abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59577622
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:58 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat mensen bij de dood van Hazes meer om hun eigen ellende aan het janken waren in de Arena dan om de man in de kist.
Ik zou niet eens om ellende moeten janken maar het is een gevoel wat ontstaat, dat ontroert me. Ik kan heel makkelijk ontroert raken door iets, een mens, een spreuk of muziek. Als het dan ook nog eens in de lucht hangt dan reik de kleenex maar aan want dan gaan de sluizen open.
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 15:04:21 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59577656
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:00 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Morgan Heritage treedt daar ook op, die lijken me ook heel goed.
Racoon en Moke vind ik ook hartstikke leuk
En natuurlijk Matt "More Than I Can Bear" Bianco.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59577690
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:02 schreef noekje het volgende:
Als het dan ook nog eens in de lucht hangt dan reik de kleenex maar aan want dan gaan de sluizen open.
Drink je wel je vijf litertjes per dag..........anders droog je geheid uit
pi_59577778
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Drink je wel je vijf litertjes per dag..........anders droog je geheid uit
Nou nou, het is niet zo dat ik dagen op de grond lig maar ik pink dan wel een traantje weg. Het gevoel moet in de lucht hangen hè. Dat is er niet gek vaak gelukkig. Ik kan op een begrafenis van iemand die ik niet ken, ook huilen bijvoorbeeld. Doordat iemand iets moois zegt, de muziek die gedraaid wordt etc. Dan denk ik nooit aan mijn eigen doden, zet er geen substituut neer. Het is een gevoel dat speelt op dat moment en dat is geen geprojecteerd gevoel.
Een zebrajong die verorberd wordt door een leeuw, zet er een zielig liedje onder, laat beelden van de moeder-zebra zien en ik jank. Ik ken helemaal geen zebra!
Go hard or go home
pi_59577811
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:04 schreef Gert het volgende:

[..]

En natuurlijk Matt "More Than I Can Bear" Bianco.
ff een Youtube luisteren, die ken ik niet, is die leuk?
pi_59577816
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:10 schreef noekje het volgende:

[..]

Nou nou, het is niet zo dat ik dagen op de grond lig maar ik pink dan wel een traantje weg. Het gevoel moet in de lucht hangen hè. Dat is er niet gek vaak gelukkig. Ik kan op een begrafenis van iemand die ik niet ken, ook huilen bijvoorbeeld. Doordat iemand iets moois zegt, de muziek die gedraaid wordt etc. Dan denk ik nooit aan mijn eigen doden, zet er geen substituut neer. Het is een gevoel dat speelt op dat moment en dat is geen geprojecteerd gevoel.
Een zebrajong die verorberd wordt door een leeuw, zet er een zielig liedje onder, laat beelden van de moeder-zebra zien en ik jank. Ik ken helemaal geen zebra!
Ik denk ook niet dat je overal substituten / een referentiekader voor moet hebben om mee te kunnen leven met een ander laat staan een bepaalde emotie te delen.
pi_59577875
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat je overal substituten / een referentiekader voor moet hebben om mee te kunnen leven met een ander laat staan een bepaalde emotie te delen.
Dat denk ik ook niet, een mens heeft toch een empatisch vermogen.
pi_59577901
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Al is dat niet bij iedereen even ver ontwikkeld.
pi_59577921
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:10 schreef noekje het volgende:

[..]
Dan denk ik nooit aan mijn eigen doden, zet er geen substituut neer. Het is een gevoel dat speelt op dat moment en dat is geen geprojecteerd gevoel.
Dat doe je ook meestal niet bewust. Je innerlijk gevoelsleven/bewustzijn is een vergaarbak van alles wat je ooit hebt meegekregen. Vlak na een gebeurtenis redelijk te omkaderen, na verloop van tijd diffuus en ontastbaar, maar het is en blijft je referentiekader. Bij "iets" wat je tegenkomt gaat het dekseltje open en komt er weer iets van terug zonder dat je precies weet wat er dan terugkomt. Het is echter nog steeds het verwerken van je eigen verleden dat getriggerd wordt door dat "iets".
pi_59577969
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dat zeg je heel erg goed, "Invoelend vermogen". Maar dat kun je pas hebben nadat je dat gevoel dus zelf op de één of andere manier zelf hebt gehad, herkenbaar is. Wat je niet kent, dat kun je niet voelen!
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 15:19:31 #163
137949 Disana
pi_59577992
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:15 schreef Dementor het volgende:

[..]

Als individualist ben ik niet al te gevoelig voor groepssentimenten; de uitvaart van prinses Diana, marsen tegen geweld, of zoals nu het voetballen... ik blijf dat vanuit mezelf bekijken. Wel kan ik bang worden van negatieve groepsgevoelens zoals onvrede of agressie; dan maak ik me al snel zorgen om de zwakkeren die daar tegenaan kunnen lopen.
pi_59578008
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat doe je ook meestal niet bewust. Je innerlijk gevoelsleven/bewustzijn is een vergaarbak van alles wat je ooit hebt meegekregen. Vlak na een gebeurtenis redelijk te omkaderen, na verloop van tijd diffuus en ontastbaar, maar het is en blijft je referentiekader. Bij "iets" wat je tegenkomt gaat het dekseltje open en komt er weer iets van terug zonder dat je precies weet wat er dan terugkomt. Het is echter nog steeds het verwerken van je eigen verleden dat getriggerd wordt door dat "iets".
Dieren tonen ook emoties en vertonen soms zelfs altruïstisch gedrag terwijl ze door hun gelimiteerde "opslagcapaciteit" een veel kleiner tot geen referentiekader kunnen opbouwen.
Er zijn dieren (vaders en moeders) die zichzelf opofferen om hun nakomelingen te redden, aangezien ze de dood zelf maar 1 keer mee kan maken vraag ik me af hoe dat past in een referentiekader.
Zouden dieren beseffen dat ze wegvallen en hun nakomelingen overblijven?

Hoe verklaar je dat?
pi_59578039
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:15 schreef Dementor het volgende:

[..]

Iedereen kent het, velen blokken het, niet zelden vanwege cultuur. Bijvoorbeeld hier in het westen: "Een man mag niet huilen".
pi_59578078
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dieren tonen ook emoties en vertonen soms zelfs altruïstisch gedrag terwijl ze door hun gelimiteerde "opslagcapaciteit" een veel kleiner tot geen referentiekader kunnen opbouwen.
Er zijn dieren (vaders en moeders) die zichzelf opofferen om hun nakomelingen te redden, aagezien je de dood maar 1 keer mee kan maken vraag ik me af hoe dat past in een referentiekader.
Zouden dieren beseffen dat ze wegvallen en hun nakomelingen overblijven?

Hoe verklaar je dat?
Dieren zijn programmeerbare beesten. Soort van robots. Die doen niets anders dan linkjes leggen zonder dat ze een geweten en/of invoelend vermogen kennen. Bijvoorbeeld de klanken "Braaf zijn" betekend een brokje krijgen.
pi_59578092
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat zeg je heel erg goed, "Invoelend vermogen". Maar dat kun je pas hebben nadat je dat gevoel dus zelf op de één of andere manier zelf hebt gehad, herkenbaar is. Wat je niet kent, dat kun je niet voelen!
Dat hoeft geen onverwerkt iets te zijn wat in een doosje zit. Ik herken dat ook helemaal niet. Dingen raken mij gewoon omdat mij iets raakt, dat staat totaal los van mijzelf. Ik moest ook huilen toen mijn vriendin ging trouwen. Je kent het wel, zij jankt, ik ook. Gewoon omdat ik zo blij was voor haar, na alles waar ze zo hard voor heeft geknokt, stond ze daar eindelijk gelukkig te zijn. Sommige dingen moet je ook niet willen verklaren, die moet je voelen. Net als liefde.
Go hard or go home
pi_59578146
Goed, ik ga mij klaarmaken voor een hapje eten en dan vanavond voetjebal kijken!
Tot morgen!
Go hard or go home
pi_59578172
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dieren zijn programmeerbare beesten. Soort van robots. Die doen niets anders dan linkjes leggen zonder dat ze een geweten en/of invoelend vermogen kennen. Bijvoorbeeld de klanken "Braaf zijn" betekend een brokje krijgen.
Dat denk ik dus niet, ik denk dat er meer is dan wij willen toekennen als het gaat om de gedragingen van dieren.
Ik heb dieren dingen zien doen die niet direct voortkomen uit instinct of een door de mens opgelegde programmering.
pi_59578198
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat hoeft geen onverwerkt iets te zijn wat in een doosje zit. Ik herken dat ook helemaal niet. Dingen raken mij gewoon omdat mij iets raakt, dat staat totaal los van mijzelf. Ik moest ook huilen toen mijn vriendin ging trouwen. Je kent het wel, zij jankt, ik ook. Gewoon omdat ik zo blij was voor haar, na alles waar ze zo hard voor heeft geknokt, stond ze daar eindelijk gelukkig te zijn. Sommige dingen moet je ook niet willen verklaren, die moet je voelen. Net als liefde.
Terwijl liefde zich gigantisch laat verklaren en men daar nog steeds heel veel onderzoek naar doet.
Wat betreft partnerselectie, feromonen, sociale/maatschappelijke acceptatie enz.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dementor op 21-06-2008 15:34:12 ]
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 15:30:15 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59578225
quote:

[..]

En ik ben zo ook weg, misschien nog tot vanavond laat, mits er wat te vieren valt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 15:33:13 #172
187254 Giertje
lets all make believe
pi_59578296
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:59 schreef Disana het volgende:

[..]

We zijn zwaar in de minderheid, maar we redden het wel

Wist je trouwens dat er een spelfout in je sig staat? Het is niet 'happends' maar 'happens'.
woeps zal et zo effe verbeteren
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_59578331
quote:

[..]

Sorry Noekje, dingen die je raken staan werkelijk nooit echt los van jezelf.....
Je voorbeeld over liefde is er eentje die wel typisch is. Liefde kun je alleen maar geven als je zelf liefde ontvangen hebt en dus liefde kent.

Nogmaals, wat je niet kent en/of niet herkenbaar is, geeft 0,0 emotie. Een baby kent niets, komt blanco op de wereld, kent daarom ook alleen het primaire gevoel van "honger en dorst" in het kader van overlevingsdrang. Dat is genetisch bepaald. Al naar gelang het ouder wordt, ervaringen opdoet leert het andere gevoelens kennen.

Zoek eens wat boeken in de bieb over dit onderwerp, er is zoveel over geschreven.......
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 15:40:59 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59578444
ik lees "moet je njiet willen verklaren, maar moet je voelen". Wat iets anders is dan: niet kúnnen verklaren.

En nu echt weg. Have fun !
pi_59578465
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:40 schreef Gert het volgende:
ik lees "moet je njiet willen verklaren, maar voelen". Wat iets anders is dan: niet kúnnen verklaren.

Waarom zou je iets niet moeten willen verklaren?
pi_59578468
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:40 schreef Gert het volgende:
ik lees "moet je njiet willen verklaren, maar voelen". Wat iets anders is dan: niet kúnnen verklaren.

Ja, op naar de 4-3
pi_59578492
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, op naar de 4- 3 0
Hiddink moet spijt krijgen.
pi_59578519
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:

[..]

Omdat je ook gewoon iets fijns kunt voelen en van genieten en niet overal over moet doordenken of kapot moet analyseren denk ik.
pi_59578546
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:43 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Omdat je ook gewoon iets fijns kunt voelen en van genieten en niet overal over moet doordenken of kapot moet analyseren denk ik.
Ik geniet juist nog meer als ik weet hoe en waarom iets is zoals het is.
pi_59578557
quote:

[..]

Zou mooi zijn als het kon. Maar het is onmogelijk. Mijn persoonlijke mening: "De mens is generiek gezien te dom om voor de duvel te dansen". Er zijn hooguit enkele iets minder domme mensen tussen de rest........
pi_59578603
quote:

[..]

Anders gezegd dan, ik wil het niet verklaren als een biochemisch iets omdat ik het te lekker vind voelen om te rationaliseren. Ik geloof ook wel dat het te verklaren is, ervaar het alleen liever.

Ik ook!
Go hard or go home
pi_59578630
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik geniet juist nog meer als ik weet hoe en waarom iets is zoals het is.
Maar het is toch heel fijn om je gewoon in een gevoel te storten zonder eerst helemaal uit te pluizen of helemaal te verklaren?
pi_59578694
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Maar het is toch heel fijn om je gewoon in een gevoel te storten zonder eerst helemaal uit te pluizen of helemaal te verklaren?
Oh jawel maar het gevaar bestaat dan dat je alleen op basis van emotie gaat handelen.
Op persoonlijk vlak kan dat minder kwaad dan op professioneel vlak.
pi_59578701
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is alweer feest in Basel op de live stream

http://www.supportersclub-oranje.nl/
De broer van amanda? Mooi bossie haar...

pi_59578779
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:50 schreef Dementor het volgende:

[..]

Oh jawel maar het gevaar bestaat dan dat je alleen op basis van emotie gaat handelen.
Op persoonlijk vlak kan dat minder kwaad dan op professioneel vlak.

Ja, en als je dat doet kun je behoorlijk gekwetst worden, dat weet ik.
Maar emotie staat bij mij voor ratio, dus so be it.

Zo, en nu nog even naar AH, kijken of ze nog een leuk welpie voor me hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door -Blurk- op 21-06-2008 16:29:49 ]
pi_59578943
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Het kan, in het kader van minder fijne emoties, heel zinvol zijn om na te gaan waar het vandaan komt. Zodra je dat namelijk weet heb je handvatten en kun je het hanteren of ten goede keren.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:13:15 #187
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59579220
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Lobasca het volgende:
Is iedereen die verband zag hier tussen Ria Eelzak en Amanda, nu geliquideerd?
Nee hoor, ik heb gewoon boodschappen gedaan.......
be nice or go away
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 16:22:39 #188
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59579402
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
Nog even wat sfeerplaatjes van Basel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
basel
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59579472
Guus kom naar huus in het Russich

pi_59579545
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:25 schreef Coos het volgende:

Hij's fijn....
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 16:31:02 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_59579579
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:25 schreef Coos het volgende:

Lache dit
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:57:08 #192
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59580243
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 14:58 schreef Dementor het volgende:
Het is toch te triest dat we moeten luisteren naar liedjes van een alcoholist die zo verknipt was dat hij zichzelf liever kapot dronk dan verantwoordelijkheid te nemen voor zijn kinderen.
En dat is dan zogenaamd onze nationale held tijdens ieder EK/WK
Lekker voorbeeld!
Haha, lekker 'luchtig' inderdaad weer. Sta jij nooit lekker in een kroeg mee te blèren met dit soort muziek? Of bijv. op wintersport, elke dag om half 5 apres-skien met nog foutere muziek? Ik doe eigenlijk niet anders.. En ik ben het wel met Noekje eens. Soms is iets gewoon zielig of juist heel mooi en dan jank je lekker mee! Niet over nadenken, gewoon laten gaan. Anders blijf je bezig met moeilijk doen en verklaringen zoeken toch? Maar goed, ik ben dus 1000 luchtig en jij ietwat minder
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 16:57:40 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_59580256
Het is stil aan deze kant, iedereen zit hier.
― Mark Twain
pi_59580381
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:57 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Haha, lekker 'luchtig' inderdaad weer. Sta jij nooit lekker in een kroeg mee te blèren met dit soort muziek? Of bijv. op wintersport, elke dag om half 5 apres-skien met nog foutere muziek? Ik doe eigenlijk niet anders.. En ik ben het wel met Noekje eens. Soms is iets gewoon zielig of juist heel mooi en dan jank je lekker mee! Niet over nadenken, gewoon laten gaan. Anders blijf je bezig met moeilijk doen en verklaringen zoeken toch? Maar goed, ik ben dus 1000 luchtig en jij ietwat minder
Nee ik kan heel slecht tegen gemaakte gezelligheid.
Ik zeg niet dat jij niet oprecht en puur bent wat betreft het uiten van je emoties, maar mij bekruipt heel snel het gevoel dat men meedoet omdat het zogenaamd gezellig zou moeten zijn.
Ik dacht dat het nu wel duidelijk was dat ik een behoorlijk emotioneel figuur ben?
Het moet alleen wel echt zijn, zonder dubbele agenda's, zonder peer pressure, recht uit het hart!

Dat ik ergens langer over nadenk of bij meer dingen stil sta geeft mij een beter gevoel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dementor op 21-06-2008 17:09:24 ]
pi_59580508
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:57 schreef Smash-it het volgende:

[..]
En ik ben het wel met Noekje eens. Soms is iets gewoon zielig of juist heel mooi en dan jank je lekker mee! Niet over nadenken, gewoon laten gaan. Anders blijf je bezig met moeilijk doen en verklaringen zoeken toch? Maar goed, ik ben dus 1000 luchtig en jij ietwat minder
Het één sluit het ander toch niet uit? Je kunt best ergens over nadenken én er in opgaan. Dat hoeft dan weer niet op hetzelfde moment.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 17:11:18 #196
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59580614
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het één sluit het ander toch niet uit? Je kunt best ergens over nadenken én er in opgaan. Dat hoeft dan weer niet op hetzelfde moment.
Nee, ik zei ook soms. Nu lijkt het net alsof ik nooit nadenk, haha! Maar soms is het gewoon lekker om niet na te denken. Gewoon te gaan.

Maar hé, ieder zijn ding. Ik ga me even omtoveren in een oranje prinsesje en dan hop naar Amsterdam (en heerlijk meeblèren met Hazes en Wolter Kroes )
pi_59580690
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:11 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Nee, ik zei ook soms. Nu lijkt het net alsof ik nooit nadenk, haha! Maar soms is het gewoon lekker om niet na te denken. Gewoon te gaan.

Maar hé, ieder zijn ding. Ik ga me even omtoveren in een oranje prinsesje en dan hop naar Amsterdam (en heerlijk meeblèren met Hazes en Wolter Kroes )
Vergeet je tiara niet
  zaterdag 21 juni 2008 @ 17:14:37 #198
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59580711
quote:
(Novum) - De Belastingdienst in Amsterdam probeert de schuld van de in 2005 geliquideerde John Mieremet te verhalen op de erfgenamen van de vermeende topcrimineel. Dat schrijft Het Parool donderdag op basis van anonieme bronnen. Het zou gaan om een bedrag van ruim tien miljoen euro aan criminele inkomsten.

De fiscus heeft volgens de krant vorige week twee aanslagen uitgebracht ten laste van Mieremets vriendin Ria Eelzak, die met hun vier kinderen in België woont. De zakelijk vertegenwoordiger van Eelzak laat in de krant weten niet onder de indruk te zijn van de pogingen van de Belastingdienst om op deze manier de schuld van Mieremet te innen. "Je krijgt af en toe het idee dat ze op de kermis staan: ze trekken aan een touwtje, en dan maar kijken wat er naar boven komt", zegt administrateur Jan Schouten.
Dus 4 kinderen, 1 meisje heet Kelly, de jongen is Barry Mieremet, die is zelf veroordeeld wegens banden met een criminele organisatie, over de andere 2 kinderen heb ik nog niets kunnen vinden, maar ik zoek door!
be nice or go away
pi_59580842
Zwitserland zit vol, de douane kan de stroom niet meer aan dus ze laten even niemand meer binnen.

pi_59581001
Lekker luchtig niet waar?
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 17:45:32 #202
137949 Disana
pi_59581525
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
Lekker luchtig niet waar?
Ik zat er eigenlijk op te wachten dat je het zwarte schaap oranje zou kleuren.
pi_59581558
Goed idee~!

pi_59581829
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 18:05:48 #205
137949 Disana
pi_59581994
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:46 schreef Dementor het volgende:
Goed idee~!

[ afbeelding ]
Eng potje Risk zo zeg
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 18:06:13 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_59582004
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Mooooooooi, de Zwitsers schoppen ons bij voorbaat al naar Wenen. Ziet er goed uit dus.

BTW, ik heb niks met God en God niks met mij, ben atheïst.
― Mark Twain
pi_59582079
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mooooooooi, de Zwitsers schoppen ons bij voorbaat al naar Wenen. Ziet er goed uit dus.

BTW, ik heb niks met God en God niks met mij, ben atheïst.
Ik sluit een Godin niet uit want misschien is het wel een hele lekkere chick.
pi_59582110
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wel tamelijk oud al Dementor tweeduizend jaar ofzo , maar goed, misschien is ze goed geconserveerd
pi_59582158
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:11 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wel tamelijk oud al Dementor tweeduizend jaar ofzo , maar goed, misschien is ze goed geconserveerd
Die godin drinkt en eet alleen maar ambrosia dat vol met EGCG zit als ik me het ultieme voor zou moeten stellen.
pi_59582180
Deel 10 al, mensen kinders .

Nou hoi dan maar .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 18:15:52 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_59582184
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:

OMG....oh wacht, dat kan ik niet meer zeggen hè?
Het was echt een vent, kijk maar. YT is never wrong.

― Mark Twain
pi_59582193
Ik draai de hele dag al andre hazes en andere oranjenummers .
pi_59582212
Gezien de verleidingen en gevaren die op aarde aanwezig zijn ga ik uit van een Godin mocht er al zoiets zijn.
pi_59582312
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:23:45 #215
6941 APK
Factual, I think.
pi_59582353
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

Ik wil 'Nederland oh Nederland' van Melvin (Kees Prins) horen, maar kan het niet vinden op youtube.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 18:25:02 #216
135305 beequeen
Lost.
pi_59582386
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:17 schreef Dementor het volgende:
Gezien de verleidingen en gevaren die op aarde aanwezig zijn ga ik uit van een Godin mocht er al zoiets zijn.
Ik verwacht ieder moment de Teletubbies in je ava, how sweet.

Ik ga een bodempje leggen voor vanavond, tot straks.
― Mark Twain
pi_59582394
Speciaal voor APK
pi_59582451
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 18:28:19 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_59582465
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:23 schreef APK het volgende:

Ik wil 'Nederland oh Nederland' van Melvin (Kees Prins) horen, maar kan het niet vinden op youtube.
Deze misschien?

Pietje was me voor, nou ja, dan maar dubbel.
― Mark Twain
pi_59582488
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:23 schreef APK het volgende:

[..]

zaterdag 21 juni 2008 @ 18:30:29 #221
6941 APK
Factual, I think.
pi_59582512
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

Speciaal voor APK

Weet jij een site waar je MP3's kunt uploaden?
Dan gooi ik 'em wel even online:)
pi_59582537
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef APK het volgende:

Weet jij een site waar je MP3's kunt uploaden?
Dan gooi ik 'em wel even online:)
LiveDrive, maar om dat anoniem enzo te doen moet je een mailadres aanmaken .
pi_59582558
Oh Fuck, het heet SkyDrive

http://skydrive.live.com/
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:34:07 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_59582599
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:

Deze misschien?

Pietje was me voor, nou ja, dan maar dubbel.
Nee, het liedje dat ik bedoel is een cover van Mon Amour van BZN.

Die van NMS is trouwens ook geniaal.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:41:48 #226
6941 APK
Factual, I think.
pi_59582772
Maar effe bij Chello gezet.

Nederland oh Nederland
pi_59582818
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59582836
quote:
1. 4 Non Tops - We Got The Whole World (3:03)
2. Aanvallers - Aanvallen (0:05)
3. Aanvallers - Holland (0:20)
4. Aanvallers - Olé, We Are The Champions (1:00)
5. André Hazes & Ali B - Wij houden van oranje (3:12)
6. André Hazes - Aan Ons Is De Glorie (3:37)
7. André Hazes - Dat Is Mijn Voetballand (3:35)
8. André Hazes - Good Luck Oranje (2:56)
9. André Hazes - Het Groot Spektakel (5:51)
10. André Hazes - Ik Heb U Lief Mijn Nederland (3:05)
11. André Hazes - Nederland Mijn Droom Komt Uit (3:39)
12. André Hazes - Oranje bovenaan (4:03)
13. André Hazes - Oranje You'll Never Walk Alone (3:39)
14. André Hazes - We Are The Champions (3:06)
15. André Hazes - Wij Allemaal Zullen Achter Jullie Staan (3:56)
16. André Hazes - Wij Houden Van Oranje (2:45)
17. André Hazes - You'll Never Walk Alone (2:51)
18. André Van Duin En Nationaal Pi - Doelpunt! (4:00)
19. Assekruus - Slavenkoor (2:57)
20. Bad Brothers - Los Geht Es (2:51)
21. Blauhuster Dakkapel - Triomfmars (2:05)
22. Bloaskaken - Hela Ho La La (3:19)
23. Cooldown Café - Hey Holland (3:58)
24. Dario G - Carnaval de Paris (28:44)
25. De Deurzakkers - De Kampioenen Zijn Om Te Zoene (3:35)
26. De Hollanders - Oranje Lied (3:07)
27. De toppers - Wir sind die hollanders (3:23)
28. Deurzakkers - La La La Van Strauss En Zo (2:59)
29. Dick Tresie - Hij Moet Er In (3:19)
30. Dikdakkers - Buigen Voor Oranje (3:04)
31. Dikdakkers - Schreeuw Voor De Oranje Leeuw (3:44)
32. Dikdakkers - You Can Never Beat The Dutch (3:17)
33. Double Dj's - Jetzt Geht's Los (2:34)
34. Dries Roelvink - Onze Jongens (3:27)
35. Drumm Boys - Ritmo De Locos (3:13)
36. DWDD - Cafe de Wereldcup (3:15)
37. Ed Nieman - Leve De Lol (3:11)
38. EK 08 Campione & Jack van Gelder - Nederland Italie & Nederland Frankrijk (5:53)
39. EK 08 Dario G & Jack van Gelder - Nederland Frankrijk (4:09)
40. EK 08 Dario G & Jack van Gelder - Nederland Italie (4:27)
41. EK 08 Michael Sardou & Jack van Gelder - Nederland Frankrijk (4:04)
42. Enrique Iglesias - Can you hear me (3:41)
43. Eric Dikeb - Ik Schreeuw 'T Van De Daken (3:18)
44. Etype - Campione (3:28)
45. Feestteam - Ta Ta Ta Voor Oranje (3:08)
46. Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij (3:22)
47. Gebroeders Ko - Sound Of Victory (2:41)
48. Gebroeders Ko - Wienerschnitzel (4:30)
49. Goldfinger - Appeltjes Van Oranje (2:51)
50. Goldfinger - Circus Renz (2:44)
51. Goldfinger - Koning Voetbal (2:21)
52. Guus Meeuwis - Ik wil dat ons land juicht (3:31)
53. Hans Versnel - Wk Jo Jo (Medley) (2:23)
54. Harry Vermegen - Dennis Bier (3:06)
55. Henny Weijmans - Nederland Oh Nederland (3:09)
56. Jiskefet - oranje (9:16)
57. Johan Vlemmix - Coupe D'Orange (Oranje Boven) (3:33)
58. Johan Vlemmix Mmv Zware Jongen - Wilhelmus (1:22)
59. Marianne Weber - Allemaal Achter Oranje (De Ita (3:35)
60. Mokumse Mokkels - Ik Hou Van Oranje (3:48)
61. Nelly Furtado - Forca (2:59)
62. One Two Trio - La La Lied (2:40)
63. Parla & Pardoux - Liberté (3:45)
64. Rene Froger - Bloed, Zweet en Tranen (3:45)
65. Rob Ronalds - Och Was Ik Maar (2:48)
66. Rob Van Daal - Rood Wit Blauw (3:11)
67. Rocky - De Leeuw Die Brult Weer (2:50)
68. Rocky Vossen - De Leeuw Die Brult Weer (2:54)
69. Rogier & Co - Oh Nederland (2:50)
70. Santa Rosa - Viva Hollandia (2:35)
71. Shaggy - Feel the Rush (3:40)
72. Shumy - Rockin' All Over The World (3:07)
73. Soca Gang - Come Sing Along (3:31)
74. SRV Mannen - K-K-K Kampioenen (2:46)
75. Wir Sind Helden - Nor ein word (3:45)
76. WK 06 Jack van Gelder - Wir Sind Helden (3:33)
77. Wolter Kroes - Viva Hollandia (2:48)
78. Zware Jongens - Holland Jump (3:21)
79. Zware Jongens - Holland Kampioen (Anton) (3:52)
80. Zware Jongens - La La Voor Oranje (2:41)
81. Zware Jongens - Oranje Jump (3:27)
82. Zware Jongens - Sta Op Voor De Kampioen (3:17)
83. Zware Jongens - Stil Aan De Overkant (3:52)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')