Hey Desii!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef Desii het volgende:
Hoi Kaa en Marc
@Beequeen, zat ik hier wat verder te kijken dan de dgk-topics, kom ik eens een naamgenoot van je tegen
thebeequeen... wie is dat familieof iemand die plagiaat pleegt
Je staat in mijn shot!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejjjj, das de druppel
tijd voor een rel
Rel? Wat was er gisteren dan? Las in Med dat NMNS en Lobasca geband zijn, watskeburt?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejjjj, das de druppel
tijd voor een rel
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rel? Wat was er gisteren dan? Las in Med dat NMNS en Lobasca geband zijn, watskeburt?
NEEEEHHHHJJJJJJJ echtquote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rel? Wat was er gisteren dan? Las in Med dat NMNS en Lobasca geband zijn, watskeburt?
Ik ben die namen ook tegengekomen, hoe durven ze hè?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef Desii het volgende:
@Beequeen, zat ik hier wat verder te kijken dan de dgk-topics, kom ik eens een naamgenoot van je tegen
thebeequeen... wie is dat familieof iemand die plagiaat pleegt
Daarom moet je ook even een stapje opzij doen!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
suuukkkeeellll![]()
de belangrijkste en knapste worden altijd in beeld gebracht
waar kan ik hem teruglezen???quote:Op maandag 23 juni 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:
Hihi, ja dat was een mooie rel.
Die 2 zijn elkaar zaterdagnacht in de haren gevlogen, het ging maar door. Je kunt het teruglezen hoor, de beelden zijn niet mooi maar ik moest er toch om lachen.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
ik zit me googlen of ik niet ergens een bijenplaag kan loslaten op dat stel fantasielozenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben die namen ook tegengekomen, hoe durven ze hè?Nou ja, ik ben de enige, echt BQ COS josti, laat daar geen misverstand over bestaan.
Volgens mij was het een combinatie van commotie, DGK# en personal messages.quote:
doe ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom moet je ook even een stapje opzij doen!
Laat de bijtjes maar met rust hoor, ik maak me niet druk.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:21 schreef Desii het volgende:
ik zit me googlen of ik niet ergens een bijenplaag kan loslaten op dat stel fantasielozen
Maar google werkt niet echt mee..... en ben net mentaal ingestort, omdat NMNS een ban heeft
ga eerst maar eens teruglezen.......quote:Op maandag 23 juni 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat de bijtjes maar met rust hoor, ik maak me niet druk.![]()
Geen idee hoelang die ban duurt, je kunt wel PM'en hoor.
Nou, dat zie ik toch anders hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 14:25 schreef Desii het volgende:
ga eerst maar eens teruglezen.......
volgens mij zijn die 2 zwaar verliefd op elkaar, alleen weten ze het zelf nog niet![]()
Hier of in het Commotie om Huub topic? Ik mis Bassie.......quote:Op maandag 23 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 zijn elkaar zaterdagnacht in de haren gevlogen, het ging maar door. Je kunt het teruglezen hoor, de beelden zijn niet mooi maar ik moest er toch om lachen.![]()
Ja, dat was nogeens een rel! LS in de stal, Zyklon erachteraanquote:Op maandag 23 juni 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij was het een combinatie van commotie, DGK# en personal messages.
Lekkersimpel ging om 4 uur snachts ook lekker met Huub.
De zyklon B vloog ons om de oren.
quote:
Het begon zo'n beetje hier en gaat verder in de volgende.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:27 schreef kahaarin het volgende:
Hier of in het Commotie om Huub topic? Ik mis Bassie.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |