En elke keer weer mensen die hem afzeiken omdat ze het denken beter te wetenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel jammer dat Van Halst nu pas mag opdraven, hij is één van de weinigen die zinnige dingen kan zeggen.
Ze is echt geweldig, zo mooi om te zien, ook die arm om W-A na die goalquote:Op maandag 23 juni 2008 00:11 schreef Rikketik het volgende:
Leuke beelden van Maxima net, mooi mens blijft het toch.
Zeker nu hij Rosie moet achterlaten.quote:
Iddquote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef golfer het volgende:
Maxima.![]()
Wat ze in die zak hooi van een Wim-Lex ziet begrijp ik nog steeds niet.
In plaats van Youriquote:Op maandag 23 juni 2008 00:13 schreef _Mike_ het volgende:
Jan is een mooie toevoeging, mag zeker vaker komen
Praatprogramma's kunnen meer met negatieve dingen dan met positieve... vooral Nederlandsequote:Op maandag 23 juni 2008 00:12 schreef DANILXL het volgende:
waarom is de beste uitzending diegene waarin nederland is uitgeschakeld
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:11 schreef Rikketik het volgende:
Leuke beelden van Maxima net, mooi mens blijft het toch.
Youri sowieso nooit meer uitnodigen.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Youri sowieso nooit meer uitnodigen.
Van Halst volgend jaar gewoon toevoegen aan de analysestaf van de NOS.
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Youri sowieso nooit meer uitnodigen.
Van Halst volgend jaar gewoon toevoegen aan de analysestaf van de NOS.
Die heeft kledingsadvies van Piet de Visser gehad...quote:Op maandag 23 juni 2008 00:16 schreef TC03 het volgende:
Wtf?! Die schoenen, jas, broek en overhemd van Freek.![]()
![]()
ZOMG!!BBQ!!SAUCE111!!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:18 schreef BB-King het volgende:
Rosie is Nederlands !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=FLD&q=Rosie+studio+sportzomer&btnG=Zoeken&meta=quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Falco het volgende:
Met diverse sites doelde Jack op FOK! natuurlijk
Ja, want fok is zo bekendquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Falco het volgende:
Met diverse sites doelde Jack op FOK! natuurlijk
EVERT?!!111quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Merkie het volgende:
Wat een TWISTS zitten er in deze uitzending. Piet die zomaar onder de tafel vandaan komt, Rosie die Nederlands spreekt. Een ontknoping die Hitchcock niet had kunnen verzinnen!
Is natuurlijk allemaal vooraf afgesproken.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef TheArt het volgende:
Ze kon die gasten ook gewoon de hele tijd verstaan toen ze haar weer belachelijk probeerden te maken
"Berry Oeks"quote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef TC03 het volgende:
Dus die 'Matties van Nieuwkerque' en 'Jan van Alst' waren gewoon nep.
Copyright Evert iddquote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Merkie het volgende:
Wat een TWISTS zitten er in deze uitzending. Piet die zomaar onder de tafel vandaan komt, Rosie die Nederlands spreekt. Een ontknoping die Hitchcock niet had kunnen verzinnen!
Ik zeg niks meerquote:
Wat dit programma betreft heb je wel gelijk maar de manier waarop ze de geregeldheden rondom de wedstrijden goed hebben weten te brengen, verdiend toch wel een grote pluim.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dit was de enige goede aflevering, de rest was van beneden SBS-niveau.
Hahaha serieus?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:19 schreef Merkie het volgende:
Wat een TWISTS zitten er in deze uitzending. Piet die zomaar onder de tafel vandaan komt
NOS leest mee hoorquote:
Local.Omroep.nl staat in de top van bezoekers hier. Het halve mediapark loopt de gehele dag te fokkenquote:
Barry Uukquote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef TC03 het volgende:
Dus die 'Matties van Nieuwkerque' en 'Jan van Alst' waren gewoon nep.
Jij bent een pannekoekquote:
Had ik al gevonden ouwequote:Op maandag 23 juni 2008 00:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het grote Rosie van studio sportzomer topic #1
En Jan van Halstquote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Sing like you want this![]()
![]()
![]()
Maxima![]()
![]()
![]()
Rosie![]()
![]()
![]()
Zwitserse supporters die in Oranje meefeesten![]()
![]()
Ik moet zeggen dat de kater bij mij ook steeds groter wordt... ten eerste omdat ik gisteren een topdag in Basel had die is verneukt door 11 russen en een Nederlandse coach en omdat ik het gevoel had dat de nederlaag onnodig was indien we Arshavin en Pavluchenko meedogenloos en kort hadden gedekt....quote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef 456 het volgende:
Eigenlijk besef ik nu meer en meer dat we eruit liggen ....
Ik ga weer met een kater naar bed ...
Tot over 2 jaar mannen! (of het tour de france forum)
Precies die dingen komen ook bij mij op:quote:Op maandag 23 juni 2008 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de kater bij mij ook steeds groter wordt... ten eerste omdat ik gisteren een topdag in Basel had die is verneukt door 11 russen en een Nederlandse coach en omdat ik het gevoel had dat de nederlaag onnodig was indien we Arshavin en Pavluchenko meedogenloos en kort hadden gedekt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |