quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou je spelling wel ten goede komen
Een nieuwe?quote:
mijn gebrekkige spelling heeft niks met het toetsenbord te makenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou je spelling wel ten goede komen
Een nieuwe tweede hands. Zie laatste post vorige paginaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een nieuwe?
Of heb je 1 van thuis meegenomen?
Ok, had ik even niet gezien. Tof.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een nieuwe tweede hands. Zie laatste post vorige pagina
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een nieuwe tweede hands. Zie laatste post vorige pagina
huh, heb ik jou niet bepaalde dingen over Fender horen roepen?quote:
Tot aan vervelends toe, blij dat hij verstandig is gewordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:41 schreef Cynic het volgende:
huh, heb ik jou niet bepaalde dingen over Fender horen roepen?
iets in de richting van: "die koop ik nooit"?
Alleen jammer dat hij dan een strat kooptquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Tot aan vervelends toe, blij dat hij verstandig is geworden
En de D zat ineens onder de Tquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Aresdreams het volgende:
ja, dat probleem had ik net dus ook.... zat de : ineens onder de ]
WIE VERZIND DAT????
mooi niet dat ik ooit een nederlands toetsenbord ga kopen
Kom je met zo'n strat niet echt mee in de buurtquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil hij eindelijk Maiden gaan spelen..
nee, dat was twijfellen of het nu met een t of d moest...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En de D zat ineens onder de T
Dean, een stratBen je ziek geworden of zo
Dan hoop ik voor hem dat het wel een fatstrat is...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil hij eindelijk Maiden gaan spelen..
Hij kan er coolrail oid inzetten. Zoiets heeft Dave Murray tegenwoordig ook.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat het wel een fatstrat is...
Ik zie de link tussen Iron Maiden en een knuffelschildpad even nietquote:
Ik wel, beide zijn tofquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen Iron Maiden en een kunffelschildpad even niet
Heb je ook nog voorkeuren?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:30 schreef SNArky het volgende:
Die Fendert moet wel heel goed bevallen, nog geen spoor van d'n Dean de hele avond.
Eigenlijk vind ik beide niksquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Witchfynder het volgende:.
Als ik moet kiezen heb ik toch liever een Strat dan een ML..
Waarom staan ze daar danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Moozze het volgende:
Ik was net in een studiootje van een oom van mijn vriend. Daar stonden zoveel versterkers! Ook de Vox AC30 waar men het hier eerder over had. En heb op geen van alleen gespeeld... Die gast zei dat het daar te klein was om versterkers te gebruiken om iets op te nemen.
Kan ik me bijna niet voorstellen aangezien je tegenwoordig geisoleerde dozen van zeg 1x1 meter hebt waar een mic in zit en waar je je kast in zet om op te kunnen nemen...... Maarja ik kan me wel voorstellen dat je de amps niet op 11 moet zetten in zo'n klein kamertje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:21 schreef Moozze het volgende:
Ik was net in een studiootje van een oom van mijn vriend. Daar stonden zoveel versterkers! Ook de Vox AC30 waar men het hier eerder over had. En heb op geen van alleen gespeeld... Die gast zei dat het daar te klein was om versterkers te gebruiken om iets op te nemen.
Hij moet gewoon een ESP Alexi Laiho kopen. Chicks dig that.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:14 schreef Doodkapje het volgende:
Dean, waarom zoveel Deans?Ik zou investeren in andere modellen/merken met een andere sound... plus ik zou niet weten waar ik ze moet verbergen als er een meid op bezoek komt
Die zag ik laatst hangen bij Muzikaza ja, geile gitaarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een ESP Alexi Laiho kopen. Chicks dig that..
mwahhh mwahhh...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een ESP Alexi Laiho kopen. Chicks dig that..
Je zegt het precies goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef Aresdreams het volgende:
waarom gitaren verbergen als er een meid op bezoek komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |