Wat zeggie?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef elfzesendertig het volgende:
Bij deze wil ik nogmaals vragen of de bagger uit mijn topic verwijderd zou kunnen worden.
Alvast bedankt.
De Schuinrechtse Oorlog
Niet jij weerquote:
Ik zal kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet jij weerOf de bagger verwijderd kan worden uit dat topic. Speciaal voor jou in rechte letters. Graag gedaan.
Welke van de 13?quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Godsamme cerror, ik wou nog wat posten in dat laatste op slot gegooide topic.
Graag vijf euro overmaken voor het onrechtmatig gebruiken van deze übetoffe smiley van de heer B.quote:
Heb jij overigens al geïnformeerd naar 'Andershandigdag'?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Graag vijf euro overmaken voor het onrechtmatig gebruiken van deze übetoffe smiley van de heer B.
sst geen SCquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:13 schreef elfzesendertig het volgende:
beverton loopt de topic te checken.
quote:
kans is klein, maar omdat hjet zo stil is op fok, geef ik het nog een klein kansjequote:Op maandag 21 juli 2008 22:34 schreef WurM het volgende:
[..]terug
Ik weet dat jullie niet echt houden van al die fipo-pipo's waarvan ik er ook 1 ben, maar hoe groot schat je de kans dat dat topic nog wat wordt?
Nou vooruit danquote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef murp het volgende:
[..]
kans is klein, maar omdat hjet zo stil is op fok, geef ik het nog een klein kansje
Ik klikte. Zo'n 4 maal, met links. Dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:57 schreef IQM het volgende:
Hier, hebben jullie ook weer wat te lachen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:57 schreef IQM het volgende:
Hier, hebben jullie ook weer wat te lachen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |