Ik heb wel eens een usb-keyboard gebruikt om Reason aan te sturen... helaas zat er een irritante vertraging in, waardoor het praktisch onbruikbaar was...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:35 schreef SNArky het volgende:
Ik heb zelf deze:
http://www.feedback.nl/?b=MPJR&a=186
Erg basic, maar voor die 49 E kan je ook eigenlijk bijna geen buil vallen.
Hm, geen last van. Heb je wel ASIO drivers gebruikt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een usb-keyboard gebruikt om Reason aan te sturen... helaas zat er een irritante vertraging in, waardoor het praktisch onbruikbaar was...
Link?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Staat ook wel in de OP van het 'Leer hier gitaarspelen' topic
Drums wel, keyboard nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Cynic het volgende:
Ik vind het trouwens wel veel werk om het in te spelen, dan programmeer ik het net zo lief.
Die gebruik ik eigenlijk sowieso nietquote:
dat zei mijn vriendin ook vannacht!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:56 schreef Moozze het volgende:
Ziet er wel stoer uit dat kleintje
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
dat zei mijn vriendin ook vannacht!
wacht, dat ging niet helemaal goed......
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
dat zei mijn vriendin ook vannacht!
wacht, dat ging niet helemaal goed......
tip: koop wel een aanslaggevoelige anders klinkt je pianopartij nog steeds alsof ie uit de nintendo komt rollen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja dan hier nog maar een vraagIk wil graag ook toetsen leren spelen dus ben eigenlijk opzoek naar een keyboardje. Liefst wel gewoon 5 octaven. Midi gestuurd moet kunnen standalone ook best dat maakt niet zoveel uit.
Weet iemand daar toevallig iets van ?
Eurotje of 100goedkoper is nooit erg
Ik geloof dat dat kleine USB-keyboardje wel aanslaggevoelig is, als je zo naar de specificaties op de site kijkt. Niet duur, dat ding.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
tip: koop wel een aanslaggevoelige anders klinkt je pianopartij nog steeds alsof ie uit de nintendo komt rollen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |