Volgens de VI zou dat spoedig na een uitschakeling van Oranje op het EK bekend worden gemaakt. Het zal dus een dezer dagen wel verschijnen.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Is het programma van de eredivisie al bekend, want op nu.nl wordt al iets gerept over komens seizoen, maar ik kan niet iets vinden op de knvb-site.
Mweh eerst aankopen afwachten dan zie ik wel of ik er zin in heb.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:01 schreef Blight het volgende:
Nu is er meteen zin in het volgende seizoen!
Hier dus ook. Maar dus nog wachten tot het weekend van 30 augustusquote:Op maandag 23 juni 2008 09:01 schreef Blight het volgende:
Nu is er meteen zin in het volgende seizoen!
14 Juliquote:Op maandag 23 juni 2008 09:27 schreef Suijk het volgende:
Dan gaan we deze topicreeks maar weer eens volgen. Wanneer begint Marco weer met trainen?
schijnt 2e wedstrijd ado-uit te zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 09:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Is het programma van de eredivisie al bekend, want op nu.nl wordt al iets gerept over komens seizoen, maar ik kan niet iets vinden op de knvb-site.
quote:Darío Cvitanich naar Ajax als Argentijns topscorer
Darío Cvitanich is klaar bij Banfield. De Argentijnse aankoop van Ajax nam afscheid met een nederlaag, maar werd wél topscorer van de Clausura 2008.
Cvitanich leek Banfield een mooi afscheid te bezorgen door twee keer te scoren en zijn ploeg aan een 2-0 voorsprong te helpen. Tegenstander River Plate werkte echter niet mee. De kampioen kwam sterk terug en trok met 3-2 aan het langste eind.
Met zijn twee doelpunten voerde Cvitanich zijn totaal op tot dertien treffers in negentien duels. Met dat aantal werd de 24-jarige spits topscorer van de Clausura. Cvitanich maakte er drie meer dan Martín Palermo van Boca Juniors, die met tien goals als tweede eindigde op de topscorerslijst.
Toch wel nieuws van de dag? Misschien word Cvitanich nog wel een toppertjequote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef w00h00 het volgende:
Aimar gelukkig naar Newcastle.
Verder vandaag:
[..]
hmmquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef Rejected het volgende:
Wat scheidend bondscoach Marco van Basten (foto) zondag, de dag na de uitschakeling van het Nederlands elftal (1-3 nederlaag tegen Rusland), heeft gedaan? 'Ik ben even bij een vriend op bezoek geweest,' antwoordde hij. Die vriend zou zo maar eens kunnen luisteren naar de naam Johan Cruijff. Voor het eerst sinds hun meningsverschil over de aanpak van de jeugdopleiding van Ajax spraken de twee elkaar weer. Volgens De Telegraaf hét bewijs dat de vriendschap inderdaad niet is aangetast.
Sportweek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier het interviewquote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij zei die op die persconferentie dat hij op bezoek was geweest bij een vriend die in de buurt woonde.
Kan best zo zijn maar ze hebben elkaar wel gesproken in ieder geval.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij zei die op die persconferentie dat hij op bezoek was geweest bij een vriend die in de buurt woonde.
Geen Europese beker gewonnen.quote:
Je snapt mijn post wel?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van Basten ook niet maar die staat er wel tussen
Maar als je gaat kijken wie na hun tijd bij Oranje nog een beker wonnen wordt het lijstje al een stukje kleiner. Alleen Advocaat en Rijkaard?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:28 schreef RayMania het volgende:
Je snapt mijn post wel?
Dat wel, maar Van Basten heeft natuurlijk nog geen club gehad.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar als je gaat kijken wie na hun tijd bij Oranje nog een beker wonnen wordt het lijstje al een stukje kleiner. Alleen Advocaat en Rijkaard?
en minus Leo!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wel, maar Van Basten heeft natuurlijk nog geen club gehad.
Ach, vond het wel opmerkelijk dat de bondscoaches van de laatste 18 jaar (minus Marco) allemaal een Europese prijs hebben gepakt. Voor of na het bondscoachschap.
We winnen volgend jaar toch de Uefa cup?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wel, maar Van Basten heeft natuurlijk nog geen club gehad.
Ach, vond het wel opmerkelijk dat de bondscoaches van de laatste 18 jaar (minus Marco) allemaal een Europese prijs hebben gepakt. Voor of na het bondscoachschap.
Sowieso, twee linkspoten naast elkaar.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar dat lijkt me dus echt een dramatisch slecht centraal duo.
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
Darío Cvitanich topscorer geworden, ben benieuwd hoe hij het er bij Ajax zal afbrengen.
Lindgren is hartstikke rechts hoor, volgens mij.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso, twee linkspoten naast elkaar.
Je hebt helemaal gelijk: http://ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=30630quote:Op maandag 23 juni 2008 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lindgren is hartstikke rechts hoor, volgens mij.
Het is wel positief dat Ajax hem al voor zijn topscorertitel heeft vastgelegd. Het getuigt van scoutingswerk sinds tijden.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar!Toch leuk om een topscorerstitel mee te nemen
!
quote:De vermeende breuk tussen Johan Cruijff en Marco van Basten blijkt larie. ‘Vader en zoon' zijn gespot op een terras terwijl ze aan het bijpraten waren. Het meningsverschil bij Ajax heeft dus niet geleid tot ruzie, zoals dat vaak gesuggereerd werd. De twee betrokkenen zelf ontkenden overigens continu stellig dat er sprake was van een breuk of conflict.
En hopelijk een paar russenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:12 schreef Nashje het volgende:
Laat de geruchten rond Boulah maar losbarsten.
Schijnt dat Khalid Boulahrouz en Demy de Zeeuw zijn gesignaleerd in het bijzijn van onze nieuwe trainer/coach.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:12 schreef Nashje het volgende:
Laat de geruchten rond Boulah maar losbarsten.
Vooraf verwachtte ik niet dat hij groepsfase zou overleven en al helemaal niet met aantrekkelijk voetbal, wat dat betreft heeft hij me positief verrast. Zonde alleen dat hij weer niet verder komt dan één knock out-ronde.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:22 schreef _Mike_ het volgende:
En M0ntana hoe denk jij nu over Marco na dit EK? Of is die mening nog niet veranderd?
Dat klinkt goed, al ben ik nu ook wel snel tevreden na types als Bakirciogluquote:Op maandag 23 juni 2008 01:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Kleine speler, aan de bal is hij redelijk snel, heeft een goede dribbel. Kan goed koppen ondanks dat hij niet de grootste is. Op de vleugels speelt hij hier dit seizoen niet dus ik weet niet of hij een goede voorzet in huis heeft. Hij gaat er iig wel altijd 100% voor en scoort zo dus ook regelmatig uit kluts situaties. Voor zover ik kan beoordelen (DAM correct me if I´m wrong) is het wel een goede aankoop. Hij is (nog) geen directe vervanger van Huntelaar maar als 2e spits en misschien zelfs wel als vleugelspeler kan hij zeker goed bruikbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |