bij vlagen ontzettend beangstigend herkenbaar, heb hem daarna een half uurtje nabeschouwd met Eric via de telefoonquote:Op maandag 23 juni 2008 02:36 schreef Meds het volgende:
Das Experiment is ook een goede film, hoewel het boek iets beklemmender is. Huub was de film herkenbaar?
Oei,jij hebt lef...met een eventuele schrijffout in je posting!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf ouwe pik ouwe pijp!
Of is het 'jezelf'...
Kan je dat niet via mail regelen ofzo, je maakt mensen jaloersquote:Op maandag 23 juni 2008 02:39 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik ga a.s dinsdag wat dingen bespreken met hem..that's all for now
Je bent een spatie vergeten tussen oei en jij...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Oei,jij hebt lef...met een eventuele schrijffout in je posting!
Wrm niet,deed eric toch ook?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Huub gaat toch niet iemand zomaar ff bellen'?
Een karakter die goed was voor oneindig gevangen in luxe. Toen het een SMS Finale werd is dat karakter gelijk gebleven.... een Huub zonder weinig menselijke kanten. Ik kan me niet herinneren dat er in GTST ook geld mee viel te winnen.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond dat het character van slinkse Huub aardig goed werd neergezet in de uitzendingen.. ik bedoel je ziet toch ook niet Ludo Sanders een potje schaken me Janine in gtst.. dat is te saai voor tv..
Huub vond jij trouwens ook niet dat Nathanael wat weg had van Onno P Wassenaar?
dude!!! en jij beweert dat je gtst quizen hebt gewonnen?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:39 schreef Huubdgk het volgende:
wat is GGZ?
Wie is Onno P wassenaar,
suikeroom Ludo is cool!!
Als vrouw zou ik liever zien,dat mn man het met een andere man doet....als bv de teckel van de burenquote:Op maandag 23 juni 2008 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
In de kooi heb je toegegeven dat je biseksueel bent.
Hoeveel mannen heb (of ben je door) genomen?
En vindt Claire het niet erg dat je het ook met mannen doet?
... moet jij niet verder met het uitzoeken van het vermeende nazi verleden van de grootouders van Huub?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
In de kooi heb je toegegeven dat je biseksueel bent.
Hoeveel mannen heb (of ben je door) genomen?
En vindt Claire het niet erg dat je het ook met mannen doet?
Dieren gaan lijken op hun baasje....neem het dat beest niet kwalijk!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:46 schreef Meds het volgende:
Mijn kat heeft nog auditie gedaan voor GTST, hij was niet tekstvast
Vraag het hem lekker zelf of Johannes Wilhelmus van Ballegooy familie van hem is. Ik heb die vraag al een keer gesteld en kreeg er geen antwoord op.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:46 schreef akveor het volgende:
[..]
... moet jij niet verder met het uitzoeken van het vermeende nazi verleden van de grootouders van Huub?
quote:
ja.. kan je mij blij maken dat ik niet als meisje ben geboren?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:48 schreef Huubdgk het volgende:
had de regie over mijn karakter in handen want ik bepaalde wat ik zei en wanneer ik wat zei,
lekker simpel, beschouw mijzelf niet als bisexueel heb daar al zo vaak een boekje over opengedaan maar goed nog 1 keer, om het lekker simpel te houden
Heb voor de kooi een aantal keren sex met mannen gehad, niet all the way maar wel wat geexperimenteerd, maar het is niet echt mijn ding, heb het in de kooi een aantal keren gedaan maar dat was meer voor tv maken,
Claire weet wie ik ben en heeft daar geen problemen mee, maar heb ook nu geen sex met mannen noch de behoefte daar toe,
nog vragen over mijn seksualiteit?
Ik vind het wel een intressante vraagquote:Op maandag 23 juni 2008 02:46 schreef akveor het volgende:
[..]
... moet jij niet verder met het uitzoeken van het vermeende nazi verleden van de grootouders van Huub?
Ja zo'n monitor is best handig als je aan je pik gaat trekken hè...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:44 schreef Meds het volgende:
Ik ga zo de monitor aankoppelen en een uiltje knappen dames!
Okee, ik heb wel veel gemist jaquote:Op maandag 23 juni 2008 02:48 schreef Huubdgk het volgende:
had de regie over mijn karakter in handen want ik bepaalde wat ik zei en wanneer ik wat zei,
lekker simpel, beschouw mijzelf niet als bisexueel heb daar al zo vaak een boekje over opengedaan maar goed nog 1 keer, om het lekker simpel te houden
Heb voor de kooi een aantal keren sex met mannen gehad, niet all the way maar wel wat geexperimenteerd, maar het is niet echt mijn ding, heb het in de kooi een aantal keren gedaan maar dat was meer voor tv maken,
Claire weet wie ik ben en heeft daar geen problemen mee, maar heb ook nu geen sex met mannen noch de behoefte daar toe,
Sjenk joe ferrie muts voor je open antwoordquote:Op maandag 23 juni 2008 02:48 schreef Huubdgk het volgende:
herkenbaarheid zat hem vooral in het loslaten van normen en waarden en aannemen van nieuw referentie kader door de kandidaten..... die film was voor mij weer een bevestiging van mijn theorie dat je karakter niet alleen bepaald wie je bent maar ook de omstandigheden waarin je zit........quote:Op maandag 23 juni 2008 02:44 schreef Meds het volgende:
Beangstigend herkenbaar? Ik vind het regelrechte horror. Je zal er waarschijnlijk geen antwoord op kunnen/mogen geven, maar was het de manipulatie die de herkenbaarheid veroorzaakte?
Hoe is dat voor dgk ' ers die maar kort hebben deelgenomen? Of die zgn gastspelers?
En waarom gaat gansje Nadia in Gooise Vrouwen spelen? Dat mens kan alleen maar zichzelf spelen.
Ik ga zo de monitor aankoppelen en een uiltje knappen dames!
+1quote:Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sjenk joe ferrie muts voor je open antwoord
Niet teveel credit in 1 keer....kan ook pikkie zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja zo'n monitor is best handig als je aan je pik gaat trekken hè...
Dat is toch al bijna een feit te noemen? Op FOK! lopen ze ook in ONZ heel kinderachtig en laag te doen, maar IRL zijn ze dat niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
herkenbaarheid zat hem vooral in het loslaten van normen en waarden en aannemen van nieuw referentie kader door de kandidaten..... die film was voor mij weer een bevestiging van mijn theorie dat je karakter niet alleen bepaald wie je bent maar ook de omstandigheden waarin je zit........
heb een joodse achtergrond via mijn grootouders, vragen?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik vind het wel een intressante vraag, alhoewel het me sterk lijkt dat hij het zal beantwoorden.
Hij maakte ook taalfouten?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef Meds het volgende:
Beste Cindy,
Als die kutkat meer op het baasje had geleken had ie allang een hoofdrol gehad. Maar nee, meneer vond het nodig zijn klauwen in Laura Alberts te zetten en te roepen dat ie de reïncarnatie van Arnie was.
Ik had het over die bisexuele vraag.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb een joodse achtergrond via mijn grootouders, vragen?
ik ben even zo onbeleefd om mezelf te quoten want ik heb er geen zin in om het nog een keer te typenquote:Op maandag 23 juni 2008 02:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NEE ! ik wil het niet weten![]()
GOH BIJNA ALLE FUN GEMIST...........
het probleem met mij is als ik vroeg naar bed ga wordt ik ook weer vroeg wakker
Huub, geef mij is even antwoord als je wil.
zit ik in de buurt met oom !!!!!! of moo !!!!!!
je weet het niet zeker dat zag ik al staan, maar je had wel een idee.
Dus zat ik in de buurt of is het gewoon Lieke die je aan het stalken is
Krijg nu bijna begrip voor je zuurpruimerige gedragquote:Op maandag 23 juni 2008 02:55 schreef Meds het volgende:
De monitor is voor de hartfrequentie, voor andere zaken heb ik een pomp annex stoma annex stent.
Huub ik vraag me wel af of het gewijzigde gedrag ontstaan door de omstandigheden het karakter van iemand ook aantasten.
Ja, zo'n typisch taalpuristisch pikkie...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Niet teveel credit in 1 keer....kan ook pikkie zijn
Nu ga je te diep pik, heb je die monitor nou al 'aangekoppeld'...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:57 schreef Meds het volgende:
De kat was manisch depressief door een moeilijke jeugd, hij heeft uiteindelijk suïcide gepleegd.
Ik snap niet waarom iemand zich in 2008 moet verantwoorden voor de herkomst van zijn grootouders
Ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb een joodse achtergrond via mijn grootouders, vragen?
Kan me voorstellen....quote:Op maandag 23 juni 2008 02:58 schreef Meds het volgende:
Bedankt Cindy, het is niet makkelijk allemaal, na dat gedoe met mijn kat enzo...
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:59 schreef Huubdgk het volgende:
zeer zeker meds, kennen jullie die film john gotti (is dat de titel) na ruim een jaar ofzo weet de FBI infiltrant ook niet meer waar zijn loyaliteit ligt.... was mijzelf maar op tv momenten ook vaak in karakter, die ik ook zelf was, maar toch wel een uitvergroot gedeelte van jezelf.....dus dat tast op een gegeven moment je karakter wel aan, is aan de adnere kant ook wel weer mooi om te zien hoe snel je daar weer vanaf bent als je uit die situatie bent
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja.
Jij zei dat je een unieke achternaam hebt. En als je gaat googlen, dan kom je een Johannes Wilhelmus van Ballegooy tegen, die het ijzeren kruis had.
Dat samenvoegend met jouw uitspraken over gaskamers en je kennis over de 2e wereldoorlog, doet mij denken dat jij een neo-nazi bent.
Ik vond je namelijk te ver gaan met je uitspraken in de kooi, en kan je wel zeggen dat dat voor het spel was, maar je deed het over de hele tijd heen dat je in de kooi zat. Niet incidenteel.
de Febo van FOK!quote:Op maandag 23 juni 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
HUUB ik vroeg je wat......... als je geen antwoord wilt geven oké,
maar zeg dat dan even dan ga ik mijn bedje weer in
behaviorismequote:Op maandag 23 juni 2008 02:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
herkenbaarheid zat hem vooral in het loslaten van normen en waarden en aannemen van nieuw referentie kader door de kandidaten..... die film was voor mij weer een bevestiging van mijn theorie dat je karakter niet alleen bepaald wie je bent maar ook de omstandigheden waarin je zit........
quote:Op maandag 23 juni 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
HUUB ik vroeg je wat......... als je geen antwoord wilt geven oké,
maar zeg dat dan even dan ga ik mijn bedje weer in
las op mijn 5e Floris J Bakels Nacht und Nebel, had voor mijn 9e de verzamelde werken van Ernst De Jonge uit, heb autodidact en in samenwerking met een hoogleraar enorm veel geleerd over de 2e wereld oorlog. Dit omdat de 2e wereldoorlog mij al vanaf kinds af aan zo fascineerde......en dan vooral over het feit dat menselijke wreedheden (Die van alle tijden zijn) zo gestructueerd waren en dat een beschaving dit accepteerdequote:Op maandag 23 juni 2008 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja.
Jij zei dat je een unieke achternaam hebt. En als je gaat googlen, dan kom je een Johannes Wilhelmus van Ballegooy tegen, die het ijzeren kruis had.
Dat samenvoegend met jouw uitspraken over gaskamers en je kennis over de 2e wereldoorlog, doet mij denken dat jij een neo-nazi bent.
Ik vond je namelijk te ver gaan met je uitspraken in de kooi, en kan je wel zeggen dat dat voor het spel was, maar je deed het over de hele tijd heen dat je in de kooi zat. Niet incidenteel.
Wat is hier erg aan, dit is toch een topic over commotie over Huub.quote:
Wat vervelend nou,het was een eenmalig aanbodquote:Op maandag 23 juni 2008 03:01 schreef Meds het volgende:
Graag Cindy, kan je nog een keer je nummer geven, ik kan alleen 0909 lezen, de rest is weggevallen
Ik mis het antwoord nog of je een unieke achternaam hebt en of Johannes Wilhelmus van Ballegooy in je stamboom voorkomt.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
las op mijn 5e Floris J Bakels Nacht und Nebel, had voor mijn 9e de verzamelde werken van Ernst De Jonge uit, heb autodidact en in samenwerking met een hoogleraar enorm veel geleerd over de 2e wereld oorlog. Dit omdat de 2e wereldoorlog mij al vanaf kinds af aan zo fascineerde......en dan vooral over het feit dat menselijke wreedheden (Die van alle tijden zijn) zo gestructueerd waren en dat een beschaving dit accepteerde
Omdat ik een enorm grote kennis heb over de tweede wereld oorlog in zijn totaliteit en de concentratie kampen in het bijzonder maakt mij misschien zonderling maar zeker niet een neonazi....
het spel speelde zich niet incidenteel af maar ook de hele tijd dat ik in de kooi zat, daarnaast vond ik het vaak ook leuk om mensen te shockeren.....
je mag denken dat ik een neo nazi ben, lekker onderbouwd......... :S
Het is geen vraag,maar van jou kant een vaststelling blijkbaar.....quote:Op maandag 23 juni 2008 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan, dit is toch een topic over commotie over Huub.
Nou Huub heeft bij mij commotie losgemaakt met bepaalde uitspraken en daar stel ik hem een vraag over
Je bedoeld rollend in je eigen kots...quote:Op maandag 23 juni 2008 03:09 schreef Meds het volgende:
Donnie Brasco is ook een film in dit genre. Zeker de moeite waard.
Ilona bedankt, ik ben diep geraakt.
Huub ik snap je fascinatie, maar om WOll te gebruiken voor het shockeffect is wel heel erg kiezen voor de makkelijkste weg. Volgens mij had je best de capaciteiten om dat een wat intelligentere manier vorm te geven. Zeg maar zoals Jaap.
quote:Op maandag 23 juni 2008 03:07 schreef Huubdgk het volgende:
herhaal de vraag ff, sorry, blame the vodka en grolsch
Sue him!quote:Op maandag 23 juni 2008 03:07 schreef cindy10 het volgende:
Het is geen vraag,maar van jou kant een vaststelling blijkbaar.....
wat ben jij een triest figuur zeg, ga ik enorm in op jouw belachelijke standpunt, negeer jij mijn post en merk jij een detail op wat niet in mijn post staat en ga je voorbij aan alles wat ik zeg...quote:Op maandag 23 juni 2008 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mis het antwoord nog of je een unieke achternaam hebt en of Johannes Wilhelmus van Ballegooy in je stamboom voorkomt.
Totale onzin... je wilde Huub beschadigen en voelde je in je recht staan omdat er ook een topic was die probeerde de herkomst te achterhalen van Amanda's moeder. Iets van een totaal andere orde. Je probeerde op een vieze manier de onderbuik gevoelens te bespelen. Maar zoals zo vaak doe je dat op een achterbakse manier. Even snel een Topic openen... hit and run.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan, dit is toch een topic over commotie over Huub.
Nou Huub heeft bij mij commotie losgemaakt met bepaalde uitspraken en daar stel ik hem een vraag over
Doodsverwensing, ban!quote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef Huubdgk het volgende:
ik zeg, paardenstal opendoen, lekkersimpel erin, dichttimmeren, patroon zyklon B erin, en dan ga ik voor de verandering streamen en vervolgens op FOK posten dat je gestuurd werd in je doodsnood oke?
quote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat ben jij een triest figuur zeg, ga ik enorm in op jouw belachelijke standpunt, negeer jij mijn post en merk jij een detail op wat niet in mijn post staat en ga je voorbij aan alles wat ik zeg...
nee, mijn familie komt uit Beesd, sterker nog van Ballegooy opa (theo, de vader van mijn vader die in '59 stierf was Joods, maar maakt niet uit verder) Dus ken die van Ballegooy van jouw post niet,
maar lekkere trieste teringlijer ben jij zeg... ga ik inhoudelijke discussie aan op echt een behoorlijke aantijging, mijd jij hem.....
ik zeg, paardenstal opendoen, lekkersimpel erin, dichttimmeren, patroon zyklon B erin, en dan ga ik voor de verandering streamen en vervolgens op FOK posten dat je gestuurd werd in je doodsnood oke?
sjowww,ik kan niet zoveel correcte zinnen opbouwen,maar toppie!quote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat ben jij een triest figuur zeg, ga ik enorm in op jouw belachelijke standpunt, negeer jij mijn post en merk jij een detail op wat niet in mijn post staat en ga je voorbij aan alles wat ik zeg...
nee, mijn familie komt uit Beesd, sterker nog van Ballegooy opa (theo, de vader van mijn vader die in '59 stierf was Joods, maar maakt niet uit verder) Dus ken die van Ballegooy van jouw post niet,
maar lekkere trieste teringlijer ben jij zeg... ga ik inhoudelijke discussie aan op echt een behoorlijke aantijging, mijd jij hem.....
ohquote:Op maandag 23 juni 2008 03:14 schreef Huubdgk het volgende:
@fan van het eerste uur, nee je zit niet in de buurt
Lees je PM ffquote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
FFS meid.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Totale onzin... je wilde Huub beschadigen en voelde je in je recht staan omdat er ook een topic was die probeerde de herkomst te achterhalen van Amanda's moeder. Iets van een totaal andere orde. Je probeerde op een vieze manier de onderbuik gevoelens te bespelen. Maar zoals zo vaak doe je dat op een achterbakse manier. Even snel een Topic openen... hit and run.
Nou, dat is lekker dan, gaan ze pm'enquote:
Boehoe, what comes around goes aroundquote:Op maandag 23 juni 2008 03:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Och wat is erger....iemand een neonazi noemen vind ik ook niet bepaald normaal!
goed zo skattiequote:Op maandag 23 juni 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
@fanvanheteersteuur,
ben hier nog nooit kwaad geworden, ik hou van discussieren weet je nog?
en heb je vraag beantwoord, sorry je zit niet in de buurt.
Als ik wil kan ik een enorme taalpurist zijn, maar typ graag zoals ik praat, met pauzes en komma's
Ik heb je toch vaker een user zien uitmaken voor een mislukkeling of een sukkel, omdat je het niet eens was met die persoon. Je hebt blijkbaar toch een kort lontje.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
@fanvanheteersteuur,
ben hier nog nooit kwaad geworden, ik hou van discussieren weet je nog?
en heb je vraag beantwoord, sorry je zit niet in de buurt.
Als ik wil kan ik een enorme taalpurist zijn, maar typ graag zoals ik praat, met pauzes en komma's
Heb jij weer.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:18 schreef akveor het volgende:
En weer alle aandacht naar die loser van een LekkerSimpel... gadverdamme.
nice one,quote:Op maandag 23 juni 2008 03:21 schreef Suikeroom het volgende:
ik doe een poging:
Type EEN is Perfectionist: realistisch, consciëntieus, grondig en principieel Lieke
Type TWEE is de Helper: warm, betrokken, hulpvaardig en verzorgend Claire
Type DRIE is de Presteerder: energiek, optimistisch, zelfverzekerd en doelgericht Jaap
Type VIER is de Romanticus: gevoelig, warm en scherpzinnig Sylvia
Type VIJF is de Waarnemer: introvert, leergierig, analytisch en inzichtelijk Bart
Type ZES is de Loyalist: verantwoordelijk, betwijfelend, betrouwbaar en loyaal Brian
Type ZEVEN is de Avonturier: energiek, levendig en optimistisch Eric
Type ACHT is de Baas: direct, onafhankelijk, zelfverzekerd en beschermend Huub
Type NEGEN is de Vredestichter: ontvankelijk, goedaardig en ondersteunend Ilona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |