van mij mag ie weerquote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Jan
Doe dat weer even bij de eredivisie volgend jaar.
Toch vind ik dit interessanter dan dat gelul van Jack of de nietszeggende 'analyses' van Blind en kornuiten.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:56 schreef VoreG het volgende:
Het is natuurlijk niet zo heel lastig als je zo'n systeempje erbij kan pakken. Achterafpraat
Daar kan hij ook zo veel aan doen..quote:
Wat een kneus is het toch ook. Haha, iemand die slist. Haha.quote:
Nee maar tis wel irritant.quote:
quote:
Moesten die ook worden gedektquote:Op zondag 22 juni 2008 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft gewoon echt helemaal gelijk mbt tot het dekken van Pavluchenko en Arshavin.... dat zeiden wij gisteren ook al met de supporters in Basel...
Inderdaad aardige uitzending tot nu toe.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
Jan van Halst is goed met dat apparaat en Freek z'n opmerkingen zijn weer erg scherp.
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Inderdaad aardige uitzending tot nu toe.
Wel jammer dat Van Halst nu pas mag opdraven, hij is één van de weinigen die zinnige dingen kan zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Inderdaad aardige uitzending tot nu toe.
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:04 schreef Susi het volgende:
Marco geeft natuurlijk langere antwoorden omdat ie weet dat ie van Bert Maalderink af is
En Ron Brandsteder dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel jammer dat Van Halst nu pas mag opdraven, hij is één van de weinigen die zinnige dingen kan zeggen.
briljante opmerkingquote:Op maandag 23 juni 2008 00:01 schreef maril het volgende:
[..]
vind het wel interessant, die opmerking van Freek
"kun je op dat apparaat zien wie Kennedy heeft vermoord"
Het eten van vanavond kwam er aan beide kanten weer uit. Bah.quote:
Ik vind dat toch wel erg leuk om te zien. Heeft toch echt meerwaarde.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
Jan van Halst is goed met dat apparaat
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 23 juni 2008 00:06 schreef Joesse het volgende:
Ja Jack zoek overal ff wat achter, misschien wel gewoon een verspreking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |