Ben ik blij dat ik eigen baas ben, geen last van die shit. Ik neem je koffie en gebak wel over, werk ze.quote:
Mijnquote:Op maandag 23 juni 2008 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eigen baas? Wat heb je voor bedrijf?
Nu je het zegtquote:Op maandag 23 juni 2008 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil Smash-it succes wensen vandaag, volgens mij heeft ze vanmiddag haar laatste tentamen .![]()
Altijd gezellig een bakkie doen met de buurvrouw, goedemorgen.quote:
Mogguh Giertje, heb je koffiepauze? Oeps, die zal nu wel voorbij zijn.quote:
Ze remmen piepen goedquote:Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Altijd gezellig een bakkie doen met de buurvrouw, goedemorgen.![]()
Deze gozert kan best aardig brommert rijden, niet dan Peter?
Komt U binnen.
Dan ben je een dag te laat. Hier is het inmiddels bewolkt.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:27 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
De zon schijnt weer, vanmiddag naar Scheveningen
Als ik zo eens een blik op de streams werp is het overal bewolktquote:Op maandag 23 juni 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Dan ben je een dag te laat. Hier is het inmiddels bewolkt.
Neem jij ook een verjaardag op met je dictafoon?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:52 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen allen!![]()
![]()
Het was een onverwacht druk weekeinde, is er nog wat gebeurt hier? Maw heeft het zin om terug te lezen?
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik zo eens een blik op de streams werp is het overal bewolkt
[ afbeelding ]
Mogge
Die 2 op het bankje hebben het iig gezellig, ondanks de bewolking.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:45 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik zo eens een blik op de streams werp is het overal bewolkt
Mogge
En klaarquote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 op het bankje hebben het iig gezellig, ondanks de bewolking.![]()
http://www.scheveningenlive.nl/beach2stream.html
Mogguh Kahaarin.![]()
Weet het, ga alleen even eind van de middag op terras zitten en daarna even langs bij iemand in Den Haag en dan weer even terrasquote:Op maandag 23 juni 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
[..]
Dan ben je een dag te laat. Hier is het inmiddels bewolkt.
Heidi!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neem jij ook een verjaardag op met je dictafoon?![]()
(maw luister je dat ook terug)
Nog maar een bakkie doen dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heidi!Ik bedoel natuurlijk of er een opzienbarende gebeurtenis is geweest die nalezen verdient, en nee ik maak geen notulen van een verjaardag, potverdikkie, ik zeg netjes goedemorgen en jij valt meteen over mijn vraag lekker is dat......
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |