Ja, als je warm vlees wil.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan gaat ik ff een biefstukje klaarmaken
jammie.....maar ik neem straks wel een druipende kaassoufle1quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan gaat ik ff een biefstukje klaarmaken
Vrees het ook niet.....***grijpt de anal lube,en lacht zich rot!***quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat "trekken" jullie niet hoor, in een kwartiertje
Ik heb vanmiddag gemaild met een van de mods, geen antwoord ontvangen. Raar cluppie daar, het lijkt de COS wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
DCB is er wel. Ik kan nu nergens meer op Justin komen, heb immers geen wachtwoord.
Ben blij dat ik alleen hier zit,scheelt een hoop gedoe zo te lezenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gemaild met een van de mods, geen antwoord ontvangen. Raar cluppie daar, het lijkt de COS wel.
Billen en Borsten bij Veronica...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt een linkje met streams van Heidi in de toekomst of ga je "Back to the Future'?
Jij ook Peter, en nu wil ik doelpunten zien.quote:
Plaats jij nog wat caps van jezelf en het feest is compleetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Ah tis weer De geile kooi tijd![]()
Triestige zooi
Tsja, als je als voetballer met dat IQ miljoenen kunt verdienen, why not?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Coos het volgende:
Van NASA komen net de eerste stats binnen. Gemeten vanuit de ruimte is het gemiddelde IQ boven het stadion van Basel 56.3.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Coos het volgende:
Van NASA komen net de eerste stats binnen. Gemeten vanuit de ruimte is het gemiddelde IQ boven het stadion van Basel 56.3.
Wij helpen de gemiddelde streamer afkicken van zn dagelijkse portie sex...wij doseren het!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Ah tis weer De geile kooi tijd![]()
Triestige zooi
Voor Kuytquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
Uhh..voor wie is van Persie erin gekomen?
kuyt!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
Uhh..voor wie is van Persie erin gekomen?
Hoe kan dit nou, ik snap er niks van. We overlopen Italie en Frankrijk en nu dit.quote:
We gaan niet verliezen.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
En Cruijff straks weer slijmend aan tafel nadat Oranje verloren heeft.
Hiddink he!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou, ik snap er nils van. We overlopen Italie en Frankrijk en nu dit.![]()
En ook nog de en op de andere overtreding van Nederlandse kant.
Kwienie deze codetaal ontgaat mij, maar proost, dat het je mag smakenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou, ik snap er nils van. We overlopen Italie en Frankrijk en nu dit.![]()
En ook nog de en op de andere overtreding van Nederlandse kant.
snap er ook geen hol van!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ook nog de een op de andere overtreding van Nederlandse kant.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:00 schreef akveor het volgende:
Niks aan de hanhd... we hebben nog een half uur... die Russen zijn straks bekaf.
Affeley..daar hou jij wel vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
We gaan niet verliezen.....![]()
![]()
![]()
En ook niks geen mentale klap zoals Jeroen zei... gewoon het opkikkertje wat we nodig hadden.![]()
![]()
![]()
Ja kut, ik ben al geen ster in snel reageren maar heb het al verbeterd juf.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:03 schreef Lobasca het volgende:
Kwienie deze codetaal ontgaat mij, maar proost, dat het je mag smaken
Ik zag het, kanjerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja kut, ik ben al geen ster in snel reageren maar heb het al verbeterd juf.![]()
Neu heb er al tig in de kast liggen,geen idee wat ik ermee moet.....maar ik heb ze!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Lullig voor Albert Heijn die blijven met al die welpies zitten..
HIJ IS VAN MIJ !quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Affeley..daar hou jij wel van![]()
en ik ook
Strak plan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
Ik heb aan Yvonne gevraagd of ze wat Russen kan bannen!
Hee, hou eens opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
Ik flip hem toch wel even door als Oranje verliest
Mag ik een gooi doen dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb maar 2 handen, 22 mannen op het veld, gaat niet lukken
Kut, echt wel. Wat is er aan de hand met de boys? Ik krijg er een heel slecht gevoel bij.quote:
Zeg dat wel, van der Sar is de nieuwe je weet wel.quote:
Gewoon rustig blijven... komt goed... we hebbenmomenteel eerst maar 1 goaltje nodig....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, echt wel. Wat is er aan de hand met de boys? Ik krijg er een heel slecht gevoel bij.
Sorry Roevka.
we vanguhhh je op als je thuis bent briannnnnnnn!!!!! ***oeps had een flashback!****quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
CONJO BO MAMA BROTHER WAAR ZIJN ZE MEE BEZIG IK WORD HELEMAAL PARA VAN DEZE SHIT IK BEN ER FUCKUNG KLAAR MEE JAAAAAAAAAAAAAAA~!
Dit moest eruit.
Jonguh.. wordt hetero, ik weet hier iemand die zich het apelazerus capt voor een ventquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ik wil Ibrahim....
(Of anders die leuke blonde rus)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jonguh.. wordt hetero, ik weet hier iemand die zich het apelazerus capt voor een vent
Ga je shit even schuilenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
CONJO BO MAMA BROTHER WAAR ZIJN ZE MEE BEZIG IK WORD HELEMAAL PARA VAN DEZE SHIT IK BEN ER FUCKUNG KLAAR MEE JAAAAAAAAAAAAAAA~!
Dit moest eruit.
Pak je doucheslang en bescherm ze tegen zichzelf!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
Ipv dat de oranje fans de boel aanmoedigen zitten ze er nu al verloren bij stelletje conjos!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Is die onder ons? Wie is het dan? Onder welke nick post HIJ?
Ja , lekker lullen. Het zweet klots onder mijn oksels, nog 15 min.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:13 schreef akveor het volgende:
Gewoon rustig blijven... komt goed... we hebbenmomenteel eerst maar 1 goaltje nodig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |