whalla, wat jij zeg? pspoort? ist niet hie! gt weg!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef Cynic het volgende:
Je moet daar natuurlijk op strategische plaatsen ook buurtwinkels hebben waar men nog wel Nederlands spreekt
Bij ons noemen ze dat een "gemeentelijk servicepunt"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:36 schreef Cynic het volgende:
In mijn dorp hebben we zelfs een buurtwinkel. Lekker rustig altijd daar
Iddquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
tip: koop wel een aanslaggevoelige anders klinkt je pianopartij nog steeds alsof ie uit de nintendo komt rollen!
Istie nog niet lang genoeg dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet mijn paspoort verlengen, maar ik zie er tegenop om vast weer zo'n hele middag in een buurtwinkel te hangen.
(voor de provincialen onder ons: een buurtwinkel is een dependance van het stadhuis in deelgemeentes van een echte stad).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Van mensen die slecht Nederlands spreken? Nou, ik heb andere ervaringen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
whalla, wat jij zeg? pspoort? ist niet hie! gt weg!
hmmm, nee, niet practisch
hier in het zuiden nog niet eens zo gek veel last van.
We verstaan je prima, hoor, Dean.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef Deansensitized het volgende:
Of mensen die helemaal geen Nederlandsch spreken
Diner-dansant.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:57 schreef brother52 het volgende:
Vreemd genoeg staat er in het blokkenschema itenstiid ipv Strawelte.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:20 schreef Lichtpunt het volgende:
Godv** wat kan gitaar spelen soms kut zijn als je niet een geboren gitarist bent, ben nou al uren bezig om fatsoenlijk een Bes akkoord (barré) uit me gitaar te halenMaar ik ga door tot me poten bloeden
Net als in het liedje!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:20 schreef Lichtpunt het volgende:
Godv** wat kan gitaar spelen soms kut zijn als je niet een geboren gitarist bent, ben nou al uren bezig om fatsoenlijk een Bes akkoord (barré) uit me gitaar te halenMaar ik ga door tot me poten bloeden
Ik wil dat ook nog eens, maar kunnen alle snaren op iedere gitaar? (Stalen snaren uiterraard)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
.12 op m'n akkeostische gezetklinkt gelijk stuk voller. Had ik eerder moeten doen
Ja hoor. Als je gewoon akkoestische snaren op je akkeostische zet past dat er gewoon opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil dat ook nog eens, maar kunnen alle snaren op iedere gitaar? (Stalen snaren uiterraard)
Ik denk niet dat er veel patat in mijn bakje blijft zitten wanneer ik dan midden in de pit sta.quote:
Nee, iedereen ontkent in alle toonaarden... ook in de nieuwsbrief van Strawelte stond nadrukkelijk dat ze niet naar Wâldrock kwamen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:57 schreef brother52 het volgende:
Lijst
Blokken
Vreemd genoeg staat er in het blokkenschema itenstiid ipv Strawelte.
Ik heb het idee dat ze de verkeerde versie van de lijst online hebben gezet want op de side van Strawelte is ook nog er helemaal niets over te lezen.
Ik koop daar wel een T-himd en buttons natuurlijk.
Maar toch denk ik dat ze gewoon komen, dat moet bijna wel!quote:Steane jimme op Wâldrock ?
Oant no ta net en der blieuwt it by wat ûs oanbelanget!!!!!
Of sy moatte mei een pear tûzend bakte Wâldpyken op de proppen komme sa dat eltsenien om ietenstiid hinne oan ‘e Wâldpyk mei appelsmots sit op Wâldrock.
Mar lykas it Freeze Festival, Frysk Gala, Befrijdingsfestival, Aaipop, Wytbeat, Dokk’m Open Air, VPRO 3 voor 12 en gean samar troch… trije optredens yn’t lęst fan 2008 en dat ist.
Zeg ik ook altijd, maar denken veel mensen anders over.quote:
Je moet patat ook in een zak doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel patat in mijn bakje blijft zitten wanneer ik dan midden in de pit sta.
Klinkt misschien raar, komende van een bassist, maar: niet per se.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef Moozze het volgende:
Okee, en dikker = beter?
Dikke zijn wat voller qua toon, maar het speelt weer zwaarder. Dus bends zullen zwaarder gaan. Maarja die gebruik ik nou akkeostisch niet echt veelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef Moozze het volgende:
Okee, en dikker = beter?
Nieuwe gitaren worden vaak geleverd met .09 erop zodat ze lekker licht spelen voor in de winkelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:08 schreef Moozze het volgende:
Okee, ik weet niet met wat voor snaren ik nu speel, speelt inprincipe prima maar misschien als ik een keer bij een muziekwinkel ben dat ik wat nieuwe snaren meeneem.
Zolang Dickey Betts kan soleren op .13...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja akkeostisch kan je nog voor een stapje verder .12 kijken maar voor electrisch als je ook solodingen wil doen gaat dat wat zwaar worden denk ik.
SRV tot .16!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang Dickey Betts kan soleren op .13....
Die stemde dan weer een halve toon omlaag over het algemeen.quote:
Ja de kop gewoonquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Moozze het volgende:
Headstock is gewoon waar de stemmers opzitten enzo?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Moozze het volgende:
Headstock is gewoon waar de stemmers opzitten enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |