ben idd Sherlock. al zie ik hier mensen kwijlen over opstellingen met enkel Donk of Boulahrouz erbij in de verdediging. dan word ik aardig verdrietig.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Echt waar Sherlock?
Net alsof dat jij inkijk in de organisatie hebt en weet wat er momenteel gaande is.
Geloof jij alle geruchten?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben idd Sherlock. al zie ik hier mensen kwijlen over opstellingen met enkel Donk of Boulahrouz erbij in de verdediging. dan word ik aardig verdrietig.
jij hebt blijkbaar vertrouwen in de organisatie. ik niet als ik de namen in de media hoor. bankzitters van Boca, onrealistische Aimar, een paar EK gangers die het aardig doen. Sulejmani binnenhalen is ook nogal een kluif zo blijkt. gelukkig nog wel een 22 jarige ex-kakkerlak weten te strikken.![]()
![]()
Cvitanich is het enige lichtpuntje
Media?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben idd Sherlock. al zie ik hier mensen kwijlen over opstellingen met enkel Donk of Boulahrouz erbij in de verdediging. dan word ik aardig verdrietig.
jij hebt blijkbaar vertrouwen in de organisatie. ik niet als ik de namen in de media hoor. bankzitters van Boca, onrealistische Aimar, een paar EK gangers die het aardig doen. Sulejmani binnenhalen is ook nogal een kluif zo blijkt. gelukkig nog wel een 22 jarige ex-kakkerlak weten te strikken.![]()
![]()
Cvitanich is het enige lichtpuntje
we weten niet beter dan de geruchten toch? sommige stonden in betrouwbare buitenlandse kranten dus het was echt niet allemaal onzin. de meeste onzin die we voorbij hebben zien komen had te maken met Sulejmani.. die Ajax maar niet te pakken kan krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Media?Jij gelooft blijkbaar in al die onzin van Ajax1/AjaxShowtime ?
Ik heb inderdaad vertrouwen in de organisatie, er is niet voor niets een bezem door heen gegaan.
Waarom vind je Cvitanich een lichtpuntje eigenlijk, heb je hem zien spelen of ga je op statistieken af?
Ben ik het mee eens. En zijn goede presteren van nu doet mij dus deugd.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
Cvitanich op basis van zijn seizoen ja. het feit dat ie al aangetrokken was voordat hij topscorer werd getuigt niet van een impuls aankoop.
Uriquote:Op zondag 22 juni 2008 21:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. En zijn goede presteren van nu doet mij dus deugd.
En je avatar
Ik heb het over de leidinggevende binnen Ajax, niet over de spelers die eventueel vertrekken.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
welke bezem eigenlijk? Urzaiz en Heijblok hadden een 1-jarig contract en moesten sowieso weg. Kuffour duidelijke zaak. Davids en Heitinga hadden we allemaal liever gehouden. Perez, Leonardo, Mitea, Colin, Ogararu, Krohn-Dehli, Bakircioglu, Delorge, Luque en Rommedahl zijn er allemaal nog.
Tegen River?quote:
Sorry heb ik wat gemist of ben ik gewoon vergeetachtig? :pquote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
gelukkig nog wel een 22 jarige ex-kakkerlak weten te strikken.![]()
![]()
Howard Neddquote:Op maandag 23 juni 2008 00:34 schreef Rejected het volgende:
[..]
Sorry heb ik wat gemist of ben ik gewoon vergeetachtig? :p
Vast al erg vaak aan je gevraagd, maar geef eens meer informatie over die jongenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef tha_dark het volgende:
Cvitanich speelde wel een aardige pot maar hte ging verder nergens meer om. Laatste speeldag en River was al kampioen en Banfield had zich al veilig gespeeld. Ik heb wel vertrouwen in die jongen, aan mentaliteit lijkt het iig niet te ontbreken!
Maar hij gaat wel in het 2e spelen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
niet zomaar een jeugdspeler. 22 jaar al.
Kleine speler, aan de bal is hij redelijk snel, heeft een goede dribbel. Kan goed koppen ondanks dat hij niet de grootste is. Op de vleugels speelt hij hier dit seizoen niet dus ik weet niet of hij een goede voorzet in huis heeft. Hij gaat er iig wel altijd 100% voor en scoort zo dus ook regelmatig uit kluts situaties. Voor zover ik kan beoordelen (DAM correct me if I´m wrong) is het wel een goede aankoop. Hij is (nog) geen directe vervanger van Huntelaar maar als 2e spits en misschien zelfs wel als vleugelspeler kan hij zeker goed bruikbaar zijn.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vast al erg vaak aan je gevraagd, maar geef eens meer informatie over die jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |