Ik zat er eigenlijk op te wachten dat je het zwarte schaap oranje zou kleuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
Lekker luchtig niet waar?
Mooooooooi, de Zwitsers schoppen ons bij voorbaat al naar Wenen. Ziet er goed uit dus.quote:
Ik sluit een Godin niet uit want misschien is het wel een hele lekkere chick.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooooooooi, de Zwitsers schoppen ons bij voorbaat al naar Wenen. Ziet er goed uit dus.![]()
![]()
![]()
BTW, ik heb niks met God en God niks met mij, ben atheïst.
Wel tamelijk oud al Dementor tweeduizend jaar ofzo , maar goed, misschien is ze goed geconserveerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik sluit een Godin niet uit want misschien is het wel een hele lekkere chick.
Die godin drinkt en eet alleen maar ambrosia dat vol met EGCG zit als ik me het ultieme voor zou moeten stellen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel tamelijk oud al Dementor tweeduizend jaar ofzo , maar goed, misschien is ze goed geconserveerd
OMG....oh wacht, dat kan ik niet meer zeggen hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
Ik sluit een Godin niet uit want misschien is het wel een hele lekkere chick.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik draai de hele dag al andre hazes en andere oranjenummers.
Ik wil 'Nederland oh Nederland' van Melvin (Kees Prins) horen, maar kan het niet vinden op youtube.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik draai de hele dag al andre hazes en andere oranjenummers.
Ik verwacht ieder moment de Teletubbies in je ava, how sweet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:17 schreef Dementor het volgende:
Gezien de verleidingen en gevaren die op aarde aanwezig zijn ga ik uit van een Godin mocht er al zoiets zijn.
Deze misschien?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:23 schreef APK het volgende:
Ik wil 'Nederland oh Nederland' van Melvin (Kees Prins) horen, maar kan het niet vinden op youtube.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil 'Nederland oh Nederland' van Melvin (Kees Prins) horen, maar kan het niet vinden op youtube.
quote:
LiveDrive, maar om dat anoniem enzo te doen moet je een mailadres aanmakenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef APK het volgende:
![]()
Weet jij een site waar je MP3's kunt uploaden?
Dan gooi ik 'em wel even online:)
Nee, het liedje dat ik bedoel is een cover van Mon Amour van BZN.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
Deze misschien?
Pietje was me voor, nou ja, dan maar dubbel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |