zit tegen het einde van de wedstrijd in m'n autoquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:57 schreef blomst het volgende:
[..]
zit tegen het einde van de wedstrijd in m'n auto![]()
Gisteravond waren mijn haren oranje, door een verkeerde verf behandeling, ik had echt een Amanda moment, vanmorgen snel naar de winkel, en m'n haren zijn ondertussen bruin, maar altijd nog beter dan oranje
en het breekt nog niet af
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Gisteravond waren mijn haren oranje, door een verkeerde verf behandeling, ik had echt een Amanda moment, vanmorgen snel naar de winkel, en m'n haren zijn ondertussen bruin, maar altijd nog beter dan oranje
Tahrut, er gaat ook vanalles mis bij jullie hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:57 schreef blomst het volgende:
Denk toch eens aan al zijn verloren schnabbels!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
Holland FTW.![]()
![]()
Gerard kijkt ook mee. Toch een beetje SHO.![]()
[ afbeelding ]
Geld zat, niet zeiken. Hij kan nu heerlijk genieten vanuit zijn ziekenhuisbed, tof toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:04 schreef Dementor het volgende:
Denk toch eens aan al zijn verloren schnabbels!
Je wilt niet weten hoeveel geld hij heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geld zat, niet zeiken. Hij kan nu heerlijk genieten vanuit zijn ziekenhuisbed, tof toch?
Las in de Televaag 150.000quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
100.000 oranjefans in Basel... Lijkt me geweldig om daar nu te zijn
NOG geweldiger dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Las in de Televaag 150.000
Zullen we het hierbij houden skattie, maar dan wel uit volle borst hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
Alvast even oefenen?![]()
Wilhelmus
Wilhelmus van Nassouwe ben ik van duitsen bloed,
den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood.
Een prinse van Oranje ben ik vrij onverveerd,
den koning van Hispanje heb ik altijd geëerd.
De andere Europeanen weten niet wat ze zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Mooie beelden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders ik wel, die spanning die zich aan het opbouwen is.......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De andere Europeanen weten niet wat ze zien.![]()
Nog geen bal gespeeld, maar daar geniet ik ook van.![]()
Denk niet dat Heidi de rechten kan betalen.quote:
Nee, we zingen met de Russen meequote:
Gezien, maar het is geen songfestivalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, we zingen met de Russen mee![]()
zie vorige topic.
Vlak ze niet uit hoor, ze kunnen drukken en stoten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gezien, maar het is geen songfestival
Thuistap naast jequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:36 schreef PeterNB het volgende:
Komt er helemaal geen butler vanavond ? Moet ik echt IEDER biertje zelf gaan halen ??
Iedereen weet het natuurlijk.... maar de beginletters van de coupletten maken een naam.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
Alvast even oefenen?![]()
Wilhelmus
Wilhelmus van Nassouwe ben ik van duitsen bloed,
den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood.
Een prinse van Oranje ben ik vrij onverveerd,
den koning van Hispanje heb ik altijd geëerd.
In Godes vrees te leven heb ik altijd betracht,
daarom ben ik verdreven, om land, om luid' gebracht,
Maar God zal mij regeren als een goed instrument,
dat ik zal wederkeren in mijnen regiment.
Lijdt u, mijn onderzaten die oprecht zijt van aard,
God zal u niet verlaten, al zijt gij nu bezwaard.
Die vroom begeert te leven, bidt God nacht ende dag,
dat Hij mij kracht wil geven, dat ik u helpen mag.
Lijf en goed al te zamen heb ik u niet verschoond;
mijn broeders, hoog van namen, hebben 't u ook vertoond;
Graaf Adolf is gebleven in Friesland in den slag;
zijn ziel in 't eeuwig leven verwacht den jongsten dag.
Edel en hoog geboren van keizerlijken stam,
een vorst des rijks verkoren als een vroom christenman,
voor Godes woord geprezen heb ik vrij onversaagd
als een held zonder vrezen mijn edel bloed gewaagd.
Mijn schild ende betrouwen zijt Gij, o God mijn heer.
Op U zo wil ik bouwen, verlaat mij nimmermeer.
Dat ik toch vroom mag blijven, uw dienaar te aller stond,
de tirannie verdrijven die mij mijn hart doorwondt.
Van al die mij bezwaren en mijn vervolgers zijn,
mijn God, wil toch bewaren den trouwen dienaar dijn;
dat zij mij niet verrassen in hunnen bozen moed,
hun handen niet en wassen in mijn onschuldig bloed.
AIs David moeste vluchten voor Saul den tiran,
zo heb ik moeten zuchten met menig edelman.
Maar God heeft hem verheven, verlost uit alle nood,
een koninkrijk gegeven in Israël zeer groot.
Na 't zuur zal ik ontvangen van God mijn Heer het zoet;
daarnaar zo doet verlangen mijn vorstelijk gemoed:
dat is, dat ik mag sterven met eren in het veld,
een eeuwig rijk verwerven als een getrouwe held.
Niets doet mijn meer erbarmen in mijnen wederspoed,
dan dat men ziet verarmen des konings landen goet;
dat u de Spanjaards krenken, o edel Neêrland zoet
als ik daaraan gedenke, mijn edel hart dat bloedt.
AIs een prins opgezeten met mijner heireskracht,
van den tiran vermeten heb ik den slag verwacht.
Die. bij Maastricht begraven, bevreesde mijn geweld;
mijn ruiters zag men draven zeer moedig door het veld.
So het de wil des Heren op dien tijd had geweest.
had ik geern willen keren van u dit zwaar tempeest.
Maar de Heer van hierboven die alle ding regeert.
die men altijd moet loven, en heeft het niet begeerd.
Seer prinslijk was gedreven mijn prinselijk gemoed,
standvastig is gebleven mijn hart in tegenspoed.
Den Heer heb ik gebeden van mijnes harten grond,
dat Hij mijn zaak wil reden, mijn onschuld doen oorkond.
Oorlof, mijn arme schapen die zijt in grote nood
uw herder zal niet slapen. al zijt gij nu verstrooid.
Tot God wilt u begeven. Zijn heilzaam woord neemt aan.
Als vrome christen leven, 't zal hier haast ziin gedaan.
Voor God wil ik belijden en zijne grote macht,
dat ik te genen tijden den koning heb veracht.
dan dat ik God den Heere, de hoogste Majesteit,
heb moeten obediëren in der gerechtigheid.
ROEV!!!! JUST IN TIMEquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
Hallo iedereen... Mooi TT BQ.
Nederland FTW.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig Heidi maar dan juich pas als we 2-0 hebben gescoord, nogal wat vertraging.quote:
TY, have fun, we gaan beginnen met de volksliederen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
Hallo iedereen... Mooi TT BQ.
Nederland FTW.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOBASCA!!!quote:
Owww iki zit nog op de verkeerde tV zender....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
TY, have fun, we gaan beginnen met de volksliederen.![]()
![]()
kloptquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig Heidi maar dan juich pas als we 2-0 hebben gescoord, nogal wat vertraging.![]()
Wat een leuke cap Heidiquote:
quote:
Radio is snellerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
TV met TV geluid of TV met RADIO geluid. Van Gelder op de radio. What to do, what to do?
Commentaar geven gaat je altijd goed af... ga je gang....quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Commentaar geven gaat je altijd goed af... ga je gang....
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Commentaar geven gaat je altijd goed af... ga je gang....
werkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tahrut, er gaat ook vanalles mis bij jullie hè?
Beter dat je je haar oranje had gelaten, hoef je niks meer te doen.
Waarom in de auto tegen het eind van de wedstrijd, HOE DAN?
Wie is de commentator????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
Het is nog even aftasten, niet echt een nerveus begin van de wedstrijd van beide ploegen.
Dat veld hebben WIJ Nederlanders gelegd toch ??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef Dementor het volgende:
Wat ziet het veld er slecht uit zeg.
Daar was iedereen juist zo tevreden over, hoe dan?quote:
Kom op, geef die Russen even wat ruimte en daarna de counter van Nederland, komt goed.quote:
Jij ook nog ffquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is veel te spannend, ben zo bang dat Rusland zo gaat scoren
URL ! URL !quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
Ik zit toch te klooien met mijn website.
Beetje uitbreiden hier en daar.
Ze hebben nog nooit op dit EK achtergestaan...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is veel te spannend, ben zo bang dat Rusland zo gaat scoren
Dat is waar, het komt allemaal goedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit op dit EK achtergestaan...
En Nederland heeft nog nooit op 21 juni verloren ...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena, ex voetbalvrouw, ter zake kundigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:58 schreef Lobasca het volgende:
Het wordt trouwens tijd voor een vrouwelijke bondscoach![]()
De Jong eruit, de Zeeuw erin
verder dan 'kweettutniet' komt ze niet, andere optiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nena, ex voetbalvrouw, ter zake kundig![]()
![]()
Klopt, maar ze spelen toch anders dan in de eerste 2 wedstrijden. Kan ook niet anders, er staat heel wat op het spel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:58 schreef akveor het volgende:
Ze heeft iig een goede trap in huis.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nena, ex voetbalvrouw, ter zake kundig![]()
![]()
Jij toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:03 schreef Lobasca het volgende:
Gaat iemand mij nu nog vertellen wie de commentator is?
Ik ken die stem wel maar zijn naam, I dunno?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan niet op zijn naam komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken die stem wel maar zijn naam, I dunno?
Pffff, Brian was een huilie en het lievelingetje van Flens. Zelfmoord in dat hok was toch wel spraakmakende tievie geweest,quote:
Kijk, we komen er wel. En nu nog even wachten tot hij zegt GOOOAAALLL.quote:
Frank Snoeks ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:03 schreef Lobasca het volgende:
Bij de vorige wedstrijd ging ik tijdens de 2e helft de krant maar lezen, heb nu geen krant in huisquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, we komen er wel. En nu nog even wachten tot hij zegt GOOOAAALLL.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:10 schreef cindy10 het volgende:
zo,ik ben er ook met een koud biertje,goed gezelschap en uiteraard wat te knabbelen!
Scoren maar jonguhhhhssssss![]()
Hebbie daar een filmpje van??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee Sly stond net naast WillemAlexander, dat zag iedereen
Gezellie, nu nog doelpunten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:10 schreef cindy10 het volgende:
zo,ik ben er ook met een koud biertje,goed gezelschap en uiteraard wat te knabbelen!
Scoren maar jonguhhhhssssss![]()
Heb er op elke pols 1??? wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:13 schreef Lobasca het volgende:
Wat is dat toch met die tattoos op die onderarmen?
Dan heeft slaaaaaaiiiibekkkk het dus zwaar!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:15 schreef Lobasca het volgende:
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj is druk met wachtwoorden
Bij jou is hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Heb er op elke pols 1??? wat is er mis mee?![]()
Ga nog net zo lief zonder slipje het veld op!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep!
Moet je effe vip-lid worden op NL
My English is to bad, om er maar enig ordeel over te kunnen vellen, maar ik mijd de autoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:16 schreef Dementor het volgende:
Peter vind mijn website niet kunnen
Giller.
Dat is waar....ik ben een dame met sierlijke tekening op pols! (of een tattoo slet zonder smaak)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij jou is het, maar bij die kerels
![]()
Van der Sar staat op scherp
slet mét smaak!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Dat is waar....ik ben een dame met sierlijke tekening op pols! (of een tattoo slet zonder smaak)
Ik vond hem om te lachen IN EERSTE INSTANTIE.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:16 schreef Dementor het volgende:
Peter vind mijn website niet kunnen
Giller.
ik ga voor het fonetische, ben allang blij dat ik op zijn naam kon komenquote:
Doe es lief tegen Dementor, die jongen probeert zijn leven te beteren, moet alleen nog leren dat pocherige achterwege te latenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vond hem om te lachen IN EERSTE INSTANTIE.
Maar de combinatie (oh ik had je beloofd niet in details te treden)................
Hij valt wel mee als je er over nadenkt !
Dat krijg je er nooit meer uit!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe es lief tegen Dementor, die jongen probeert zijn leven te beteren, moet alleen nog leren dat pocherige achterwege te laten
Hij is wel van adel hè? Mind your words.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
Doe es lief tegen Dementor, die jongen probeert zijn leven te beteren, moet alleen nog leren dat pocherige achterwege te laten
Ook niet waar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel van adel hè? Mind your words.
Dan sla ik het er wel uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat krijg je er nooit meer uit!
Daar ben ik niet Nederlands genoeg voor schijnbaar.
Ik doe harstikke lief tegen Dementor. Ik vind hem ook lief.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
¤1, 80 per minuut?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahaha,mag hoor!
laat me bellen door iedereen
In ieder geval iets aristocratisch. Never mind, God loves you.quote:
Zoek maar op het blauwe en rode boekje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In ieder geval iets aristocratisch. Never mind, God loves you.
Ja, und? Moet ik nu nederig door de COS heen kruipen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel van adel hè? Mind your words.
Ik vind dat maar dure belletjes hoor. Hallo met Huub kostte maar ¤ 0.60.quote:
Heel snel zelfsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
"niet best gepaast", niet best "gekerstmist", boeit me niet. De bal moet in het Russische netje, en snel.
Juitstem, 2e helft misschien. Dit loopt niet echt lekker en op penalty's zit ik echt niet te wachten.quote:
Mischien kan ik iets wat huubje niet kan...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat maar dure belletjes hoor. Hallo met Huub kostte maar ¤ 0.60.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij mag tegen mobiel tarief bellen,hahahaha.
Tenslotte ben jij een uitzondering!
Dat is het niet. Ze hebben een nieuw wachtwoord voor die bb stream site, maar een aantal van ons mag het niet hebben. En daar wordt geen reden voor gegeven, we worden gewoon genegeerd. Ik heb het opgegeven, als ik me als een hond wil laten behandelen ga ik wel in het asiel zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieffie, ik denk aan je![]()
Duurt maar een paar uur deze shit
Jammer dat Sly nu in Basel zit, anders had hij wel effe gebeld !quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ze hebben een nieuw wachtwoord voor die bb stream site, maar een aantal van ons mag het niet hebben. En daar wordt geen reden voor gegeven, we worden gewoon genegeerd. Ik heb het opgegeven, als ik me als een hond wil laten behandelen ga ik wel in het asiel zitten.
Patiënce, gelekt wordt er overal, ook daar. Maar DCB is helemaal uit de lucht, of alleen Justin?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ze hebben een nieuw wachtwoord voor die bb stream site, maar een aantal van ons mag het niet hebben. En daar wordt geen reden voor gegeven, we worden gewoon genegeerd. Ik heb het opgegeven, als ik me als een hond wil laten behandelen ga ik wel in het asiel zitten.
Ja lach maar, ik voelde me na veel te lang wachten op het verlossende woord dat niet kwam net een crimineel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jammer dat Sly nu in Basel zit, anders had hij wel effe gebeld !
Triootje??quote:
mn vent vraagt of kwartetten ook goed is?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Triootje??![]()
Dat voetbal schiet ook niet echt op.
Ik lach je toe, niet uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik voelde me na veel te lang wachten op het verlossende woord dat niet kwam net een crimineel.
Wat denk je ervan Roevka, gaan we in de 2e helft terugkomen? Ik heb maar een paar mooie aanvallen gezien van Nederland en die Russen zijn überlink in de counter.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn vent vraagt of kwartetten ook goed is?
Ik zet de vaseline vast warm.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn vent vraagt of kwartetten ook goed is?
Zat te denken aan mn eigen vent,die ligt al klaar namelijk! we hebben nog effe voor de wedstrijd verder gaat....quote:
Dan gaat ik ff een biefstukje klaarmakenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Zat te denken aan mn eigen vent,die ligt al klaar namelijk! we hebben nog effe voor de wedstrijd verder gaat....
Jij hebt een linkje met streams van Heidi in de toekomst of ga je "Back to the Future'?quote:
DCB is er wel. Ik kan nu nergens meer op Justin komen, heb immers geen wachtwoord.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Patiënce, gelekt wordt er overal, ook daar. Maar DCB is helemaal uit de lucht, of alleen Justin?
Rust![]()
De zweep erover van Basten
Ja, als je warm vlees wil.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan gaat ik ff een biefstukje klaarmaken
jammie.....maar ik neem straks wel een druipende kaassoufle1quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan gaat ik ff een biefstukje klaarmaken
Vrees het ook niet.....***grijpt de anal lube,en lacht zich rot!***quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat "trekken" jullie niet hoor, in een kwartiertje
Ik heb vanmiddag gemaild met een van de mods, geen antwoord ontvangen. Raar cluppie daar, het lijkt de COS wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
DCB is er wel. Ik kan nu nergens meer op Justin komen, heb immers geen wachtwoord.
Ben blij dat ik alleen hier zit,scheelt een hoop gedoe zo te lezenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gemaild met een van de mods, geen antwoord ontvangen. Raar cluppie daar, het lijkt de COS wel.
Billen en Borsten bij Veronica...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt een linkje met streams van Heidi in de toekomst of ga je "Back to the Future'?
Jij ook Peter, en nu wil ik doelpunten zien.quote:
Plaats jij nog wat caps van jezelf en het feest is compleetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Ah tis weer De geile kooi tijd![]()
Triestige zooi
Tsja, als je als voetballer met dat IQ miljoenen kunt verdienen, why not?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Coos het volgende:
Van NASA komen net de eerste stats binnen. Gemeten vanuit de ruimte is het gemiddelde IQ boven het stadion van Basel 56.3.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Coos het volgende:
Van NASA komen net de eerste stats binnen. Gemeten vanuit de ruimte is het gemiddelde IQ boven het stadion van Basel 56.3.
Wij helpen de gemiddelde streamer afkicken van zn dagelijkse portie sex...wij doseren het!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Ah tis weer De geile kooi tijd![]()
Triestige zooi
Voor Kuytquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
Uhh..voor wie is van Persie erin gekomen?
kuyt!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
Uhh..voor wie is van Persie erin gekomen?
Hoe kan dit nou, ik snap er niks van. We overlopen Italie en Frankrijk en nu dit.quote:
We gaan niet verliezen.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
En Cruijff straks weer slijmend aan tafel nadat Oranje verloren heeft.
Hiddink he!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou, ik snap er nils van. We overlopen Italie en Frankrijk en nu dit.![]()
En ook nog de en op de andere overtreding van Nederlandse kant.
Kwienie deze codetaal ontgaat mij, maar proost, dat het je mag smakenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou, ik snap er nils van. We overlopen Italie en Frankrijk en nu dit.![]()
En ook nog de en op de andere overtreding van Nederlandse kant.
snap er ook geen hol van!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ook nog de een op de andere overtreding van Nederlandse kant.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:00 schreef akveor het volgende:
Niks aan de hanhd... we hebben nog een half uur... die Russen zijn straks bekaf.
Affeley..daar hou jij wel vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
We gaan niet verliezen.....![]()
![]()
![]()
En ook niks geen mentale klap zoals Jeroen zei... gewoon het opkikkertje wat we nodig hadden.![]()
![]()
![]()
Ja kut, ik ben al geen ster in snel reageren maar heb het al verbeterd juf.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:03 schreef Lobasca het volgende:
Kwienie deze codetaal ontgaat mij, maar proost, dat het je mag smaken
Ik zag het, kanjerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja kut, ik ben al geen ster in snel reageren maar heb het al verbeterd juf.![]()
Neu heb er al tig in de kast liggen,geen idee wat ik ermee moet.....maar ik heb ze!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Lullig voor Albert Heijn die blijven met al die welpies zitten..
HIJ IS VAN MIJ !quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Affeley..daar hou jij wel van![]()
en ik ook
Strak plan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
Ik heb aan Yvonne gevraagd of ze wat Russen kan bannen!
Hee, hou eens opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
Ik flip hem toch wel even door als Oranje verliest
Mag ik een gooi doen dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb maar 2 handen, 22 mannen op het veld, gaat niet lukken
Kut, echt wel. Wat is er aan de hand met de boys? Ik krijg er een heel slecht gevoel bij.quote:
Zeg dat wel, van der Sar is de nieuwe je weet wel.quote:
Gewoon rustig blijven... komt goed... we hebbenmomenteel eerst maar 1 goaltje nodig....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, echt wel. Wat is er aan de hand met de boys? Ik krijg er een heel slecht gevoel bij.
Sorry Roevka.
we vanguhhh je op als je thuis bent briannnnnnnn!!!!! ***oeps had een flashback!****quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
CONJO BO MAMA BROTHER WAAR ZIJN ZE MEE BEZIG IK WORD HELEMAAL PARA VAN DEZE SHIT IK BEN ER FUCKUNG KLAAR MEE JAAAAAAAAAAAAAAA~!
Dit moest eruit.
Jonguh.. wordt hetero, ik weet hier iemand die zich het apelazerus capt voor een ventquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ik wil Ibrahim....
(Of anders die leuke blonde rus)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jonguh.. wordt hetero, ik weet hier iemand die zich het apelazerus capt voor een vent
Ga je shit even schuilenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
CONJO BO MAMA BROTHER WAAR ZIJN ZE MEE BEZIG IK WORD HELEMAAL PARA VAN DEZE SHIT IK BEN ER FUCKUNG KLAAR MEE JAAAAAAAAAAAAAAA~!
Dit moest eruit.
Pak je doucheslang en bescherm ze tegen zichzelf!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
Ipv dat de oranje fans de boel aanmoedigen zitten ze er nu al verloren bij stelletje conjos!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Is die onder ons? Wie is het dan? Onder welke nick post HIJ?
Ja , lekker lullen. Het zweet klots onder mijn oksels, nog 15 min.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:13 schreef akveor het volgende:
Gewoon rustig blijven... komt goed... we hebbenmomenteel eerst maar 1 goaltje nodig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |