Hij is inderdaad niet heel groot, maar heb daar niet echt last van (ook al ben ik wel groot)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef KaMo het volgende:
Ja, mooie gitaar. Heb er ooit eens op gespeeld. Klinkt lekker, alleen hij is iets te klein voor me. (Sja bassist he)
Gatverdamme!!! Dat is lelijk!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de kop gewoon
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41nkw2PpYSL._AA280_.jpg
Dean headstock![]()
Sorry dean
Dave Mustaine (en meer thrashgitaristen) speelt met snaren in de diktes:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dikke zijn wat voller qua toon, maar het speelt weer zwaarder. Dus bends zullen zwaarder gaan. Maarja die gebruik ik nou akkeostisch niet echt veel![]()
Bij m'n Electrische heb ik op m'n laagste 3 snaren voor m'n akkoorden de dikke .11 snaren en de hoogste 3 voor solo dingen .10 dat ze toch nog lekker licht spelen![]()
Maar dat ligt ook een beetje aan persoonlijke voorkeur.
tactischquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet patat ook in een zak doen..
Hehe een keer bij de Bram Ladage (lekkerste patat van R'dam) hoorde ik een discussie tussen een Brabo en een medewerkster. Hij vroeg aan dat meisje "heb je cheen bakje? Bij ons in Berche op Soom doen se friet in een bakje", waarop de oer-Rotterdamse jonge dame zei: "dan rot je toch weer op naar Bergen op Zoom?".
dat is tenminste makkelijk mee te nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Die headstock zegt nog altijd tegen mij "voorzichtig inbrengen".quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:19 schreef KaMo het volgende:
Die headstock van de telecaster vind ik ook niet mooi, net als dat ijzeren knopjes ding. (de vorm wel)
Alleen jammer van de headstock...quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:24 schreef KaMo het volgende:
Nee
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi
Hulde aan Deryck
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:24 schreef KaMo het volgende:
Nee
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi
Hulde aan Deryck
Je hebt gelijk. Er zou beter een reversed head Jackson op moeten zitten, een zwarte floyd en een Seymour-Duncan SH-6.quote:
Dat zou inderdaad al een kleine verbetering zijn. Bijna alles beter dan de headstock van een strat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Er zou beter een reversed head Jackson op moeten zitten, een zwarte floyd en een Seymour-Duncan SH-6..
Ik heb al een half jaar een Indie als hoofd gitaar!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:25 schreef brother52 het volgende:
Zijn de gitaren van Indie wat?
Ik heb van deze een linkshandige versie met zwarte slagplaat zien staan, lijkt mij wel interessant.
[ afbeelding ]
Hoofdzakelijk punk-achtige dingen maar ik ben na zondag 1 uur en maandag na 2,5 uur ook behoorlijk geinspireerd geraakt door Black rebel motorcycle club en die gebruiken bijna niets anders dan hollowbodies.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:53 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor muziek wil je met een hollowbody gaan maken, brother?.
Stevie Ray Vaughan!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:56 schreef matjuhhh007 het volgende:
Tocht vindt ik dit nog steeds een van de mooiste Fenders:
[ afbeelding ]
Cool.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk punk-achtige dingen maar ik ben na zondag 1 uur en maandag na 2,5 uur ook behoorlijk geinspireerd geraakt door Black rebel motorcycle club en die gebruiken bijna niets anders dan hollowbodies.
Dan lijkt me dat ze ook gewone linkshandige Artcore's moeten maken. Dat maakt de keuze dan weer wat lastiger maar niet minder leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool.. Ik begreep pas van een webshop dat Ibanez tóch een linkshandige Artcore (zo zag hij er iig uit) bas maakt, dus wellicht is er voor mij ook nog hoop.
.
Liever mijn eigen initialen erin dan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:56 schreef matjuhhh007 het volgende:
Tocht vindt ik dit nog steeds een van de mooiste Fenders:
[ afbeelding ]
lekker handig als je je gitaar aan de muur wil hangen.quote:
Dan boor je toch gewoon een gat in de headstock, veel erger kan het toch al niet worden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
lekker handig als je je gitaar aan de muur wil hangen.
Bespaard ruimte, je kunt hem snel even d'r bij pakken, is een gaaf gezicht, dus waarom in godsnaam niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
Maar waarom zou je in godsnaam je gitaar aan de muur willen hangen?
Woon je in een kartonnen doos (met internet aansluiting), of heb je je muren al vol?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:54 schreef Aresdreams het volgende:
omdat mijn muren niet beschikbaar zijn?
Ruimte zat thuis en anders zijn er nog altijd multistands.quote:
Dat gaat gemakkelijker als hij in een standaard staat.quote:je kunt hem snel even d'r bij pakken,
Dat is een kwestie van smaak en smaken verschillen gelukkig (ik heb dus liever wat anders aan de muur hangen)quote:is een gaaf gezicht,
Het lijkt mij dus heel erg onpractisch en ik vind het er niet uitzien.quote:dus waarom in godsnaam niet?
staan kasten in de weg, hangen vol met posters... dus ja, ze zijn al bezet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Woon je in een kartonnen doos (met internet aansluiting), of heb je je muren al vol?
Parkers zijn prima gitaren, hoor... Ze zijn gewoon spuuglelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan boor je toch gewoon een gat in de headstock, veel erger kan het toch al niet worden.
Omdat ik zoveel mogelijk van de vloer af wil, want ik heb oa. stofallergie, dus wil makkelijk goed kunnen stofzuigen en dweilen zonder eerst 60 items op te moeten rapen of te verschuiven. Heb alleen mijn versterkers nog niet opgehangen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan boor je toch gewoon een gat in de headstock, veel erger kan het toch al niet worden.
Tenzij je van die schuine haken hebt waar je een gitaar dwars in hangt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef Cynic het volgende:
Ik heb schuine wanden, dan neemt het nog veel plaats in als je je gitaren aan de muur hangt
Ik heb mijn gitaren in een multistand achter mijn bureaustoel staan. Ik hoef me dus alleen maar om te draaien om een gitaar te pakken. Vaak moet ik dan nog wel opstaan om mijn versterker aan te zetten maar electrisch speel ik toch meestal staand.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Cynic: dan wordt het inderdaad al een stukje minder practisch van
@brotha52: zoals ik mijn muziekkamer heb ingericht (inderdaad geen oefenruimte waar genoeg ruimte is voor 7 standaarden, naast m'n andere zooi), is't aan de muur een stuk practischer. Alles in standaarden zou voor mij ook betekenen dat ik het vanuit m'n lui stoel niet meer kan afrekken, dat kan natuurlijk niet.
Trouwens nog een JCM top gekocht waar je laatst naar op zoek was?
Dat is toch die zanger van Sum41?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:24 schreef KaMo het volgende:
Nee
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi
Hulde aan Deryck
Strap en snoer kunnen er ook gewoon in blijven zitten als 'ie aan de muur hangt... Alhoewel ik met mijn actieve elementen wel altijd het snoer eruit trek omdat anders je batterij dan wat snel leeg is... Bij mij hangen er ook 2 aan de muur boven in mijn gitaarkamer.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef brother52 het volgende:
Dat gaat gemakkelijker als hij in een standaard staat.
Kun je ook je strap en snoer eraan laten zitten
Word het dan niet tijd voor een eigen woonkamer? Kun je zo veel ophangen als je wiltquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
Heb helaas nog nergens rechte wanden om wat op te hangen. In mijn kamer is geen plek, en de oefenruimte is alles schuin.
En in de woonkamer hangen vinden mijn ouders niet goed
Sinds ik 2 katten rond heb lopen staan er geen gitaren meer in mijn woonkamer. Het blijft toch een stuk hout en als er iets is waar katten graag hun nagels inzetten...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Strap en snoer kunnen er ook gewoon in blijven zitten als 'ie aan de muur hangt... Alhoewel ik met mijn actieve elementen wel altijd het snoer eruit trek omdat anders je batterij dan wat snel leeg is... Bij mij hangen er ook 2 aan de muur boven in mijn gitaarkamer.En beneden in de woonkamer 2 akoestische op losse standaards.
Heb mijn ouders al ingeschreven bij het bejaardentehuisquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Word het dan niet tijd voor een eigen woonkamer? Kun je zo veel ophangen als je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |