Mwa na onze msn gesprekken? Nog steeds niet te gelovenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
Lynda,
hoe is het trouwens om te lezen dat diertjuh het ook zegt dat ik onschuldig ben?
Zegt me zo even niets?.... vertel!quote:
Best bizar, ik luister alles behalve rapquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zegt me zo even niets?.... vertel!
Dat is waar, ging best snelquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, volgens mij hebben we nog nooit zo snel een topic zitten vullen..
DEEL 250!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
En nu wil je een serieus antwoord?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa na onze msn gesprekken? Nog steeds niet te geloven
Whehehequote:
Jumpen is voor heumeuxenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM!
Old School is goed, die nieuwe Jump bagger niet
ow zeg dan dat je in een inrichting zit waarbij je begeleiders je continue controleren ....quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Hangen camera's boven m'n hoofd.. Zal m'n baas leuk vinden als hij me met m'n mobiel ziet
Haaaiquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow zeg dan dat je in een inrichting zit waarbij je begeleiders je continue controleren ....
ook DAT is geen werken ...
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jumpen is voor heumeuxen![]()
Als ik dat hoor, voel ik me zelfs oud! (en schaam me dood voor die kut herrie)
nee ;'(quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef lynda het volgende:
[..]
HAd ik vandaag al tegen jou verteld dat ik van je?
Bij deze
Haaiquote:
Rap/hiphop is wel mijn ding, maar als het maar niet van die commerciele meuk is!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Best bizar, ik luister alles behalve rap
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow zeg dan dat je in een inrichting zit waarbij je begeleiders je continue controleren ....
ook DAT is geen werken ...
POTVERDIKKIE !!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa na onze msn gesprekken? Nog steeds niet te geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |