Totale onzin... je wilde Huub beschadigen en voelde je in je recht staan omdat er ook een topic was die probeerde de herkomst te achterhalen van Amanda's moeder. Iets van een totaal andere orde. Je probeerde op een vieze manier de onderbuik gevoelens te bespelen. Maar zoals zo vaak doe je dat op een achterbakse manier. Even snel een Topic openen... hit and run.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan, dit is toch een topic over commotie over Huub.
Nou Huub heeft bij mij commotie losgemaakt met bepaalde uitspraken en daar stel ik hem een vraag over
Doodsverwensing, ban!quote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef Huubdgk het volgende:
ik zeg, paardenstal opendoen, lekkersimpel erin, dichttimmeren, patroon zyklon B erin, en dan ga ik voor de verandering streamen en vervolgens op FOK posten dat je gestuurd werd in je doodsnood oke?
quote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat ben jij een triest figuur zeg, ga ik enorm in op jouw belachelijke standpunt, negeer jij mijn post en merk jij een detail op wat niet in mijn post staat en ga je voorbij aan alles wat ik zeg...
nee, mijn familie komt uit Beesd, sterker nog van Ballegooy opa (theo, de vader van mijn vader die in '59 stierf was Joods, maar maakt niet uit verder) Dus ken die van Ballegooy van jouw post niet,
maar lekkere trieste teringlijer ben jij zeg... ga ik inhoudelijke discussie aan op echt een behoorlijke aantijging, mijd jij hem.....
ik zeg, paardenstal opendoen, lekkersimpel erin, dichttimmeren, patroon zyklon B erin, en dan ga ik voor de verandering streamen en vervolgens op FOK posten dat je gestuurd werd in je doodsnood oke?
sjowww,ik kan niet zoveel correcte zinnen opbouwen,maar toppie!quote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat ben jij een triest figuur zeg, ga ik enorm in op jouw belachelijke standpunt, negeer jij mijn post en merk jij een detail op wat niet in mijn post staat en ga je voorbij aan alles wat ik zeg...
nee, mijn familie komt uit Beesd, sterker nog van Ballegooy opa (theo, de vader van mijn vader die in '59 stierf was Joods, maar maakt niet uit verder) Dus ken die van Ballegooy van jouw post niet,
maar lekkere trieste teringlijer ben jij zeg... ga ik inhoudelijke discussie aan op echt een behoorlijke aantijging, mijd jij hem.....
ohquote:Op maandag 23 juni 2008 03:14 schreef Huubdgk het volgende:
@fan van het eerste uur, nee je zit niet in de buurt
Lees je PM ffquote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
FFS meid.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Totale onzin... je wilde Huub beschadigen en voelde je in je recht staan omdat er ook een topic was die probeerde de herkomst te achterhalen van Amanda's moeder. Iets van een totaal andere orde. Je probeerde op een vieze manier de onderbuik gevoelens te bespelen. Maar zoals zo vaak doe je dat op een achterbakse manier. Even snel een Topic openen... hit and run.
Nou, dat is lekker dan, gaan ze pm'enquote:
Boehoe, what comes around goes aroundquote:Op maandag 23 juni 2008 03:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Och wat is erger....iemand een neonazi noemen vind ik ook niet bepaald normaal!
goed zo skattiequote:Op maandag 23 juni 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
@fanvanheteersteuur,
ben hier nog nooit kwaad geworden, ik hou van discussieren weet je nog?
en heb je vraag beantwoord, sorry je zit niet in de buurt.
Als ik wil kan ik een enorme taalpurist zijn, maar typ graag zoals ik praat, met pauzes en komma's
Ik heb je toch vaker een user zien uitmaken voor een mislukkeling of een sukkel, omdat je het niet eens was met die persoon. Je hebt blijkbaar toch een kort lontje.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
@fanvanheteersteuur,
ben hier nog nooit kwaad geworden, ik hou van discussieren weet je nog?
en heb je vraag beantwoord, sorry je zit niet in de buurt.
Als ik wil kan ik een enorme taalpurist zijn, maar typ graag zoals ik praat, met pauzes en komma's
Heb jij weer.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:18 schreef akveor het volgende:
En weer alle aandacht naar die loser van een LekkerSimpel... gadverdamme.
nice one,quote:Op maandag 23 juni 2008 03:21 schreef Suikeroom het volgende:
ik doe een poging:
Type EEN is Perfectionist: realistisch, consciëntieus, grondig en principieel Lieke
Type TWEE is de Helper: warm, betrokken, hulpvaardig en verzorgend Claire
Type DRIE is de Presteerder: energiek, optimistisch, zelfverzekerd en doelgericht Jaap
Type VIER is de Romanticus: gevoelig, warm en scherpzinnig Sylvia
Type VIJF is de Waarnemer: introvert, leergierig, analytisch en inzichtelijk Bart
Type ZES is de Loyalist: verantwoordelijk, betwijfelend, betrouwbaar en loyaal Brian
Type ZEVEN is de Avonturier: energiek, levendig en optimistisch Eric
Type ACHT is de Baas: direct, onafhankelijk, zelfverzekerd en beschermend Huub
Type NEGEN is de Vredestichter: ontvankelijk, goedaardig en ondersteunend Ilona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |