Niet eens zo'n slechte opstelling.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lindgren samen met Gabri het blok op het middenveld gaat vormen.
Van Basten zal nu na het succes op het EK wel de 4-2-3-1 variant gaan hanteren.
[..]
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:39 schreef oYo het volgende:
Blind zou bezig zijn met Ryan Donk van Az....
Blijkbaar is het toch nodig, als je eenmaal een stabiel team heb dat ingespeeld is zou je eindelijk eens wat oudere gasten kunnen wisselen en eigen jeugd erin zetten.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen vind ik het toch jammer van het grote buitenlandse spelers gehalte
Als we kampioen worden mag dat wmb zelfs met een import elftal uit Zimbabwequote:Op zondag 22 juni 2008 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen vind ik het toch jammer van het grote buitenlandse spelers gehalte
Die mening deel ik niet met je...quote:Op zondag 22 juni 2008 18:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als we kampioen worden mag dat wmb zelfs met een import elftal uit Zimbabwe
Dat magquote:
Hoiquote:Op zondag 22 juni 2008 18:54 schreef De_Ananas het volgende:
Heb maar 3 topics gemist door m'n ban
OT: Nu heeft MvB meer tijd om de selectie rond te maken
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:54 schreef De_Ananas het volgende:
Heb maar 3 topics gemist door m'n ban
OT: Nu heeft MvB meer tijd om de selectie rond te maken
Lijkt me nogal sterk, dan hebben ze nog maar een week over.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:58 schreef Wooldoor het volgende:
Het zal me niets verbazen als ze nog wachten met aankopen tot na de Olympische spelen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tubgirl in 1000ste topic omdat jij erom vroeg
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tubgirl in 1000ste topic omdat jij erom vroeg
Kan aan mij liggen, maar dat lijkt me dus echt een dramatisch slecht centraal duo.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk eerder dat Lindgren de man achterin zou kunnen worden, en dan is Vermaelen ernaast gewoon prima.
precies. Lindgren is geen verdediger en Vermaelen is een tikkeltje overschat.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar dat lijkt me dus echt een dramatisch slecht centraal duo.
Echt waar Sherlock?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
precies. Lindgren is geen verdediger en Vermaelen is een tikkeltje overschat.
als er niet heel veel aankopen komen de komende 2 maanden dan zie ik het zeer somber in dit seizoen. tot nu toe lijkt het er op alsof ze liggen te slapen bij Ajax terwijl de concurrentie druk bezig is.
Valt me toch een beetje tegen van Sneijder eerst Heitinga nu Huntelaar..quote:Huntelaar: Van Basten wil Ajax-elftal opbouwen dat prijzen kan winnen in Europa
In een interview met de Spaanse krant AS liet Klaas Jan Huntelaar weten na
het Europees Kampioenschap een beslissing te nemen over zijn toekomst. Van
Basten heeft me laten weten dat hij wil dat ik bij Ajax blijf. Hij heeft
gezegd een team wil bouwen dat belangrijke prijzen in Europa kan winnen en
dat daarvoor nodig is dat spelers als ik bij Ajax blijven.
Ik heb nog een contract bij Ajax. Ik heb veel opties en ik wil wachten tot
na het EK alvorens een beslissing te nemen.
Sneijder, Van Nistelrooy en Robben hebben hem bij Oranje wel warm gemaakt
voor Real Madrid. Ze hebben me veel verteld over die club, maar niet
specifieks over een transfer van mij. Ze hebben me verteld hoe goed het
leven daar is en het mooie voetbal dat de club speelt. Dat soort dingen.
Real Madrid is wel een club naar mijn hart, ik zou stom zijn als ik dat
niet zou zeggen. Real Madrid is altijd een goede bestemming om naar toe te
gaan. Ze bouwen aan een elftal dat de kans heeft om de Champions League te
winnen. Dat is belangrijk voor mij.
Ik denk dat Sneijder net zoals elke gast zou doen gewoon super enthousiast praat over Spanje, het leven, het spelen daar enzovoorts. Ik denk niet dat ie een andere bedoeling heeft ofzoquote:Op zondag 22 juni 2008 20:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Valt me toch een beetje tegen van Sneijder eerst Heitinga nu Huntelaar..
ben idd Sherlock. al zie ik hier mensen kwijlen over opstellingen met enkel Donk of Boulahrouz erbij in de verdediging. dan word ik aardig verdrietig.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Echt waar Sherlock?
Net alsof dat jij inkijk in de organisatie hebt en weet wat er momenteel gaande is.
Geloof jij alle geruchten?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben idd Sherlock. al zie ik hier mensen kwijlen over opstellingen met enkel Donk of Boulahrouz erbij in de verdediging. dan word ik aardig verdrietig.
jij hebt blijkbaar vertrouwen in de organisatie. ik niet als ik de namen in de media hoor. bankzitters van Boca, onrealistische Aimar, een paar EK gangers die het aardig doen. Sulejmani binnenhalen is ook nogal een kluif zo blijkt. gelukkig nog wel een 22 jarige ex-kakkerlak weten te strikken.![]()
![]()
Cvitanich is het enige lichtpuntje
Media?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben idd Sherlock. al zie ik hier mensen kwijlen over opstellingen met enkel Donk of Boulahrouz erbij in de verdediging. dan word ik aardig verdrietig.
jij hebt blijkbaar vertrouwen in de organisatie. ik niet als ik de namen in de media hoor. bankzitters van Boca, onrealistische Aimar, een paar EK gangers die het aardig doen. Sulejmani binnenhalen is ook nogal een kluif zo blijkt. gelukkig nog wel een 22 jarige ex-kakkerlak weten te strikken.![]()
![]()
Cvitanich is het enige lichtpuntje
we weten niet beter dan de geruchten toch? sommige stonden in betrouwbare buitenlandse kranten dus het was echt niet allemaal onzin. de meeste onzin die we voorbij hebben zien komen had te maken met Sulejmani.. die Ajax maar niet te pakken kan krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Media?Jij gelooft blijkbaar in al die onzin van Ajax1/AjaxShowtime ?
Ik heb inderdaad vertrouwen in de organisatie, er is niet voor niets een bezem door heen gegaan.
Waarom vind je Cvitanich een lichtpuntje eigenlijk, heb je hem zien spelen of ga je op statistieken af?
Ben ik het mee eens. En zijn goede presteren van nu doet mij dus deugd.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
Cvitanich op basis van zijn seizoen ja. het feit dat ie al aangetrokken was voordat hij topscorer werd getuigt niet van een impuls aankoop.
Uriquote:Op zondag 22 juni 2008 21:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. En zijn goede presteren van nu doet mij dus deugd.
En je avatar
Ik heb het over de leidinggevende binnen Ajax, niet over de spelers die eventueel vertrekken.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
welke bezem eigenlijk? Urzaiz en Heijblok hadden een 1-jarig contract en moesten sowieso weg. Kuffour duidelijke zaak. Davids en Heitinga hadden we allemaal liever gehouden. Perez, Leonardo, Mitea, Colin, Ogararu, Krohn-Dehli, Bakircioglu, Delorge, Luque en Rommedahl zijn er allemaal nog.
Tegen River?quote:
Sorry heb ik wat gemist of ben ik gewoon vergeetachtig? :pquote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
gelukkig nog wel een 22 jarige ex-kakkerlak weten te strikken.![]()
![]()
Howard Neddquote:Op maandag 23 juni 2008 00:34 schreef Rejected het volgende:
[..]
Sorry heb ik wat gemist of ben ik gewoon vergeetachtig? :p
Vast al erg vaak aan je gevraagd, maar geef eens meer informatie over die jongenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:20 schreef tha_dark het volgende:
Cvitanich speelde wel een aardige pot maar hte ging verder nergens meer om. Laatste speeldag en River was al kampioen en Banfield had zich al veilig gespeeld. Ik heb wel vertrouwen in die jongen, aan mentaliteit lijkt het iig niet te ontbreken!
Maar hij gaat wel in het 2e spelen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
niet zomaar een jeugdspeler. 22 jaar al.
Kleine speler, aan de bal is hij redelijk snel, heeft een goede dribbel. Kan goed koppen ondanks dat hij niet de grootste is. Op de vleugels speelt hij hier dit seizoen niet dus ik weet niet of hij een goede voorzet in huis heeft. Hij gaat er iig wel altijd 100% voor en scoort zo dus ook regelmatig uit kluts situaties. Voor zover ik kan beoordelen (DAM correct me if I´m wrong) is het wel een goede aankoop. Hij is (nog) geen directe vervanger van Huntelaar maar als 2e spits en misschien zelfs wel als vleugelspeler kan hij zeker goed bruikbaar zijn.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vast al erg vaak aan je gevraagd, maar geef eens meer informatie over die jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |