Ja, als je warm vlees wil.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan gaat ik ff een biefstukje klaarmaken
jammie.....maar ik neem straks wel een druipende kaassoufle1quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan gaat ik ff een biefstukje klaarmaken
Vrees het ook niet.....***grijpt de anal lube,en lacht zich rot!***quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat "trekken" jullie niet hoor, in een kwartiertje
Ik heb vanmiddag gemaild met een van de mods, geen antwoord ontvangen. Raar cluppie daar, het lijkt de COS wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
DCB is er wel. Ik kan nu nergens meer op Justin komen, heb immers geen wachtwoord.
Ben blij dat ik alleen hier zit,scheelt een hoop gedoe zo te lezenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gemaild met een van de mods, geen antwoord ontvangen. Raar cluppie daar, het lijkt de COS wel.
Billen en Borsten bij Veronica...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt een linkje met streams van Heidi in de toekomst of ga je "Back to the Future'?
Jij ook Peter, en nu wil ik doelpunten zien.quote:
Plaats jij nog wat caps van jezelf en het feest is compleetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Ah tis weer De geile kooi tijd![]()
Triestige zooi
Tsja, als je als voetballer met dat IQ miljoenen kunt verdienen, why not?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Coos het volgende:
Van NASA komen net de eerste stats binnen. Gemeten vanuit de ruimte is het gemiddelde IQ boven het stadion van Basel 56.3.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Coos het volgende:
Van NASA komen net de eerste stats binnen. Gemeten vanuit de ruimte is het gemiddelde IQ boven het stadion van Basel 56.3.
Wij helpen de gemiddelde streamer afkicken van zn dagelijkse portie sex...wij doseren het!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Ah tis weer De geile kooi tijd![]()
Triestige zooi
Voor Kuytquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
Uhh..voor wie is van Persie erin gekomen?
kuyt!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
Uhh..voor wie is van Persie erin gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |