Die heb ik ook al, maar ik kan er niks mee!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
jij mag pas weer posten zodra je foto's hebt
Post eens een fotoquote:Op maandag 23 juni 2008 14:02 schreef Jordy-B het volgende:
'kee... even een vraagje.
Ik heb al een poosje een Samick Les Paul, maar ik heb geen idee wat voor Les Paul het is.
Body heeft een rood&gele sunburst en een crèmekleurige afwerking (geen pinstripe), goudkleurige hardware (nou ja, dat was het), zwarte volume/toon-knoppen en scratchplate. Het meest opvallende aan de gitaar is de kop, met het Samick-logo (de vloeiende S in een cirkel) en een gelige parelmoer-inlay in de vorm van een (paradijs)vogel.
Er staat geen serienummer (meer) op.
any thoughts?
Gewoon de verkeerde. Stuur maar naar mij.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:02 schreef Jordy-B het volgende:
'kee... even een vraagje.
Ik heb al een poosje een Samick Les Paul, maar ik heb geen idee wat voor Les Paul het is.
Body heeft een rood&gele sunburst en een crèmekleurige afwerking (geen pinstripe), goudkleurige hardware (nou ja, dat was het), zwarte volume/toon-knoppen en scratchplate. Het meest opvallende aan de gitaar is de kop, met het Samick-logo (de vloeiende S in een cirkel) en een gelige parelmoer-inlay in de vorm van een (paradijs)vogel.
Er staat geen serienummer (meer) op.
any thoughts?
Mail ze mij anders eens:quote:Op maandag 23 juni 2008 14:03 schreef Moozze het volgende:
[..]
Die heb ik ook al, maar ik kan er niks mee!
quote:
Iew... Niet mooiquote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef Witchfynder het volgende:
http://link.marktplaats.nl/172834016.
Zoals een van onzer gitaristen altijd zegt: "nee joh, dat is een feature!"quote:Op maandag 23 juni 2008 14:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, er mist een hoekje uit, want toen dronk ik nog geen Grolsch.
Battlescarsquote:Op maandag 23 juni 2008 14:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, er mist een hoekje uit, want toen dronk ik nog geen Grolsch.
Haha, ik weet zelfs waar die vandaan komt! Op ebay is een verkoper die ze heeft, daar heb ik mijn tele kopie gekocht.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:04 schreef SNArky het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)iale-touchstrip.html
De versie hierna heeft een gitaar met 6 snaren.
Mijn gitaar heeft nu al 6 snarenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:04 schreef SNArky het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)iale-touchstrip.html
De versie hierna heeft een gitaar met 6 snaren.
Dit lijkt me een goed moment voor Ares...quote:
Ik maakte me meer zorgen om de nek dan de kop, eigenlijk...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Battlescars
Laatst ook een hoekje uit mijn V gechipped, niet gaan denken dat ik daarmee zit
Schaller Security Locksquote:Op maandag 23 juni 2008 16:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik maakte me meer zorgen om de nek dan de kop, eigenlijk...
De gitaarband floepte eraf en die gitaar kwam met een luid versterkte grom en minstens zo luide "kùùùùt" ten val.
En na het poetsen met koperpoets glansden de pickups wel weer als nieuw, maar waren ze wel ineens zilverkleurig ipv goudkleurig... Nou ja, dan de rest ook maar.
Grolschdingenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Schaller Security Locks. Ik kan zelfs met mijn bas gooien (zoals Dribbel je kan bevestigen
).
.
(of neem Grolsch-dingen als je punk speelt).
quote:
Staat bij die van mij gewoon op de neckplate.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Troost je, ik heb er ook jaren over gedaan om het typenummer van mijn Samick bas te achterhalen..
Overratedquote:
quote:
tja, ik heb er met 6, 7 en 12 in de aanbieding he?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed moment voor Ares...
ROFLMAOquote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Net als akkoorden, lessen, theorie, en techniek zeker?.
Waarom maakt Grolsch nog geen zwarte ringetjes?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom maakt Grolsch nog geen zwarte ringetjes?Ik vind die rode ringetjes niet zo metal op mijn gitaar...
Naja, ik vind ze gewoon overbodigquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Van die rubbere ringen die om de dop zitten bij een beugelfles. Die kan je na je strap over je schroef doen zodat ie er niet afschietvoor de mensen die geen straplocks kunnen betalen
quote:
Gewoon goed beethouden, gebeurt er niks. Hangt er ook vanaf hoe je ermee staat te spelen natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 17:49 schreef Moozze het volgende:
Ohhh, dan moet ik denk ik dat maar doen of straplocks kopen want ik heb nu niks... En wil mijn gitaar niet echt laten vallen...
Wel zo handig ja. Je kan jezelf voor je kop schieten als je straks een grote hap uit je lak hebt omdat je niet ff dat biertje had opgedronken of die 15e had neergelegt voor die locksquote:Op maandag 23 juni 2008 17:49 schreef Moozze het volgende:
Ohhh, dan moet ik denk ik dat maar doen of straplocks kopen want ik heb nu niks... En wil mijn gitaar niet echt laten vallen...
Bier drink ik niet, helemaal geen alcohol eigenlijk... Ik giet m wel leeg.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel zo handig ja. Je kan jezelf voor je kop schieten als je straks een grote hap uit je lak hebt omdat je niet ff dat biertje had opgedronken of die 15e had neergelegt voor die locks
Welnee. Ik heb de oude locks eruit geschroefd, de nieuwe er in en klaar was ik. Nog geen 5 minuten werk. En voor die 12,- is het zeker de moeite waard. Je moet ze alleen goed aan je strap bevestigen. Ik heb een leren en nadat ik de lock heb aangeschroefd, heb ik mijn ma gevraagd het spleetje in de strap (sowieso overbodig groot) ff dicht te naaien. Nooit meer los gegaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:53 schreef Moozze het volgende:
Ja dat wil ik ook. Maar moet je nou in je gitaar boren voor die dingen?
Grolsch moet je dan drinken, geen bier.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Moozze het volgende:
[..]
Bier drink ik niet, helemaal geen alcohol eigenlijk... Ik giet m wel leeg.
Ik zou gewoon voor die locks gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Moozze het volgende:
[..]
Bier drink ik niet, helemaal geen alcohol eigenlijk... Ik giet m wel leeg.
of die niet ingineus genoeg zijn omdat de schroeven niet passenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Van die rubbere ringen die om de dop zitten bij een beugelfles. Die kan je na je strap over je schroef doen zodat ie er niet afschietvoor de mensen die geen straplocks kunnen betalen
Dan had je hem ook wel even mogen resizen.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
verkapt: kijk mij eens goed zijn met foto's uploaden
dat met die rubbertjes heb ik nu bij me gibsonquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Omdat ze nu de helft van de gitaristen lekker poot uit kunnen draaien om die dingen er los bij de kopenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
Die van mij zijn net anders dan van Dribbel, maar het idee is hetzelfde. Ze doen het wel niet standaard in, omdat dat duurder is en uh...weet ik veel..
niet zo bijdehand doen hequote:Op maandag 23 juni 2008 18:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan had je hem ook wel even mogen resizen.
Mooi beestje =Dquote:Op maandag 23 juni 2008 11:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat gaan we proberen...
Edit: Werkt niet, kijk maar gewoon naar dit plaatje dan
[ afbeelding ]
Staat ook wel in de OP van het 'Leer hier gitaarspelen' topicquote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef ibaneX het volgende:
@brian: Heb jij dat kampvuur liedjes boek nog?
Daar staat toch een link heen in de OP van het Leer gitaar spelen topic??quote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef ibaneX het volgende:
Ik snap het.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat ene ding schroef je dus gewoon in je gitaar op de plek waar je andere ding zat.
Aan je band maak je die andere vast.
Vast klikken. En op het knopje drukken kan je em weer losklikken
[ afbeelding ]
verkapt: kijk mij eens goed zijn met foto's uploaden
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef ibaneX het volgende:
Tegenwoordig gebruik ik een lok strap (dat is een plastic strap-zekering van dunlop).quote:Op maandag 23 juni 2008 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon goed beethouden, gebeurt er niks. Hangt er ook vanaf hoe je ermee staat te spelen natuurlijk
Bij mij hangtie bijna geen 10 seconden gewoon voor me, dus mag best wel beetje vast zitten
1 2 3 4 5 6 | B------------------------------------------------------------ G------------------------------------------------------------ D-12-13-10-12-------12-13-12-10--------12-13-10-12-8-10------ A-------------13-10-------------13-10-------------------13-10 E------------------------------------------------------------ |
Geen powerchordsquote:Op maandag 23 juni 2008 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou het is in ieder geval niet iets wat Dean speelt
1 2 3 4 5 6 | B------------------------------------------------------------ G------------------------------------------------------------ D-12-13-10-12-------12-13-10-12--------12-13-10-12-8-10------ A-------------13-10-------------13-10-------------------13-10 E------------------------------------------------------------ |
Ik heb wel eens een usb-keyboard gebruikt om Reason aan te sturen... helaas zat er een irritante vertraging in, waardoor het praktisch onbruikbaar was...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:35 schreef SNArky het volgende:
Ik heb zelf deze:
http://www.feedback.nl/?b=MPJR&a=186
Erg basic, maar voor die 49 E kan je ook eigenlijk bijna geen buil vallen.
Hm, geen last van. Heb je wel ASIO drivers gebruikt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een usb-keyboard gebruikt om Reason aan te sturen... helaas zat er een irritante vertraging in, waardoor het praktisch onbruikbaar was...
Link?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Staat ook wel in de OP van het 'Leer hier gitaarspelen' topic
Drums wel, keyboard nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Cynic het volgende:
Ik vind het trouwens wel veel werk om het in te spelen, dan programmeer ik het net zo lief.
Die gebruik ik eigenlijk sowieso nietquote:
dat zei mijn vriendin ook vannacht!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:56 schreef Moozze het volgende:
Ziet er wel stoer uit dat kleintje
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
dat zei mijn vriendin ook vannacht!
wacht, dat ging niet helemaal goed......
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
dat zei mijn vriendin ook vannacht!
wacht, dat ging niet helemaal goed......
tip: koop wel een aanslaggevoelige anders klinkt je pianopartij nog steeds alsof ie uit de nintendo komt rollen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja dan hier nog maar een vraagIk wil graag ook toetsen leren spelen dus ben eigenlijk opzoek naar een keyboardje. Liefst wel gewoon 5 octaven. Midi gestuurd moet kunnen standalone ook best dat maakt niet zoveel uit.
Weet iemand daar toevallig iets van ?
Eurotje of 100goedkoper is nooit erg
Ik geloof dat dat kleine USB-keyboardje wel aanslaggevoelig is, als je zo naar de specificaties op de site kijkt. Niet duur, dat ding.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
tip: koop wel een aanslaggevoelige anders klinkt je pianopartij nog steeds alsof ie uit de nintendo komt rollen!
whalla, wat jij zeg? pspoort? ist niet hie! gt weg!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef Cynic het volgende:
Je moet daar natuurlijk op strategische plaatsen ook buurtwinkels hebben waar men nog wel Nederlands spreekt
Bij ons noemen ze dat een "gemeentelijk servicepunt"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:36 schreef Cynic het volgende:
In mijn dorp hebben we zelfs een buurtwinkel. Lekker rustig altijd daar
Iddquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
tip: koop wel een aanslaggevoelige anders klinkt je pianopartij nog steeds alsof ie uit de nintendo komt rollen!
Istie nog niet lang genoeg dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet mijn paspoort verlengen, maar ik zie er tegenop om vast weer zo'n hele middag in een buurtwinkel te hangen.
(voor de provincialen onder ons: een buurtwinkel is een dependance van het stadhuis in deelgemeentes van een echte stad).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Van mensen die slecht Nederlands spreken? Nou, ik heb andere ervaringen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
whalla, wat jij zeg? pspoort? ist niet hie! gt weg!
hmmm, nee, niet practisch
hier in het zuiden nog niet eens zo gek veel last van.
We verstaan je prima, hoor, Dean.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef Deansensitized het volgende:
Of mensen die helemaal geen Nederlandsch spreken
Diner-dansant.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:57 schreef brother52 het volgende:
Vreemd genoeg staat er in het blokkenschema itenstiid ipv Strawelte.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:20 schreef Lichtpunt het volgende:
Godv** wat kan gitaar spelen soms kut zijn als je niet een geboren gitarist bent, ben nou al uren bezig om fatsoenlijk een Bes akkoord (barré) uit me gitaar te halenMaar ik ga door tot me poten bloeden
Net als in het liedje!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:20 schreef Lichtpunt het volgende:
Godv** wat kan gitaar spelen soms kut zijn als je niet een geboren gitarist bent, ben nou al uren bezig om fatsoenlijk een Bes akkoord (barré) uit me gitaar te halenMaar ik ga door tot me poten bloeden
Ik wil dat ook nog eens, maar kunnen alle snaren op iedere gitaar? (Stalen snaren uiterraard)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
.12 op m'n akkeostische gezetklinkt gelijk stuk voller. Had ik eerder moeten doen
Ja hoor. Als je gewoon akkoestische snaren op je akkeostische zet past dat er gewoon opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil dat ook nog eens, maar kunnen alle snaren op iedere gitaar? (Stalen snaren uiterraard)
Ik denk niet dat er veel patat in mijn bakje blijft zitten wanneer ik dan midden in de pit sta.quote:
Nee, iedereen ontkent in alle toonaarden... ook in de nieuwsbrief van Strawelte stond nadrukkelijk dat ze niet naar Wâldrock kwamen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:57 schreef brother52 het volgende:
Lijst
Blokken
Vreemd genoeg staat er in het blokkenschema itenstiid ipv Strawelte.
Ik heb het idee dat ze de verkeerde versie van de lijst online hebben gezet want op de side van Strawelte is ook nog er helemaal niets over te lezen.
Ik koop daar wel een T-himd en buttons natuurlijk.
Maar toch denk ik dat ze gewoon komen, dat moet bijna wel!quote:Steane jimme op Wâldrock ?
Oant no ta net en der blieuwt it by wat ûs oanbelanget!!!!!
Of sy moatte mei een pear tûzend bakte Wâldpyken op de proppen komme sa dat eltsenien om ietenstiid hinne oan ‘e Wâldpyk mei appelsmots sit op Wâldrock.
Mar lykas it Freeze Festival, Frysk Gala, Befrijdingsfestival, Aaipop, Wytbeat, Dokk’m Open Air, VPRO 3 voor 12 en gean samar troch… trije optredens yn’t lêst fan 2008 en dat ist.
Zeg ik ook altijd, maar denken veel mensen anders over.quote:
Je moet patat ook in een zak doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel patat in mijn bakje blijft zitten wanneer ik dan midden in de pit sta.
Klinkt misschien raar, komende van een bassist, maar: niet per se.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef Moozze het volgende:
Okee, en dikker = beter?
Dikke zijn wat voller qua toon, maar het speelt weer zwaarder. Dus bends zullen zwaarder gaan. Maarja die gebruik ik nou akkeostisch niet echt veelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef Moozze het volgende:
Okee, en dikker = beter?
Nieuwe gitaren worden vaak geleverd met .09 erop zodat ze lekker licht spelen voor in de winkelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:08 schreef Moozze het volgende:
Okee, ik weet niet met wat voor snaren ik nu speel, speelt inprincipe prima maar misschien als ik een keer bij een muziekwinkel ben dat ik wat nieuwe snaren meeneem.
Zolang Dickey Betts kan soleren op .13...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja akkeostisch kan je nog voor een stapje verder .12 kijken maar voor electrisch als je ook solodingen wil doen gaat dat wat zwaar worden denk ik.
SRV tot .16!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang Dickey Betts kan soleren op .13....
Die stemde dan weer een halve toon omlaag over het algemeen.quote:
Ja de kop gewoonquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Moozze het volgende:
Headstock is gewoon waar de stemmers opzitten enzo?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Moozze het volgende:
Headstock is gewoon waar de stemmers opzitten enzo?
Hij is inderdaad niet heel groot, maar heb daar niet echt last van (ook al ben ik wel groot)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef KaMo het volgende:
Ja, mooie gitaar. Heb er ooit eens op gespeeld. Klinkt lekker, alleen hij is iets te klein voor me. (Sja bassist he)
Gatverdamme!!! Dat is lelijk!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de kop gewoon
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41nkw2PpYSL._AA280_.jpg
Dean headstock![]()
Sorry dean
Dave Mustaine (en meer thrashgitaristen) speelt met snaren in de diktes:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dikke zijn wat voller qua toon, maar het speelt weer zwaarder. Dus bends zullen zwaarder gaan. Maarja die gebruik ik nou akkeostisch niet echt veel![]()
Bij m'n Electrische heb ik op m'n laagste 3 snaren voor m'n akkoorden de dikke .11 snaren en de hoogste 3 voor solo dingen .10 dat ze toch nog lekker licht spelen![]()
Maar dat ligt ook een beetje aan persoonlijke voorkeur.
tactischquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet patat ook in een zak doen..
Hehe een keer bij de Bram Ladage (lekkerste patat van R'dam) hoorde ik een discussie tussen een Brabo en een medewerkster. Hij vroeg aan dat meisje "heb je cheen bakje? Bij ons in Berche op Soom doen se friet in een bakje", waarop de oer-Rotterdamse jonge dame zei: "dan rot je toch weer op naar Bergen op Zoom?".
dat is tenminste makkelijk mee te nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Die headstock zegt nog altijd tegen mij "voorzichtig inbrengen".quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:19 schreef KaMo het volgende:
Die headstock van de telecaster vind ik ook niet mooi, net als dat ijzeren knopjes ding. (de vorm wel)
Alleen jammer van de headstock...quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:24 schreef KaMo het volgende:
Nee
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi
Hulde aan Deryck
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:24 schreef KaMo het volgende:
Nee
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi
Hulde aan Deryck
Je hebt gelijk. Er zou beter een reversed head Jackson op moeten zitten, een zwarte floyd en een Seymour-Duncan SH-6.quote:
Dat zou inderdaad al een kleine verbetering zijn. Bijna alles beter dan de headstock van een strat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zou beter een reversed head Jackson op moeten zitten, een zwarte floyd en een Seymour-Duncan SH-6..
Ik heb al een half jaar een Indie als hoofd gitaar!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:25 schreef brother52 het volgende:
Zijn de gitaren van Indie wat?
Ik heb van deze een linkshandige versie met zwarte slagplaat zien staan, lijkt mij wel interessant.
[ afbeelding ]
Hoofdzakelijk punk-achtige dingen maar ik ben na zondag 1 uur en maandag na 2,5 uur ook behoorlijk geinspireerd geraakt door Black rebel motorcycle club en die gebruiken bijna niets anders dan hollowbodies.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:53 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor muziek wil je met een hollowbody gaan maken, brother?.
Stevie Ray Vaughan!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:56 schreef matjuhhh007 het volgende:
Tocht vindt ik dit nog steeds een van de mooiste Fenders:
[ afbeelding ]
Cool.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk punk-achtige dingen maar ik ben na zondag 1 uur en maandag na 2,5 uur ook behoorlijk geinspireerd geraakt door Black rebel motorcycle club en die gebruiken bijna niets anders dan hollowbodies.
Dan lijkt me dat ze ook gewone linkshandige Artcore's moeten maken. Dat maakt de keuze dan weer wat lastiger maar niet minder leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool.. Ik begreep pas van een webshop dat Ibanez tóch een linkshandige Artcore (zo zag hij er iig uit) bas maakt, dus wellicht is er voor mij ook nog hoop.
.
Liever mijn eigen initialen erin dan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:56 schreef matjuhhh007 het volgende:
Tocht vindt ik dit nog steeds een van de mooiste Fenders:
[ afbeelding ]
lekker handig als je je gitaar aan de muur wil hangen.quote:
Dan boor je toch gewoon een gat in de headstock, veel erger kan het toch al niet worden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
lekker handig als je je gitaar aan de muur wil hangen.
Bespaard ruimte, je kunt hem snel even d'r bij pakken, is een gaaf gezicht, dus waarom in godsnaam niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
Maar waarom zou je in godsnaam je gitaar aan de muur willen hangen?
Woon je in een kartonnen doos (met internet aansluiting), of heb je je muren al vol?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:54 schreef Aresdreams het volgende:
omdat mijn muren niet beschikbaar zijn?
Ruimte zat thuis en anders zijn er nog altijd multistands.quote:
Dat gaat gemakkelijker als hij in een standaard staat.quote:je kunt hem snel even d'r bij pakken,
Dat is een kwestie van smaak en smaken verschillen gelukkig (ik heb dus liever wat anders aan de muur hangen)quote:is een gaaf gezicht,
Het lijkt mij dus heel erg onpractisch en ik vind het er niet uitzien.quote:dus waarom in godsnaam niet?
staan kasten in de weg, hangen vol met posters... dus ja, ze zijn al bezet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Woon je in een kartonnen doos (met internet aansluiting), of heb je je muren al vol?
Parkers zijn prima gitaren, hoor... Ze zijn gewoon spuuglelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan boor je toch gewoon een gat in de headstock, veel erger kan het toch al niet worden.
Omdat ik zoveel mogelijk van de vloer af wil, want ik heb oa. stofallergie, dus wil makkelijk goed kunnen stofzuigen en dweilen zonder eerst 60 items op te moeten rapen of te verschuiven. Heb alleen mijn versterkers nog niet opgehangen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan boor je toch gewoon een gat in de headstock, veel erger kan het toch al niet worden.
Tenzij je van die schuine haken hebt waar je een gitaar dwars in hangt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef Cynic het volgende:
Ik heb schuine wanden, dan neemt het nog veel plaats in als je je gitaren aan de muur hangt
Ik heb mijn gitaren in een multistand achter mijn bureaustoel staan. Ik hoef me dus alleen maar om te draaien om een gitaar te pakken. Vaak moet ik dan nog wel opstaan om mijn versterker aan te zetten maar electrisch speel ik toch meestal staand.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Cynic: dan wordt het inderdaad al een stukje minder practisch van
@brotha52: zoals ik mijn muziekkamer heb ingericht (inderdaad geen oefenruimte waar genoeg ruimte is voor 7 standaarden, naast m'n andere zooi), is't aan de muur een stuk practischer. Alles in standaarden zou voor mij ook betekenen dat ik het vanuit m'n lui stoel niet meer kan afrekken, dat kan natuurlijk niet.
Trouwens nog een JCM top gekocht waar je laatst naar op zoek was?
Dat is toch die zanger van Sum41?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:24 schreef KaMo het volgende:
Nee
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi
Hulde aan Deryck
Strap en snoer kunnen er ook gewoon in blijven zitten als 'ie aan de muur hangt... Alhoewel ik met mijn actieve elementen wel altijd het snoer eruit trek omdat anders je batterij dan wat snel leeg is... Bij mij hangen er ook 2 aan de muur boven in mijn gitaarkamer.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef brother52 het volgende:
Dat gaat gemakkelijker als hij in een standaard staat.
Kun je ook je strap en snoer eraan laten zitten
Word het dan niet tijd voor een eigen woonkamer? Kun je zo veel ophangen als je wiltquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
Heb helaas nog nergens rechte wanden om wat op te hangen. In mijn kamer is geen plek, en de oefenruimte is alles schuin.
En in de woonkamer hangen vinden mijn ouders niet goed
Sinds ik 2 katten rond heb lopen staan er geen gitaren meer in mijn woonkamer. Het blijft toch een stuk hout en als er iets is waar katten graag hun nagels inzetten...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Strap en snoer kunnen er ook gewoon in blijven zitten als 'ie aan de muur hangt... Alhoewel ik met mijn actieve elementen wel altijd het snoer eruit trek omdat anders je batterij dan wat snel leeg is... Bij mij hangen er ook 2 aan de muur boven in mijn gitaarkamer.En beneden in de woonkamer 2 akoestische op losse standaards.
Heb mijn ouders al ingeschreven bij het bejaardentehuisquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Word het dan niet tijd voor een eigen woonkamer? Kun je zo veel ophangen als je wilt
Japquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is toch die zanger van Sum41?
Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat als we een huisje hebben, dan ga ik in de hele lengte van de muur haken ophangen en met de tijd allemaal vullen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ze ook lekker aande muur hagnenveel toffer
Enige nadeel is dat je er steeds meer bij wil hebben hangen![]()
Was jij niet die Daan uit Sex voor de Buch ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat als we een huisje hebben, dan ga ik in de hele lengte van de muur haken ophangen en met de tijd allemaal vullen..
Maar nu is zij erachter gekomen dat gitaarhaken ook prima dienst doen om paardentuigjes en teugels en zooi aan te hangen, dus ik denk dat ik tzt de helft van de haken wel kwijt ben..
Nee, die heette Martijn. Ponyplay op een piano ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Was jij niet die Daan uit Sex voor de Buch ?
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredensquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:32 schreef Moozze het volgende:
Ik leer de cannon rock...
Vind het moeilijk, maar als ik die kan dan ben ik tenminste wel vooruit gegaan
Wat is een Wizzard hals ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Die LTD is mooi![]()
Wat voor hals heeft ie? Wizzard ? of een wat stevigere?
ps lang gelee dat ik hier poste![]()
![]()
![]()
![]()
Still alive![]()
![]()
![]()
![]()
quote:# Set-Thru
# 25.5” Scale
# Mahogany Body
# Flamed Maple Top
# Maple Neck
# Rosewood Fingerboard
Ik vind het tofquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredens.
Wacht maar tot wij wat groter zijn. Zes kanonnen minstens.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredens.
Regel maar een stevig podiumquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij wat groter zijn. Zes kanonnen minstens..
.
Kweenie hoe jouw hoofd vast zit, maar uh, meestal wel.quote:
Wat voor iets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Vanmiddag waarschijnlijk nieuwe gitaar scoren.
toch niks vies aan, het bed verschonen, is gewoon noodzaak, netzo als het af en toe vervangen van de snarenquote:
Je kunt ook alle andere landinstellingen er gewoon uit flikkeren, werkt nog altijd het beste.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Jordy-B het volgende:
De sneltoets om van toetsenbordinstelling te wisselen is CTRL+Shift (In Windows, tenminste).
Een fijne toetsencombinatie die je gemakkelijk per ongeluk indrukt.
Herkenbaar vaak gebeurt, en dan zitten kutten met je smileysquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef Moozze het volgende:
Maar toetsenborden zijn ook kut. Hoe vaak ik al niet op ctrlshift heb gedrukt.... Ook toen ik niet wist hoe het kwam als dat ding ineens raar ging doen.
Alt+shift is taalinstellingen... ctrl+shift is toetsenbordindelingquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:15 schreef Aresdreams het volgende:
is linkse alt shift toets, maar verder klopt het nog aardig
Alleen op je werkt heb je niet altijd die rechten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt ook alle andere landinstellingen er gewoon uit flikkeren, werkt nog altijd het beste.
Het is maar gewenning. Ooit typten we allemaal met Nederlandse toetsenborden, maar toen we overgingen op de pc is men te lui geweest deze en masse in te voeren. Anders vonden we het nu normaal en zaten we niet te miepen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Aresdreams het volgende:
ja, dat probleem had ik net dus ook.... zat de : ineens onder de ]
WIE VERZIND DAT????
mooi niet dat ik ooit een nederlands toetsenbord ga kopen
ook goed, maar 1 taal en 1 toetsenbord layout thuis overgehoudenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Alt+shift is taalinstellingen... ctrl+shift is toetsenbordindeling
maar als rasechte nederlande: klaagen zit in mijn bloed!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is maar gewenning. Ooit typten we allemaal met Nederlandse toetsenborden, maar toen we overgingen op de pc is men te lui geweest deze en masse in te voeren. Anders vonden we het nu normaal en zaten we niet te miepen..
Gebruik Nederlandse taalinstellingen met een VS indeling... en af en toe Japans... dat is ook wel vette invoershizzlequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ook goed, maar 1 taal en 1 toetsenbord layout thuis overgehouden
[..]
maar als rasechte nederlande: klaagen zit in mijn bloed!
Ik heb die rechten wel gehad toen ik hier nog beheerder was. Ik ben nu ingehuurd door een andere andere afdeling en ben al mijn beheersrechten helaas kwijt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen op je werkt heb je niet altijd die rechten..
Dat zou je spelling wel ten goede komenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Aresdreams het volgende:
WIE VERZIND DAT????
Een blauwe 56'er Fender stratquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat voor iets?
Heeft GAS weer toegeslagen?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou je spelling wel ten goede komen
Een nieuwe?quote:
mijn gebrekkige spelling heeft niks met het toetsenbord te makenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou je spelling wel ten goede komen
Een nieuwe tweede hands. Zie laatste post vorige paginaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een nieuwe?
Of heb je 1 van thuis meegenomen?
Ok, had ik even niet gezien. Tof.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een nieuwe tweede hands. Zie laatste post vorige pagina
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een nieuwe tweede hands. Zie laatste post vorige pagina
huh, heb ik jou niet bepaalde dingen over Fender horen roepen?quote:
Tot aan vervelends toe, blij dat hij verstandig is gewordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:41 schreef Cynic het volgende:
huh, heb ik jou niet bepaalde dingen over Fender horen roepen?
iets in de richting van: "die koop ik nooit"?
Alleen jammer dat hij dan een strat kooptquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Tot aan vervelends toe, blij dat hij verstandig is geworden
En de D zat ineens onder de Tquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Aresdreams het volgende:
WIE VERZIND DAT????
Kom je met zo'n strat niet echt mee in de buurtquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil hij eindelijk Maiden gaan spelen..
nee, dat was twijfellen of het nu met een t of d moest...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En de D zat ineens onder de T
Dean, een stratBen je ziek geworden of zo
Dan hoop ik voor hem dat het wel een fatstrat is...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil hij eindelijk Maiden gaan spelen..
Hij kan er coolrail oid inzetten. Zoiets heeft Dave Murray tegenwoordig ook.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat het wel een fatstrat is...
Ik zie de link tussen Iron Maiden en een knuffelschildpad even nietquote:
Ik wel, beide zijn tofquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen Iron Maiden en een kunffelschildpad even niet
Heb je ook nog voorkeuren?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:30 schreef SNArky het volgende:
Die Fendert moet wel heel goed bevallen, nog geen spoor van d'n Dean de hele avond.
Eigenlijk vind ik beide niksquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Witchfynder het volgende:.
Als ik moet kiezen heb ik toch liever een Strat dan een ML..
Waarom staan ze daar danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Moozze het volgende:
Ik was net in een studiootje van een oom van mijn vriend. Daar stonden zoveel versterkers! Ook de Vox AC30 waar men het hier eerder over had. En heb op geen van alleen gespeeld... Die gast zei dat het daar te klein was om versterkers te gebruiken om iets op te nemen.
Kan ik me bijna niet voorstellen aangezien je tegenwoordig geisoleerde dozen van zeg 1x1 meter hebt waar een mic in zit en waar je je kast in zet om op te kunnen nemen...... Maarja ik kan me wel voorstellen dat je de amps niet op 11 moet zetten in zo'n klein kamertje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Moozze het volgende:
Ik was net in een studiootje van een oom van mijn vriend. Daar stonden zoveel versterkers! Ook de Vox AC30 waar men het hier eerder over had. En heb op geen van alleen gespeeld... Die gast zei dat het daar te klein was om versterkers te gebruiken om iets op te nemen.
Hij moet gewoon een ESP Alexi Laiho kopen. Chicks dig that.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:14 schreef Doodkapje het volgende:
Dean, waarom zoveel Deans?Ik zou investeren in andere modellen/merken met een andere sound... plus ik zou niet weten waar ik ze moet verbergen als er een meid op bezoek komt
Die zag ik laatst hangen bij Muzikaza ja, geile gitaarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een ESP Alexi Laiho kopen. Chicks dig that..
mwahhh mwahhh...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een ESP Alexi Laiho kopen. Chicks dig that..
Je zegt het precies goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef Aresdreams het volgende:
waarom gitaren verbergen als er een meid op bezoek komt?
Dat vroeg ik me ook af! Ik werd helemaal gek daar... En volgens mij kan het ook echt wel, maar je moet inderdaad niet allemaal voluit die versterkers opendraaien. Maargoed, ze schijnen er wel eens mee op te treden en dan is die studio een soort van opslagruimte ofzo... Ik vind het maar een raar verhaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |