ik ga voor het fonetische, ben allang blij dat ik op zijn naam kon komenquote:
Doe es lief tegen Dementor, die jongen probeert zijn leven te beteren, moet alleen nog leren dat pocherige achterwege te latenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vond hem om te lachen IN EERSTE INSTANTIE.
Maar de combinatie (oh ik had je beloofd niet in details te treden)................
Hij valt wel mee als je er over nadenkt !
Dat krijg je er nooit meer uit!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe es lief tegen Dementor, die jongen probeert zijn leven te beteren, moet alleen nog leren dat pocherige achterwege te laten
Hij is wel van adel hè? Mind your words.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
Doe es lief tegen Dementor, die jongen probeert zijn leven te beteren, moet alleen nog leren dat pocherige achterwege te laten
Ook niet waar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel van adel hè? Mind your words.
Dan sla ik het er wel uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat krijg je er nooit meer uit!
Daar ben ik niet Nederlands genoeg voor schijnbaar.
Ik doe harstikke lief tegen Dementor. Ik vind hem ook lief.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
¤1, 80 per minuut?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahaha,mag hoor!
laat me bellen door iedereen
In ieder geval iets aristocratisch. Never mind, God loves you.quote:
Zoek maar op het blauwe en rode boekje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In ieder geval iets aristocratisch. Never mind, God loves you.
Ja, und? Moet ik nu nederig door de COS heen kruipen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel van adel hè? Mind your words.
Ik vind dat maar dure belletjes hoor. Hallo met Huub kostte maar ¤ 0.60.quote:
Heel snel zelfsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
"niet best gepaast", niet best "gekerstmist", boeit me niet. De bal moet in het Russische netje, en snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |