Zie boven je posting,je hebt gelijk!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja en jij bent een taalpurist, geloof ik...
Het had 'Being John Malkovich' moeten zijn hoor...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:30 schreef Meds het volgende:
Iemand anders zijn dan je bent of zou willen zijn, doet me denken aan Being John Malkovich, dat was weer even genieten vanavond
quote:Op maandag 23 juni 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:
heb malkovic niet gezien vnvnd, das expirement laatst wel, topfilm!
oudfruit bel je morgen wel ff, heb nu echt te veel gedronken
tja je kan maar een hobby hebben....veel succes met pisbuis verbonden met zakjequote:Op maandag 23 juni 2008 02:32 schreef Meds het volgende:
Catheter Cindy-kind, als in slangetje-in-pisbuis-verbonden-met-zakje. Zo handig 's nachts!
ik vond dat het character van slinkse Huub aardig goed werd neergezet in de uitzendingen.. ik bedoel je ziet toch ook niet Ludo Sanders een potje schaken me Janine in gtst.. dat is te saai voor tv..quote:Op maandag 23 juni 2008 02:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind je dat overigens terecht? Ik bedoel op TV was je een heel ander persoon dan op de streams. Ik vind het zo vreemd dat een ander kan bepalen wat jou karakter is en dat jij daarmee dan maar de hoofdprijs moest zien te winnen.
Wees blij dat je morgen niet naar het/de GGZ moet om over koetjes en kalfjes te praten, slaap lekker superboy...quote:Op maandag 23 juni 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:
heb malkovic niet gezien vnvnd, das expirement laatst wel, topfilm!
oudfruit bel je morgen wel ff, heb nu echt te veel gedronken
nee hoor,zal ik je wat vertellen....??quote:Op maandag 23 juni 2008 02:35 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Moet ik 'iemand' zijn om gebeld te worden?![]()
Jou wens ik geen succes, ouwe vijverzeikerquote:Op maandag 23 juni 2008 02:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja je kan maar een hobby hebben....veel succes met pisbuis verbonden met zakje
Met die info kan ik wat..quote:Op maandag 23 juni 2008 02:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee hoor,zal ik je wat vertellen....??
Ook de goudenkooi bewoners zijn gewoon mensen
Wat je zegt ben je zelf ouwe pik ouwe pijp!quote:Op maandag 23 juni 2008 02:35 schreef Meds het volgende:
Tuurlijk Ilona, als je leestekens het tenminste allemaal doen omdat je toevallig geen bier over je toetsenbord hebt gegooid.
Vond hem meer weghebben van Pino van Sesamstraatquote:Op maandag 23 juni 2008 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond dat het character van slinkse Huub aardig goed werd neergezet in de uitzendingen.. ik bedoel je ziet toch ook niet Ludo Sanders een potje schaken me Janine in gtst.. dat is te saai voor tv..
Huub vond jij trouwens ook niet dat Nathanael wat weg had van Onno P Wassenaar?
Niemand neemt nooit opquote:Op maandag 23 juni 2008 02:35 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Moet ik 'iemand' zijn om gebeld te worden?![]()
Huub gaat toch niet iemand zomaar ff bellen'?quote:Op maandag 23 juni 2008 02:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee hoor,zal ik je wat vertellen....??
Ook de goudenkooi bewoners zijn gewoon mensen
Jij houd alleen van me,als ik zeg dat ik duck heet van mn achternaamquote:Op maandag 23 juni 2008 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jou wens ik geen succes, ouwe vijverzeiker
Ik ga a.s dinsdag wat dingen bespreken met hem..that's all for nowquote:Op maandag 23 juni 2008 02:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Huub gaat toch niet iemand zomaar ff bellen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |