Japquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is toch die zanger van Sum41?
Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat als we een huisje hebben, dan ga ik in de hele lengte van de muur haken ophangen en met de tijd allemaal vullen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ze ook lekker aande muur hagnenveel toffer
Enige nadeel is dat je er steeds meer bij wil hebben hangen![]()
Was jij niet die Daan uit Sex voor de Buch ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat als we een huisje hebben, dan ga ik in de hele lengte van de muur haken ophangen en met de tijd allemaal vullen..
Maar nu is zij erachter gekomen dat gitaarhaken ook prima dienst doen om paardentuigjes en teugels en zooi aan te hangen, dus ik denk dat ik tzt de helft van de haken wel kwijt ben..
Nee, die heette Martijn. Ponyplay op een piano ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Was jij niet die Daan uit Sex voor de Buch ?
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredensquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:32 schreef Moozze het volgende:
Ik leer de cannon rock...
Vind het moeilijk, maar als ik die kan dan ben ik tenminste wel vooruit gegaan
Wat is een Wizzard hals ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Die LTD is mooi![]()
Wat voor hals heeft ie? Wizzard ? of een wat stevigere?
ps lang gelee dat ik hier poste![]()
![]()
![]()
![]()
Still alive![]()
![]()
![]()
![]()
quote:# Set-Thru
# 25.5” Scale
# Mahogany Body
# Flamed Maple Top
# Maple Neck
# Rosewood Fingerboard
Ik vind het tofquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredens.
Wacht maar tot wij wat groter zijn. Zes kanonnen minstens.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredens.
Regel maar een stevig podiumquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij wat groter zijn. Zes kanonnen minstens..
.
Kweenie hoe jouw hoofd vast zit, maar uh, meestal wel.quote:
Wat voor iets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Vanmiddag waarschijnlijk nieuwe gitaar scoren.
toch niks vies aan, het bed verschonen, is gewoon noodzaak, netzo als het af en toe vervangen van de snarenquote:
Je kunt ook alle andere landinstellingen er gewoon uit flikkeren, werkt nog altijd het beste.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Jordy-B het volgende:
De sneltoets om van toetsenbordinstelling te wisselen is CTRL+Shift (In Windows, tenminste).
Een fijne toetsencombinatie die je gemakkelijk per ongeluk indrukt.
Herkenbaar vaak gebeurt, en dan zitten kutten met je smileysquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef Moozze het volgende:
Maar toetsenborden zijn ook kut. Hoe vaak ik al niet op ctrlshift heb gedrukt.... Ook toen ik niet wist hoe het kwam als dat ding ineens raar ging doen.
Alt+shift is taalinstellingen... ctrl+shift is toetsenbordindelingquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:15 schreef Aresdreams het volgende:
is linkse alt shift toets, maar verder klopt het nog aardig
Alleen op je werkt heb je niet altijd die rechten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt ook alle andere landinstellingen er gewoon uit flikkeren, werkt nog altijd het beste.
Het is maar gewenning. Ooit typten we allemaal met Nederlandse toetsenborden, maar toen we overgingen op de pc is men te lui geweest deze en masse in te voeren. Anders vonden we het nu normaal en zaten we niet te miepen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Aresdreams het volgende:
ja, dat probleem had ik net dus ook.... zat de : ineens onder de ]
WIE VERZIND DAT????
mooi niet dat ik ooit een nederlands toetsenbord ga kopen
ook goed, maar 1 taal en 1 toetsenbord layout thuis overgehoudenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Alt+shift is taalinstellingen... ctrl+shift is toetsenbordindeling
maar als rasechte nederlande: klaagen zit in mijn bloed!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is maar gewenning. Ooit typten we allemaal met Nederlandse toetsenborden, maar toen we overgingen op de pc is men te lui geweest deze en masse in te voeren. Anders vonden we het nu normaal en zaten we niet te miepen..
Gebruik Nederlandse taalinstellingen met een VS indeling... en af en toe Japans... dat is ook wel vette invoershizzlequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ook goed, maar 1 taal en 1 toetsenbord layout thuis overgehouden
[..]
maar als rasechte nederlande: klaagen zit in mijn bloed!
Ik heb die rechten wel gehad toen ik hier nog beheerder was. Ik ben nu ingehuurd door een andere andere afdeling en ben al mijn beheersrechten helaas kwijt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen op je werkt heb je niet altijd die rechten..
Dat zou je spelling wel ten goede komenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Aresdreams het volgende:
ja, dat probleem had ik net dus ook.... zat de : ineens onder de ]
WIE VERZIND DAT????
mooi niet dat ik ooit een nederlands toetsenbord ga kopen
Een blauwe 56'er Fender stratquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat voor iets?
Heeft GAS weer toegeslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |