Helemaal niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:20 schreef mandatory het volgende:
Tellen is moeilijk hè.
quote:
voorquote:Op maandag 23 juni 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maakt 4! Lobasca vraagt om een bakkie leut. Heb je dat ook mark?
Jij bent zeker het zonnetje in huis?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:51 schreef mandatory het volgende:
Ga dan niet zo schijnheilig in het FB topic reageren.
wat wil je drinken mandatory ?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:51 schreef mandatory het volgende:
[..]
Ga dan niet zo schijnheilig in het FB topic reageren.
ik kan ook niet slapen dus post ik hier nog een paar berichten wat wil je drinken dementor ?quote:
Een Mai Tai Original uiteraard met extra Smashed Ice.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kan ook niet slapen dus post ik hier nog een paar berichten wat wil je drinken dementor ?
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een Mai Tai Original uiteraard met extra Smashed Ice.
Zo ! Jij hebt het ook laat gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2008 04:08 schreef Dementor het volgende:
Van Rinsum, doe er nog maar eentje en maak er maar een dubbele van!
Ja ga dat er effe in zitten wrijvenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:27 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
De zon schijnt weer, vanmiddag naar Scheveningen
En ik sta nu alweer in de startblokkenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zo ! Jij hebt het ook laat gemaakt![]()
![]()
GOEDENMORGEN![]()
Bon Giorno Senor !quote:Op maandag 23 juni 2008 08:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik sta nu alweer in de startblokken
Bon Giorno
Gezellig toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bon Giorno Senor !
(En nu ben ik weg, want als de baas binnenkomt en hij ziet me internetten krijg ik billekoek)
Weer een balans dag?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik sta nu alweer in de startblokken
Bon Giorno
Misschien wat voor Fok! een panic-boss knopquote:Op maandag 23 juni 2008 08:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bon Giorno Senor !
(En nu ben ik weg, want als de baas binnenkomt en hij ziet me internetten krijg ik billekoek)
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
Morge Desii![]()
Volgens mij ligt mark nog op één oor![]()
ajb![]()
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik eigen baas ben, geen last van die shit. Ik neem je koffie en gebak wel over, werk ze.quote:
Mijnquote:Op maandag 23 juni 2008 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eigen baas? Wat heb je voor bedrijf?
Nu je het zegtquote:Op maandag 23 juni 2008 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil Smash-it succes wensen vandaag, volgens mij heeft ze vanmiddag haar laatste tentamen .![]()
Altijd gezellig een bakkie doen met de buurvrouw, goedemorgen.quote:
Mogguh Giertje, heb je koffiepauze? Oeps, die zal nu wel voorbij zijn.quote:
Ze remmen piepen goedquote:Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Altijd gezellig een bakkie doen met de buurvrouw, goedemorgen.![]()
Deze gozert kan best aardig brommert rijden, niet dan Peter?
Komt U binnen.
Dan ben je een dag te laat. Hier is het inmiddels bewolkt.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:27 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
De zon schijnt weer, vanmiddag naar Scheveningen
Als ik zo eens een blik op de streams werp is het overal bewolktquote:Op maandag 23 juni 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Dan ben je een dag te laat. Hier is het inmiddels bewolkt.
Neem jij ook een verjaardag op met je dictafoon?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:52 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen allen!![]()
![]()
Het was een onverwacht druk weekeinde, is er nog wat gebeurt hier? Maw heeft het zin om terug te lezen?
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik zo eens een blik op de streams werp is het overal bewolkt
[ afbeelding ]
Mogge
Die 2 op het bankje hebben het iig gezellig, ondanks de bewolking.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik zo eens een blik op de streams werp is het overal bewolkt
Mogge
En klaarquote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 op het bankje hebben het iig gezellig, ondanks de bewolking.![]()
http://www.scheveningenlive.nl/beach2stream.html
Mogguh Kahaarin.![]()
Weet het, ga alleen even eind van de middag op terras zitten en daarna even langs bij iemand in Den Haag en dan weer even terrasquote:Op maandag 23 juni 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Dan ben je een dag te laat. Hier is het inmiddels bewolkt.
Heidi!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neem jij ook een verjaardag op met je dictafoon?![]()
(maw luister je dat ook terug)
Nog maar een bakkie doen dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heidi!Ik bedoel natuurlijk of er een opzienbarende gebeurtenis is geweest die nalezen verdient, en nee ik maak geen notulen van een verjaardag, potverdikkie, ik zeg netjes goedemorgen en jij valt meteen over mijn vraag lekker is dat......
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 04:08 schreef Dementor het volgende:
Van Rinsum, doe er nog maar eentje en maak er maar een dubbele van!
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:43 schreef Desii het volgende:
Goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge
@ Mark
... een koffie met extra melk en een schepje suiker
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
hey HiDiHo, ben terug, misschien heeft Mark () nu wel een lekker bakkie voor ons.......
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
is goed, ik ga alleen eerst even boodschappen doen, brb!
HiDiHo ook online ?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
hey HiDiHo, ben terug, misschien heeft Mark () nu wel een lekker bakkie voor ons.......
voor hidhoquote:Op maandag 23 juni 2008 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eerder wel, we zouden gaan koffie drinken......![]()
[..]
Thank you verry muchquote:
en queenbeequote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef Desii het volgende:
Hoi Kaa en Marc
@Beequeen, zat ik hier wat verder te kijken dan de dgk-topics, kom ik eens een naamgenoot van je tegen
thebeequeen... wie is dat familieof iemand die plagiaat pleegt
Hey Desii!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef Desii het volgende:
Hoi Kaa en Marc
@Beequeen, zat ik hier wat verder te kijken dan de dgk-topics, kom ik eens een naamgenoot van je tegen
Je staat in mijn shot!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejjjj, das de druppel
tijd voor een rel
Rel? Wat was er gisteren dan? Las in Med dat NMNS en Lobasca geband zijn, watskeburt?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejjjj, das de druppel
tijd voor een rel
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rel? Wat was er gisteren dan? Las in Med dat NMNS en Lobasca geband zijn, watskeburt?
NEEEEHHHHJJJJJJJ echtquote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rel? Wat was er gisteren dan? Las in Med dat NMNS en Lobasca geband zijn, watskeburt?
Ik ben die namen ook tegengekomen, hoe durven ze hè?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef Desii het volgende:
Daarom moet je ook even een stapje opzij doen!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
suuukkkeeellll![]()
de belangrijkste en knapste worden altijd in beeld gebracht
waar kan ik hem teruglezen???quote:Op maandag 23 juni 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:
Hihi, ja dat was een mooie rel.
Die 2 zijn elkaar zaterdagnacht in de haren gevlogen, het ging maar door. Je kunt het teruglezen hoor, de beelden zijn niet mooi maar ik moest er toch om lachen.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
ik zit me googlen of ik niet ergens een bijenplaag kan loslaten op dat stel fantasielozenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben die namen ook tegengekomen, hoe durven ze hè?Nou ja, ik ben de enige, echt BQ COS josti, laat daar geen misverstand over bestaan.
Volgens mij was het een combinatie van commotie, DGK# en personal messages.quote:
doe ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom moet je ook even een stapje opzij doen!
Laat de bijtjes maar met rust hoor, ik maak me niet druk.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:21 schreef Desii het volgende:
ik zit me googlen of ik niet ergens een bijenplaag kan loslaten op dat stel fantasielozen
Maar google werkt niet echt mee..... en ben net mentaal ingestort, omdat NMNS een ban heeft
ga eerst maar eens teruglezen.......quote:Op maandag 23 juni 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat de bijtjes maar met rust hoor, ik maak me niet druk.![]()
Geen idee hoelang die ban duurt, je kunt wel PM'en hoor.
Nou, dat zie ik toch anders hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 14:25 schreef Desii het volgende:
ga eerst maar eens teruglezen.......
volgens mij zijn die 2 zwaar verliefd op elkaar, alleen weten ze het zelf nog niet![]()
Hier of in het Commotie om Huub topic? Ik mis Bassie.......quote:Op maandag 23 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 zijn elkaar zaterdagnacht in de haren gevlogen, het ging maar door. Je kunt het teruglezen hoor, de beelden zijn niet mooi maar ik moest er toch om lachen.![]()
Ja, dat was nogeens een rel! LS in de stal, Zyklon erachteraanquote:Op maandag 23 juni 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij was het een combinatie van commotie, DGK# en personal messages.
Lekkersimpel ging om 4 uur snachts ook lekker met Huub.
De zyklon B vloog ons om de oren.
quote:
Het begon zo'n beetje hier en gaat verder in de volgende.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:27 schreef kahaarin het volgende:
Hier of in het Commotie om Huub topic? Ik mis Bassie.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |