Ja, op naar de 4-3quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:40 schreef Gert het volgende:
ik lees "moet je njiet willen verklaren, maar voelen". Wat iets anders is dan: niet kúnnen verklaren.
En nu echt weg. Have fun !
Omdat je ook gewoon iets fijns kunt voelen en van genieten en niet overal over moet doordenken of kapot moet analyseren denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou je iets niet moeten willen verklaren?
Ik geniet juist nog meer als ik weet hoe en waarom iets is zoals het is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Omdat je ook gewoon iets fijns kunt voelen en van genieten en niet overal over moet doordenken of kapot moet analyseren denk ik.
Zou mooi zijn als het kon. Maar het is onmogelijk. Mijn persoonlijke mening: "De mens is generiek gezien te dom om voor de duvel te dansen". Er zijn hooguit enkele iets minder domme mensen tussen de rest........quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Anders gezegd dan, ik wil het niet verklaren als een biochemisch iets omdat ik het te lekker vind voelen om te rationaliseren. Ik geloof ook wel dat het te verklaren is, ervaar het alleen liever.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar het is toch heel fijn om je gewoon in een gevoel te storten zonder eerst helemaal uit te pluizen of helemaal te verklaren?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik geniet juist nog meer als ik weet hoe en waarom iets is zoals het is.
Oh jawel maar het gevaar bestaat dan dat je alleen op basis van emotie gaat handelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar het is toch heel fijn om je gewoon in een gevoel te storten zonder eerst helemaal uit te pluizen of helemaal te verklaren?
De broer van amanda?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is alweer feest in Basel op de live stream
http://www.supportersclub-oranje.nl/
Ja, en als je dat doet kun je behoorlijk gekwetst worden, dat weet ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh jawel maar het gevaar bestaat dan dat je alleen op basis van emotie gaat handelen.
Op persoonlijk vlak kan dat minder kwaad dan op professioneel vlak.
Het kan, in het kader van minder fijne emoties, heel zinvol zijn om na te gaan waar het vandaan komt. Zodra je dat namelijk weet heb je handvatten en kun je het hanteren of ten goede keren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar het is toch heel fijn om je gewoon in een gevoel te storten zonder eerst helemaal uit te pluizen of helemaal te verklaren?
Nee hoor, ik heb gewoon boodschappen gedaan.......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Lobasca het volgende:
Is iedereen die verband zag hier tussen Ria Eelzak en Amanda, nu geliquideerd?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
Nog even wat sfeerplaatjes van Basel.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Lache ditquote:
Haha, lekker 'luchtig' inderdaad weer. Sta jij nooit lekker in een kroeg mee te blèren met dit soort muziek? Of bijv. op wintersport, elke dag om half 5 apres-skien met nog foutere muziek? Ik doe eigenlijk niet anders.. En ik ben het wel met Noekje eens. Soms is iets gewoon zielig of juist heel mooi en dan jank je lekker mee! Niet over nadenken, gewoon laten gaan. Anders blijf je bezig met moeilijk doen en verklaringen zoeken toch? Maar goed, ik ben dus 1000 luchtig en jij ietwat minderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:58 schreef Dementor het volgende:
Het is toch te triest dat we moeten luisteren naar liedjes van een alcoholist die zo verknipt was dat hij zichzelf liever kapot dronk dan verantwoordelijkheid te nemen voor zijn kinderen.
En dat is dan zogenaamd onze nationale held tijdens ieder EK/WK
Lekker voorbeeld!
Nee ik kan heel slecht tegen gemaakte gezelligheid.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, lekker 'luchtig' inderdaad weer. Sta jij nooit lekker in een kroeg mee te blèren met dit soort muziek? Of bijv. op wintersport, elke dag om half 5 apres-skien met nog foutere muziek? Ik doe eigenlijk niet anders.. En ik ben het wel met Noekje eens. Soms is iets gewoon zielig of juist heel mooi en dan jank je lekker mee! Niet over nadenken, gewoon laten gaan. Anders blijf je bezig met moeilijk doen en verklaringen zoeken toch? Maar goed, ik ben dus 1000 luchtig en jij ietwat minder
Het één sluit het ander toch niet uit? Je kunt best ergens over nadenken én er in opgaan. Dat hoeft dan weer niet op hetzelfde moment.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En ik ben het wel met Noekje eens. Soms is iets gewoon zielig of juist heel mooi en dan jank je lekker mee! Niet over nadenken, gewoon laten gaan. Anders blijf je bezig met moeilijk doen en verklaringen zoeken toch? Maar goed, ik ben dus 1000 luchtig en jij ietwat minder
Nee, ik zei ook soms. Nu lijkt het net alsof ik nooit nadenk, haha! Maar soms is het gewoon lekker om niet na te denken. Gewoon te gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het één sluit het ander toch niet uit? Je kunt best ergens over nadenken én er in opgaan. Dat hoeft dan weer niet op hetzelfde moment.
Vergeet je tiara nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, ik zei ook soms. Nu lijkt het net alsof ik nooit nadenk, haha! Maar soms is het gewoon lekker om niet na te denken. Gewoon te gaan.
Maar hé, ieder zijn ding. Ik ga me even omtoveren in een oranje prinsesje en dan hop naar Amsterdam (en heerlijk meeblèren met Hazes en Wolter Kroes)
Dus 4 kinderen, 1 meisje heet Kelly, de jongen is Barry Mieremet, die is zelf veroordeeld wegens banden met een criminele organisatie, over de andere 2 kinderen heb ik nog niets kunnen vinden, maar ik zoek door!quote:(Novum) - De Belastingdienst in Amsterdam probeert de schuld van de in 2005 geliquideerde John Mieremet te verhalen op de erfgenamen van de vermeende topcrimineel. Dat schrijft Het Parool donderdag op basis van anonieme bronnen. Het zou gaan om een bedrag van ruim tien miljoen euro aan criminele inkomsten.
De fiscus heeft volgens de krant vorige week twee aanslagen uitgebracht ten laste van Mieremets vriendin Ria Eelzak, die met hun vier kinderen in België woont. De zakelijk vertegenwoordiger van Eelzak laat in de krant weten niet onder de indruk te zijn van de pogingen van de Belastingdienst om op deze manier de schuld van Mieremet te innen. "Je krijgt af en toe het idee dat ze op de kermis staan: ze trekken aan een touwtje, en dan maar kijken wat er naar boven komt", zegt administrateur Jan Schouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |