Helemaal niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:20 schreef mandatory het volgende:
Tellen is moeilijk hè.
quote:
voorquote:Op maandag 23 juni 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maakt 4! Lobasca vraagt om een bakkie leut. Heb je dat ook mark?
Jij bent zeker het zonnetje in huis?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:51 schreef mandatory het volgende:
Ga dan niet zo schijnheilig in het FB topic reageren.
wat wil je drinken mandatory ?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:51 schreef mandatory het volgende:
[..]
Ga dan niet zo schijnheilig in het FB topic reageren.
ik kan ook niet slapen dus post ik hier nog een paar berichten wat wil je drinken dementor ?quote:
Een Mai Tai Original uiteraard met extra Smashed Ice.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kan ook niet slapen dus post ik hier nog een paar berichten wat wil je drinken dementor ?
quote:Op maandag 23 juni 2008 01:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een Mai Tai Original uiteraard met extra Smashed Ice.
Zo ! Jij hebt het ook laat gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2008 04:08 schreef Dementor het volgende:
Van Rinsum, doe er nog maar eentje en maak er maar een dubbele van!
Ja ga dat er effe in zitten wrijvenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:27 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
De zon schijnt weer, vanmiddag naar Scheveningen
En ik sta nu alweer in de startblokkenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zo ! Jij hebt het ook laat gemaakt![]()
![]()
GOEDENMORGEN![]()
Bon Giorno Senor !quote:Op maandag 23 juni 2008 08:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik sta nu alweer in de startblokken
Bon Giorno
Gezellig toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bon Giorno Senor !
(En nu ben ik weg, want als de baas binnenkomt en hij ziet me internetten krijg ik billekoek)
Weer een balans dag?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik sta nu alweer in de startblokken
Bon Giorno
Misschien wat voor Fok! een panic-boss knopquote:Op maandag 23 juni 2008 08:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bon Giorno Senor !
(En nu ben ik weg, want als de baas binnenkomt en hij ziet me internetten krijg ik billekoek)
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
Morge Desii![]()
Volgens mij ligt mark nog op één oor![]()
ajb![]()
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik eigen baas ben, geen last van die shit. Ik neem je koffie en gebak wel over, werk ze.quote:
Mijnquote:Op maandag 23 juni 2008 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eigen baas? Wat heb je voor bedrijf?
Nu je het zegtquote:Op maandag 23 juni 2008 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil Smash-it succes wensen vandaag, volgens mij heeft ze vanmiddag haar laatste tentamen .![]()
Altijd gezellig een bakkie doen met de buurvrouw, goedemorgen.quote:
Mogguh Giertje, heb je koffiepauze? Oeps, die zal nu wel voorbij zijn.quote:
Ze remmen piepen goedquote:Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Altijd gezellig een bakkie doen met de buurvrouw, goedemorgen.![]()
Deze gozert kan best aardig brommert rijden, niet dan Peter?
Komt U binnen.
Dan ben je een dag te laat. Hier is het inmiddels bewolkt.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:27 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
De zon schijnt weer, vanmiddag naar Scheveningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |