Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Donk. Hij lijkt me ook nog wel haalbaar aangezien hij enigzins op een zijspoor is beland in de Kaasstad.quote:
Ik vond Zagreb ook kutter, echt de bevestiging dat we maar een grijze kutclub in Europa zijn, qua prestaties dan. Eerst door dat cafe elftal van Praag de UEFAcup ingeknikkerd, en dan nog eens zo'n vernedering erover heen. Ik wilde echt van de tweede ring afspringen.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Na Slavia was het kut, maar na Zagreb zakte ik helemaal in en kon ik de tranen niet meer binnenhouden. Gister ook niet trouwens. Stond ik bij m'n vriendin uit te huilen. Kwam er een gast aan die pakte me vast en zei dat ie het begreep. Ik zei tegen hem dat ik Ajacied was dus al teveel kutjaren heb gehad, trok ie z'n broekspijp omhoog en liet ie z'n Ajax-sok zien. Hij kon het helemaal begrijpen. Schitterend moment
.
Maarja, eindelijk kan Marco aan Ajax gaan bouwen.
Ajax Showtimequote:
Inderdaad, hele tijd zn rechtsback positie verlaten. Ooijer liep bij Arshavin ook maar naar achter de hele tijd. En Matthijsen liet ook de hele tijd zn mannetje vrij lopen.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:52 schreef Wooldoor het volgende:
Van mij mogen ze die Goian proberen te halen, kerel heeft een goed EK gespeeld. Hij is groot sterk en een echte pure verdediger.
Wat speelde Heitinga gister verschrikkelijk slecht zeg.
Donk is toch ook een Amsterdammer?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:39 schreef oYo het volgende:
Blind zou bezig zijn met Ryan Donk van Az....
Klopt, maar hij heeft toch nauwlijks gespeeld dit seizoen?quote:
Wat een onzin zegquote:Op zondag 22 juni 2008 15:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
Donk heeft nu nog steeds nachtmerries van Huntelaar. Dus doe maar niet.
Die gemiste penalty in de beker en toen die acties van hem in de playoff finalequote:Op zondag 22 juni 2008 15:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
Donk heeft nu nog steeds nachtmerries van Huntelaar. Dus doe maar niet.
Als Vermaelen de verdediging moet gaan leiden, dan heeft Ajax een serieus probleem.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:37 schreef Wooldoor het volgende:
Het zal een beetje afhangen van Vermaelen komend seizoen, die zal nu de verdediging moeten gaan leiden en er eens voor moeten zorgen dat hij niet zoveel geblesseerd is.
Ik ga er gewoon vanuit dat Lindgren op het middenveld speelt.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk eerder dat Lindgren de man achterin zou kunnen worden, en dan is Vermaelen ernaast gewoon prima.
Tja wie anders?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Vermaelen de verdediging moet gaan leiden, dan heeft Ajax een serieus probleem.
Right.....Boulahrouz kent het team ook niet en Chivu ook niet meer.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja wie anders?
Als enige Nederlandse opties zijn er Boulahrouz en Ooijer. Als het een buitenlander wordt kent hij het team niet en kan hij dus ook de verdediging niet gaan lijden tenzij het Chivu wordt
Heeft Ajax dan zo'n speciaal verwachtingspatroon voor verdedigers? Een beetje onzin wat je verteld, elke verdediger past in het systeem als ze even de tijd krijgen. Chivu was op zijn 19de ook nog geen echte leider dat komt vanzelf.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:53 schreef Wooldoor het volgende:
Boulahrouz spreekt de taal en heeft in de jeugd bij Ajax gespeeld. Ze weten dus beide wat er van de Ajax verdediging verlangd wordt.
Maar het team kent Boulahrouz wel....quote:Op zondag 22 juni 2008 16:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Right.....Boulahrouz kent het team ook niet en Chivu ook niet meer.
Ik denk dat Lindgren samen met Gabri het blok op het middenveld gaat vormen.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk eerder dat Lindgren de man achterin zou kunnen worden, en dan is Vermaelen ernaast gewoon prima.
quote:Huntelaar
Sulejmani Cvitanich Suarez
Lindgren Gabri
Vertonghen Vermaelen Donk?(Boulahrouz?) Silva
Stekelenburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |