ik ga voor het fonetische, ben allang blij dat ik op zijn naam kon komenquote:
Doe es lief tegen Dementor, die jongen probeert zijn leven te beteren, moet alleen nog leren dat pocherige achterwege te latenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vond hem om te lachen IN EERSTE INSTANTIE.
Maar de combinatie (oh ik had je beloofd niet in details te treden)................
Hij valt wel mee als je er over nadenkt !
Dat krijg je er nooit meer uit!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe es lief tegen Dementor, die jongen probeert zijn leven te beteren, moet alleen nog leren dat pocherige achterwege te laten
Hij is wel van adel hè? Mind your words.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
Doe es lief tegen Dementor, die jongen probeert zijn leven te beteren, moet alleen nog leren dat pocherige achterwege te laten
Ook niet waar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel van adel hè? Mind your words.
Dan sla ik het er wel uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat krijg je er nooit meer uit!
Daar ben ik niet Nederlands genoeg voor schijnbaar.
Ik doe harstikke lief tegen Dementor. Ik vind hem ook lief.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
¤1, 80 per minuut?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahaha,mag hoor!
laat me bellen door iedereen
In ieder geval iets aristocratisch. Never mind, God loves you.quote:
Zoek maar op het blauwe en rode boekje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In ieder geval iets aristocratisch. Never mind, God loves you.
Ja, und? Moet ik nu nederig door de COS heen kruipen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel van adel hè? Mind your words.
Ik vind dat maar dure belletjes hoor. Hallo met Huub kostte maar ¤ 0.60.quote:
Heel snel zelfsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
"niet best gepaast", niet best "gekerstmist", boeit me niet. De bal moet in het Russische netje, en snel.
Juitstem, 2e helft misschien. Dit loopt niet echt lekker en op penalty's zit ik echt niet te wachten.quote:
Mischien kan ik iets wat huubje niet kan...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat maar dure belletjes hoor. Hallo met Huub kostte maar ¤ 0.60.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij mag tegen mobiel tarief bellen,hahahaha.
Tenslotte ben jij een uitzondering!
Dat is het niet. Ze hebben een nieuw wachtwoord voor die bb stream site, maar een aantal van ons mag het niet hebben. En daar wordt geen reden voor gegeven, we worden gewoon genegeerd. Ik heb het opgegeven, als ik me als een hond wil laten behandelen ga ik wel in het asiel zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieffie, ik denk aan je![]()
Duurt maar een paar uur deze shit
Jammer dat Sly nu in Basel zit, anders had hij wel effe gebeld !quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ze hebben een nieuw wachtwoord voor die bb stream site, maar een aantal van ons mag het niet hebben. En daar wordt geen reden voor gegeven, we worden gewoon genegeerd. Ik heb het opgegeven, als ik me als een hond wil laten behandelen ga ik wel in het asiel zitten.
Patiënce, gelekt wordt er overal, ook daar. Maar DCB is helemaal uit de lucht, of alleen Justin?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ze hebben een nieuw wachtwoord voor die bb stream site, maar een aantal van ons mag het niet hebben. En daar wordt geen reden voor gegeven, we worden gewoon genegeerd. Ik heb het opgegeven, als ik me als een hond wil laten behandelen ga ik wel in het asiel zitten.
Ja lach maar, ik voelde me na veel te lang wachten op het verlossende woord dat niet kwam net een crimineel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jammer dat Sly nu in Basel zit, anders had hij wel effe gebeld !
Triootje??quote:
mn vent vraagt of kwartetten ook goed is?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Triootje??![]()
Dat voetbal schiet ook niet echt op.
Ik lach je toe, niet uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik voelde me na veel te lang wachten op het verlossende woord dat niet kwam net een crimineel.
Wat denk je ervan Roevka, gaan we in de 2e helft terugkomen? Ik heb maar een paar mooie aanvallen gezien van Nederland en die Russen zijn überlink in de counter.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn vent vraagt of kwartetten ook goed is?
Ik zet de vaseline vast warm.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn vent vraagt of kwartetten ook goed is?
Zat te denken aan mn eigen vent,die ligt al klaar namelijk! we hebben nog effe voor de wedstrijd verder gaat....quote:
Dan gaat ik ff een biefstukje klaarmakenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Zat te denken aan mn eigen vent,die ligt al klaar namelijk! we hebben nog effe voor de wedstrijd verder gaat....
Jij hebt een linkje met streams van Heidi in de toekomst of ga je "Back to the Future'?quote:
DCB is er wel. Ik kan nu nergens meer op Justin komen, heb immers geen wachtwoord.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Patiënce, gelekt wordt er overal, ook daar. Maar DCB is helemaal uit de lucht, of alleen Justin?
Rust![]()
De zweep erover van Basten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |