Omdat de enige die enige energie en beweegelijkheid vertoonde De Jong was ...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef denthemen het volgende:
Waarom kon er NIEMAND(!!!!!!!) hem eens goed dekken?
Af en toe een kleine overteding kon geen kwaad, zeker niet in de verlenging.. Het is dat hij die kansen er niet in schoot,,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat de enige die enige energie en beweegelijkheid vertoonde De Jong was ...
Ik snap gewoon niet waarom niemand hem een teringschop geeft waardoor 'ie de rest van het toernooi niet meer kan spelen. Zonder Arshavin had Rusland nergens geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef denthemen het volgende:
Waarom kon er NIEMAND(!!!!!!!) hem eens goed dekken?
Van Bommel is helemaal zo traag als dikke stront. Had er of na 30 minuten al uitgelegen of hij zou worden overklast,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef 2Drix het volgende:
Van Bommel zou hem uit de wedstrijd gehouden hebben
Dat dusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom niemand hem een teringschop geeft waardoor 'ie de rest van het toernooi niet meer kan spelen. Zonder Arshavin had Rusland nergens geweest.
Wat een onzin zeg. Nederland speelt een slechte wedstrijd en gelijk zijn Sneijder, Van der Vaart en Van Persie geen fuck meer waard. Kom op zeg, ga punniken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef J.Herrer het volgende:
Overduidelijk de beste speler vanavond, als hij zo door blijft spelen overduidelijk speler van het toernooi
Nederland mist gewoon zo'n speler, waarom kunnen we nooit een echte spelmaker a la Arshavin, Ballack of Ronaldinho ofzo opleiden? Sneijder... leuke spelert maar vergeleken bij spelers van het niveau bovenstaande is Sneijder maar een amateur eigenlijk. Hij heeft een goed schot, maar verder?
Zo zie je maar dat Sneijder nog lang geen wereldtop is, van der Vaart en van Persie ook niet
Ik denk (wat zeg ik, ik verwacht) trouwens ook dat hij wel bij Barcelona, Real of Chelsea ofzo zal tekenen binnenkortquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef J.Herrer het volgende:
Overduidelijk de beste speler vanavond, als hij zo door blijft spelen overduidelijk speler van het toernooi
Nederland mist gewoon zo'n speler, waarom kunnen we nooit een echte spelmaker a la Arshavin, Ballack of Ronaldinho ofzo opleiden? Sneijder... leuke spelert maar vergeleken bij spelers van het niveau bovenstaande is Sneijder maar een amateur eigenlijk. Hij heeft een goed schot, maar verder?
Zo zie je maar dat Sneijder nog lang geen wereldtop is, van der Vaart en van Persie ook niet
Voor de wedstrijd zei advocaat ook al dat Arshavin dat graag wilde. Zie het nu idd ook wel gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik denk (wat zeg ik, ik verwacht) trouwens ook dat hij wel bij Barcelona, Real of Chelsea ofzo zal tekenen binnenkort
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom niemand hem een teringschop geeft waardoor 'ie de rest van het toernooi niet meer kan spelen. Zonder Arshavin had Rusland nergens geweest.
Daarom, of Realquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Gezien het feit Arshavin een Rus is zie ik hem wel naar Chelsea gaan.˛
Ja en als Nederland een type Arshavin had, was het echt onklopbaarquote:
Inderdaad, was zoveel beter. Maar is ook al wat ouder, al ziet ie er jong uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:42 schreef Plastic_Power het volgende:
Hij verdient de hype die Modric kreeg
Dit dus...geef die gast 3 teringschoppen de eerste helft of wanneer dan ook, ook al kost het kaarten...maar dan had hij niks gemaakt....nee Ooijer laat hem vanaf de middencirkel lopen met die bal om een voorzet te geven...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef 2Drix het volgende:
Van Bommel zou hem uit de wedstrijd gehouden hebben
Ronaldo slim noemenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef DeeBee het volgende:
Gelul...die Ronaldo is ook slim en snel, maar die Duitser stond wel mooi op z'n poten en haalde hem uit de wedstrijd...
Het is ook niet alsof 'ie God is of zo die Arshavin...
Of begon hij zich pas de laatste 2 jaar ofzo goed te ontwikkelen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:52 schreef J.Herrer het volgende:
Eigenlijk wel raar dat zo'n speler zijn hele leven in Rusland heeft gespeeld
Ok hij verdient daar natuurlijk ook niet bepaald een minimumloon, maar zo'n gozer hoort toch niet in zo'n competitie te spelen? Hij had misschien wel al zo'n 5 jaar geleden naar een Europese topclub kunnen gaan
Nou, Pavlyuchenko kan er ook wat van hoor. Ik denk dat we hem en Arshavin volgend seizoen bij topclubs in Europa gaan aanschouwen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
De man die het Nederlands Elftal gesloopt heeft. Zonder hem, had Rusland niet gewonnen...
Wat een heerlijke speler...
Als ik Abramovich was, dan had ik het wel geweten.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Weer geweldig vanavond. Dankzij hem hebben de Rangers de UEFA Cup niet gewonnen, dus bij mij heeft hij wel wat krediet. Ben trouwens erg benieuwd naar welke club hij gaat.
Ik ook ja. Arsenal werd al genoemd. Stapje ertussen lijkt me wel slim, iets zoals Man City ofzo. Hij is ook pas 24 geloof ik dus als hij het bij zo'n club goed doet komt die transfer naar een echte topclub nog wel. Maar als je Advocaat zo hoorde gaat hij in ieder geval weg bij Zenit.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Weer geweldig vanavond. Dankzij hem hebben de Rangers de UEFA Cup niet gewonnen, dus bij mij heeft hij wel wat krediet. Ben trouwens erg benieuwd naar welke club hij gaat.
Hij is al 27. Hij ziet er alleen erg jong. Als ik Arsenal was zou ik hem nemen. Die hebben nu weer Nasri gehaald, een talent, maar die club moet ook eens wat spelers gaan halen die er al staan (hoewel je nooit weet hoe Arshavin zich in een zwaardere competitie staande houdt).quote:Op zondag 22 juni 2008 01:34 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik ook ja. Arsenal werd al genoemd. Stapje ertussen lijkt me wel slim, iets zoals Man City ofzo. Hij is ook pas 24 geloof ik dus als hij het bij zo'n club goed doet komt die transfer naar een echte topclub nog wel. Maar als je Advocaat zo hoorde gaat hij in ieder geval weg bij Zenit.
quote:
Want hij heeft zich al enkele jaren geleden al in de picture gespeeld?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:40 schreef J.Herrer het volgende:
Topclubs hebben in het verleden beetje lopen slapen ofzo?
Iemand met zo'n voetbalkwaliteiten hoort op z'n 20e ofzo al in Europa te spelenquote:Op zondag 22 juni 2008 02:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want hij heeft zich al enkele jaren geleden al in de picture gespeeld?
Zenit heeft tot dit Europees seizoen nog nooit echt in de picture gestaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:40 schreef J.Herrer het volgende:
Hij is al 27 of 28 volgens mij
Daarom vind ik het ook zo gek dat hij zo lang in Rusland speelt, zo'n speler hķort daar toch gewoon niet? Ondanks dat hij daar net zoveel zou verdienen
Vind het maar raar eigenlijk
Topclubs hebben in het verleden beetje lopen slapen ofzo?
Het is ook iets typisch Russisch om niet snel weg te gaan uit Rusland. Van die geweldige Sovjet-ploeg uit de jaren 80 zijn er ook niet zoveel gegaan en veel die gingen flopten onbegrijpelijk. Een paar jaar geleden had Rusland ook zo'n soort Arshavin, die Jegor Titov (wel iets meer een nummer 10 dan Arshavin). Toen ik die voor het eerst zag was ik ook meteen verkocht, wat een gave speler met een schitterende techniek. Die heeft ook nooit de stap naar Europa gemaakt, terwijl er volop belangstelling voor was. Een onbegrijpelijk fenomeen bij die Russen.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iemand met zo'n voetbalkwaliteiten hoort op z'n 20e ofzo al in Europa te spelen
Volgens mij heeft hij zich ook pas de laatste jaren goed ontwikkeld, of de topclubs hebben gewoon zitten slapen
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:53 schreef sjimz het volgende:
Wat een mooie en goede speler die sven kramer look a like
quote:
Inderdaad, zeer uitgenastquote:Op zondag 22 juni 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
Wat een goede beslissing trouwens van Guus om hem toch mee te nemen ondanks zijn schorsing.
Oeh, inderdaad. Hij ziet er uit als 17quote:Op zondag 22 juni 2008 01:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hij is al 27. Hij ziet er alleen erg jong. Als ik Arsenal was zou ik hem nemen. Die hebben nu weer Nasri gehaald, een talent, maar die club moet ook eens wat spelers gaan halen die er al staan (hoewel je nooit weet hoe Arshavin zich in een zwaardere competitie staande houdt).
Bijzonder zielig ditquote:
quote:Luiz Felipe Scolari kan Deco voorlopig vergeten. Chelsea-eigenaar Roman Abramovich wil dat EK-smaakmaker Andrei Arshavin (foto) de gelederen van de Londense formatie komt versterken. Zenit Sint-Petersburg kan binnen afzienbare tijd een officieel bod van 29 miljoen euro verwachten. (Diverse Britse tabloids)
Volgens Vitaly Mutko, voorzitter van de Russische voetbalbond, wil Arshavin echter dolgraag voor Barcelona spelen. De voormalige verzamelplaats van Nederlandse voetballers moet dan wel zijn huidige salaris - 70 duizend euro exclusief bonussen - aanzienlijk verbeteren. (The Guardian)
och als het moet wacht je tot in de rust, ga je langs met een knuppel en breek je z'n knieschijven.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Yeah whatever. Geen enkele speler kon hem echt goed raken omdatie daar te slim voor is.
Ik denk het niet. Natuurlijk zal hij af en toe weemoedig terugverlangen naar moedertje Rusland. Maar de grootste factor was denk ik het communisme. Dat had niet alleen wat praktische nadelen zoals dat de staat bepaalde waar je mocht spelen en hoeveel van je geld je moest inleveren. Het was ook te collectief voetbal waarin de individualiteit van spelers onderdrukt werd, nog sterker dan die van gewone burgers. Het moest de overwinning van het communisme zijn, niet die van een individu of zelfs maar van het elftal.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:09 schreef Steven184 het volgende:
Het is te hopen dat deze jongen niet Aleksej Michajlitsjenko achterna gaat. Michajlitsjenko speelde een groots EK 88 en samen met Dassajev zorgde hij ervoor dat de Sovjet-Unie in de finale stond.
...
Hopelijk gaat Arshavin niet die kant op en kan hij, als hij gaat, wel doorbreken in het hierzo.
Heb je helemaal gelijk in, ik denk ook dat Arshavin meer kans van slagen heeft. Ik dacht gewoon even in weemoed terug aan deze fantastische middenvelder.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Natuurlijk zal hij af en toe weemoedig terugverlangen naar moedertje Rusland. Maar de grootste factor was denk ik het communisme. Dat had niet alleen wat praktische nadelen zoals dat de staat bepaalde waar je mocht spelen en hoeveel van je geld je moest inleveren. Het was ook te collectief voetbal waarin de individualiteit van spelers onderdrukt werd, nog sterker dan die van gewone burgers. Het moest de overwinning van het communisme zijn, niet die van een individu of zelfs maar van het elftal.
En het hoort wel bij voetbal, het ego is net zo goed onderdeel van het succes als het collectief. Hier slaat het soms wat door naar het individu wordt vergeten dat het een teamsport is, maar je ziet aan spelers als Arshavin dat ze veel meer als individu in het veld staan dan Michailitsjenko en zijn generatie. Shevchenko had dat ook al, het blijft een teamspeler, maar wel meer dan een anoniem radertje in de machine.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
Pwnt hij hier nou Arjen Robben?![]()
[ afbeelding ]
De meesten zien hem voor het eerst, en hij ziet er uit als iemand van 18 ofzo...vandaar waarschijnlijk...:)quote:Op maandag 23 juni 2008 16:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet waarom sommige mensen hem een 'talent' noemen. Hij is al 27!
Wel een goede speler overigens.
Als ik me niet vergis deed hij tegen Zweden precies hetzelfde.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bijzonder zielig dit
Als je nou tegen de grote rivaal speelt, er dingen zijn gebeurt in aanloop naar de wedstrijd of het publiek je de hele wedstrijd heeft uitgefloten ofzo dan kan ik zo'n reactie begrijpen. Maar nu speel je tegen een van de beste ploegen van het toernooi en win je ervan dan ben je toch vooral heel blij en vier je dat met je medespelers... Niet van dit soort rare maniertjes
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis deed hij tegen Zweden precies hetzelfde.
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Deed hij tegen Zweden ook al.
Wat een kneusje is het eigenlijkquote:Arshavin met teenslippers in de disco
Nicolas Lombaerts, ploeggenoot van Andrey Arshavin bij Zenit Sint-Petersburg, zegt dat de Russische sterspeler een god is in eigen land. En zo'n god kan zich heel wat permitteren.
"Na Poetin is hij de belangrijkste man van Sint-Petersburg," opent de verdediger met een pittige uitspraak. "Wil hij burgemeester worden, dan doet hij dat gewoon", gaat hij verder in De Morgen.
De Belg schetst een beeld van een vedette met allures. "Arshavin kan zich alles permitteren. Gaat hij naar een discotheek, dan doet hij dat gewoon op zijn sletsen (teenslippers, red)."
Op pers en opdringerige fans heeft de koele Rus het niet zo begrepen. "Op vragen van journalisten antwoordt hij meestal niet. Als fans een handtekening vragen, dan heeft hij vaak geen zin", getuigt Lombaerts.
De ex-speler van AA Gent beseft dat de kans klein is dat hij volgend seizoen nog in hetzelfde team als de steraanvaller speelt. "Arshavin is een Europese topper. Hij wil wel eens iets anders proberen, dat heeft hij me zelf al verteld. Ik denk dat het Spanje of Engeland zal worden. Hoe dan ook, het zal een grote club worden."
Alweer 1, sorry vind die andere (de echtequote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef EvertTenNapel het volgende:
Leeftijd is niet van belang, het gaat om kwaliteit. Dat zeg ik ook altijd tegen de chef voetbal bij de NOS, maar dat slaat niet echt in als een granaat. Hoe dan ook, Deze rasvoetballer speelde zaterdag een puike partij hoor!
Originaliteit straalt er vanaf.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef EvertTenNapel het volgende:
Huh, is er nog een echte Evert hier?
http://forum.fok.nl/user/history/210124, met FoBoquote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef EvertTenNapel het volgende:
Huh, is er nog een echte Evert hier?
En nu met 4.39 gescoord als de slechtste waarmee zijn gemiddelde keldert naar gemiddeld onder 7.48 ...quote:Best ten players at Euro 2008*
Arshavin, Russia, striker, 2 games: 9.02
Boruc, Poland, goalkeeper, 3 games: 8.37
Villa, Spain, striker, 3 games: 8.13
Sneijder, Holland, midfielder, 3 games: 8.0
Van de Sar, Holland, goalkeeper, 3 games: 7.96
Turan, Turkey, midfielder, 3 games: 7.85
Robben, Holland, midfielder, 2 games: 7.76
Van Nistelrooy, Holland, striker, 3 games: 7.57
Torres, Spain, striker, 3 games: 7.57
Buffon, Italy, goalkeeper, 4 games: 7.53
http://www.bbc.co.uk/blog(...)_up_villa_slide.html
lol, deed hij wel mee?quote:
Als je die biceps ziet denk je al gauw "daar kan ik wel wat mee", maar het is meer geschreeuw weinig wol me dunkt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Speelde vandaag zeer bedroevend net als de rest van het elftal. Maar hij heeft wel degelijk bewezen dat hij over de nodige kwaliteiten beschikt
Omdat het zo weinig gebeurt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef kalinho het volgende:
Ik snap niet waarom die elke keer zijn vinger voor zijn mond houdt alstie scoort???
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je die biceps ziet denk je al gauw "daar kan ik wel wat mee", maar het is meer geschreeuw weinig wol me dunkt.˛
Asjemenouquote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef Sackboy het volgende:
Pwnt hij hier nou Arjen Robben?![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |