroom. Of is het minder onschuldig en zegt het iets over de gewelddadigheid van de Amerikaanse samenleving.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou en? De meeste mensen zien dat er los van, soldaat-bevelen weetjewel. Het maakt hem niet minder een held. Je zult ook nooit een politicus of een media-persoon een de daden of ervaringen van een Irak-oorlogsheld horen bagatelliseren omdat het een impopulaire oorlog is, dat zou publieke karakter zelfmoord zijn. De politiek staat los van de los van de soldaten over het algemeen.
De reden waarom we er niet zoveel meer over horen is omdat het al breed uitgemeten is tijdens de rest van zijn politieke carriere, vrijwel elke Amerikaan die McCain kent, kent het verhaal.
En dan snappen bepaalde mensen mijn aversie voor loempia's niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vertel. Ze hadden vlees nodig, want de thit cho was op?
Meneer snapt de sarcasme die toegestaan is in de POL-SC niet helemaalquote:Op maandag 23 juni 2008 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat zegt dan de neofascist die andermans posts graag "geretoucheerd" ziet worden omdat de inhoud hem niet aanstaat...
De hypocrisie druipt ervanaf, maar men slikt het.
Hmm, daar zijn vast wat theorien over. Zelf denk ik dat het onder andere is omdat de VS zichzelf heeft vrijgevochten, en tegenwoordig ook omdat ze een enorme krijgsmacht hebben. Veel mensen zijn er dus zelf bij betrokken of kennen iemand die erbij betrokken is / was. Daarbij geeft het een gevoel van trots en patriotisme, ook met het oog op WOII enzo. Nu wordt het in stand gehouden omdat het onderdeel van de Amerikaanse cultuur is geworden. Geweld is denk ik niet zozeer het idee erbij, meer heldendom als in opoffering, moed en opstaan voor idealen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom hecht men in Amerika zoveel waarde aan het militaire verleden van een kandidaat? Is het de zoektocht naar een held, Hollywood syndroom. Of is het minder onschuldig en zegt het iets over de gewelddadigheid van de Amerikaanse samenleving.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meneer snapt de sarcasme die toegestaan is in de POL-SC niet helemaal?
En daarnaast waar heb ik de afgelopen jaren lopen vragen om retoucheren?
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom hecht men in Amerika zoveel waarde aan het militaire verleden van een kandidaat? Is het de zoektocht naar een held, Hollywood syndroom. Of is het minder onschuldig en zegt het iets over de gewelddadigheid van de Amerikaanse samenleving.
Niet meer dan terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat het om dit soort retoucheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |