Hey Desii!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef Desii het volgende:
Hoi Kaa en Marc
@Beequeen, zat ik hier wat verder te kijken dan de dgk-topics, kom ik eens een naamgenoot van je tegen
thebeequeen... wie is dat familieof iemand die plagiaat pleegt
Je staat in mijn shot!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejjjj, das de druppel
tijd voor een rel
Rel? Wat was er gisteren dan? Las in Med dat NMNS en Lobasca geband zijn, watskeburt?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejjjj, das de druppel
tijd voor een rel
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rel? Wat was er gisteren dan? Las in Med dat NMNS en Lobasca geband zijn, watskeburt?
NEEEEHHHHJJJJJJJ echtquote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rel? Wat was er gisteren dan? Las in Med dat NMNS en Lobasca geband zijn, watskeburt?
Ik ben die namen ook tegengekomen, hoe durven ze hè?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:05 schreef Desii het volgende:
@Beequeen, zat ik hier wat verder te kijken dan de dgk-topics, kom ik eens een naamgenoot van je tegen
thebeequeen... wie is dat familieof iemand die plagiaat pleegt
Daarom moet je ook even een stapje opzij doen!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
suuukkkeeellll![]()
de belangrijkste en knapste worden altijd in beeld gebracht
waar kan ik hem teruglezen???quote:Op maandag 23 juni 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:
Hihi, ja dat was een mooie rel.
Die 2 zijn elkaar zaterdagnacht in de haren gevlogen, het ging maar door. Je kunt het teruglezen hoor, de beelden zijn niet mooi maar ik moest er toch om lachen.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
ik zit me googlen of ik niet ergens een bijenplaag kan loslaten op dat stel fantasielozenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben die namen ook tegengekomen, hoe durven ze hè?Nou ja, ik ben de enige, echt BQ COS josti, laat daar geen misverstand over bestaan.
Volgens mij was het een combinatie van commotie, DGK# en personal messages.quote:
doe ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom moet je ook even een stapje opzij doen!
Laat de bijtjes maar met rust hoor, ik maak me niet druk.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:21 schreef Desii het volgende:
ik zit me googlen of ik niet ergens een bijenplaag kan loslaten op dat stel fantasielozen
Maar google werkt niet echt mee..... en ben net mentaal ingestort, omdat NMNS een ban heeft
ga eerst maar eens teruglezen.......quote:Op maandag 23 juni 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat de bijtjes maar met rust hoor, ik maak me niet druk.![]()
Geen idee hoelang die ban duurt, je kunt wel PM'en hoor.
Nou, dat zie ik toch anders hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 14:25 schreef Desii het volgende:
ga eerst maar eens teruglezen.......
volgens mij zijn die 2 zwaar verliefd op elkaar, alleen weten ze het zelf nog niet![]()
Hier of in het Commotie om Huub topic? Ik mis Bassie.......quote:Op maandag 23 juni 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 zijn elkaar zaterdagnacht in de haren gevlogen, het ging maar door. Je kunt het teruglezen hoor, de beelden zijn niet mooi maar ik moest er toch om lachen.![]()
Ja, dat was nogeens een rel! LS in de stal, Zyklon erachteraanquote:Op maandag 23 juni 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij was het een combinatie van commotie, DGK# en personal messages.
Lekkersimpel ging om 4 uur snachts ook lekker met Huub.
De zyklon B vloog ons om de oren.
quote:
Het begon zo'n beetje hier en gaat verder in de volgende.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:27 schreef kahaarin het volgende:
Hier of in het Commotie om Huub topic? Ik mis Bassie.......
Hier ookquote:Op maandag 23 juni 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het begon zo'n beetje hier en gaat verder in de volgende.
[DGK#0013] Lost it.
En nu ga ik echt boodschappen doen.
Yep Blurkie..... wel bizar mixje zullen we naar binnen gooienquote:Op maandag 23 juni 2008 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O lord, gaan we nu al beginnen met zuipen?
Mamibo
Aj.....quote:Op maandag 23 juni 2008 14:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat had je gedroomd, daar doet Mark een fikse scheut rum in
Ik wacht wel af wat hij me voorschotelt, ik weet alleen dat het duivelse mixjes zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Yep Blurkie..... wel bizar mixje zullen we naar binnen gooien
Heb er wel zin an
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
Het begon zo'n beetje hier en gaat verder in de volgende.
DGK # 0014 geluksgetal
En nu ga ik echt boodschappen doen.
Ik had het inmiddels gevonden, tssk, korte lontjes?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
Hier ook
De Kneus wil ook aandacht
Van mij mogen ze wel terug eigenlijk
Zeg Mark, doe mij ook maar eentje dan, eens proberen.......quote:Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wacht wel af wat hij me voorschotelt, ik weet alleen dat het duivelse mixjes zijn
En terechtquote:Op maandag 23 juni 2008 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en onthoud mij wijselijk van enig commentaar.quote:
Ik ben ook even de stad in geweest. ff wat boodschapjes en rondje kermis gedaanquote:Op maandag 23 juni 2008 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en onthoud mij wijselijk van enig commentaar.![]()
Hey waar was je nou, Mark had koffie voor je klaarstaan toen ik terugkwam van boodschappen doen en je was er niet eens.......![]()
Het begint hier, Groningen, ook zowaar iets op te klaren, een waterig zonnetje, hopelijk zet dat door.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben ook even de stad in geweest. ff wat boodschapjes en rondje kermis gedaan![]()
Lekker weer btw
Hey Caro, pics?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:50 schreef CarOnline het volgende:
Hoi Buuvie en Blurk en de rest.
Lekker weertje he
Behangen is bijna klaar, eindelijk!
En oh wat wordt het mooi
Zometeen ff langs de copyshop voor de verhuiskaarten. 't Wordt steeds echter.
Maar het was de hele dag toch eigenlijk wel lekker?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het begint hier, Groningen, ook zowaar iets op te klaren, een waterig zonnetje, hopelijk zet dat door.
Beelden:
[ afbeelding ]
Wel lekker, maar niet heel zonnig, tenminste minder dan nu. Dit is wel lekker zo.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar het was de hele dag toch eigenlijk wel lekker?![]()
Ik heb gewoon was buiten gedroogd enzo.
Als het goed is wonen we er 15 Juli echt.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat spannend CarO!Wanneer ga je écht over?
Ik heb nog heel veel Lupinezaad. Dus als je interesse hebt?
Euh nog niet.quote:
En jij? Het is voor iedereen zichtbaar, maar weet jij het wel van jezelf?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:25 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij zijn die 2 zwaar verliefd op elkaar, alleen weten ze het zelf nog niet![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als het goed is wonen we er 15 Juli echt.
't Gaat wat anders met de sleutel, die hebben we namelijk al, terwijl ze nog bezig zijn in het huis
Maar ik ga er vanuit dat we er dan wel zitten.
Lupinezaad? Ja hoor, altijd
Geen idee wat het is maar alle groen is welkom!
Spannend! Succes en veel sterkte met verhuizen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euh nog niet.
Zal van de week even wat maken.
Nou ik stap weer in mn auto, op naar de volgende klus!
Dag hoor!![]()
Jups, Lupinus hartwegii caelestinus dus, denk ik.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Lupine. Twee jarig, eerste jaar niet bloeiend. Sterk uitzaaiend. In deze kleur. Bij interesse mag je je adres wel PM-en, stuur ik het op
Jaa geweldig! Ik moet iets wat welig tiert ofzoietsquote:Op maandag 23 juni 2008 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Lupine. Twee jarig, eerste jaar niet bloeiend. Sterk uitzaaiend. In deze kleur. Bij interesse mag je je adres wel PM-en, stuur ik het op
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een New Yorker met zoals altijd extra Smashed Ice.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:30 schreef Desii het volgende:
Heb net alles doorgelezen mbt NMNS en Lobasca......
laat ze maar terugkomen, zo erg wast toch allemaal niet (of ben ik zo gedeformeerd dankzij dgk)
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wacht wel af wat hij me voorschotelt, ik weet alleen dat het duivelse mixjes zijn
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeg Mark, doe mij ook maar eentje dan, eens proberen.......
ben er nu tot een uur of 3 dus bestel maar wat je wilt hebben koffie ?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en onthoud mij wijselijk van enig commentaar.![]()
Hey waar was je nou, Mark had koffie voor je klaarstaan toen ik terugkwam van boodschappen doen en je was er niet eens.......![]()
http://www.geestinfo.nl/Cocktails_en_mixdranken.phpquote:Op maandag 23 juni 2008 15:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die ziet er mooi uit, lekker fris kleurtje, wat is het?
nee dank je, dat mixje is overheerlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ben er nu tot een uur of 3 dus bestel maar wat je wilt hebben koffie ? [ afbeelding ]
Nou, dat kan nog wel een beetje een probleem worden als ik straks naar huis fiets , hoop dat het rustig is op straat om half 6quote:Op maandag 23 juni 2008 15:35 schreef Desii het volgende:
Mark, heb je nog een spannend mixje voor Karin, Blurk en mij???
alles is goed, als we over een uurtje het verschil tussen links en rechts, maar kwijt zijn
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dat kan nog wel een beetje een probleem worden als ik straks naar huis fiets , hoop dat het rustig is op straat om half 6
dan doe je toch gewoon een Briaantje...... het is Huub Mark zijn schuldquote:Op maandag 23 juni 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ga zo notulen rondbrengen, hopelijk houd ik alles uit elkaar na m'n drankje....
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ga zo notulen rondbrengen, hopelijk houd ik alles uit elkaar na m'n drankje....
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dan doe je toch gewoon een Briaantje...... het is Huub Mark zijn schuld
nee dat gaat hem niet worden maar wat wil je drinken ?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
gaat niet lukken, gooi die notulen gewoon de afdeling op, kan jou het schelen
Da's een goedequote:Op maandag 23 juni 2008 15:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dan doe je toch gewoon een Briaantje...... het is Huub Mark zijn schuld
Volgens mij zit alles in het goede vakje, zo niet dan volg ik het advies van Desii op.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
gaat niet lukken, gooi die notulen gewoon de afdeling op, kan jou het schelen
Water met ijsblokjes ajb, als ik zo vrij mag zijn om voor mijn beurt te vragen.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee dat gaat hem niet worden maar wat wil je drinken ?
Ach, ik ben alweer om, doe mij maar een whiskey, kleintje, met veel ijs please Markquote:Op maandag 23 juni 2008 16:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee dat gaat hem niet worden maar wat wil je drinken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |