Krijgen ze 't nog druk in Scheveningenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je iemand ziet die kuilen graaft moet je de politie bellen.
Nope, dat gaat over kuilen graven, privédetectives en sixties-muziek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef franklop het volgende:
Denk ik al begonnen, zal wel integraal op radio 1 worden uitgezonden ofzo.
Dat is niet relevant. Denk je dat Boulahrouz dat nu prio vindt? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef alors het volgende:
Zijn vrouw is trouwens niet Marokkaans maar Turks of half Turks, dus ik betwijfel of het kindje wel in Marokko wordt begraven...
dat dus, sterkte Boulahrouzquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Triggershot het volgende:
Ina Lilahi wa Ilayhi radjioen voor zijn dochter.
Dan is het nog niet begonnen he.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:22 schreef franklop het volgende:
Denk ik al begonnen, zal wel integraal op radio 1 worden uitgezonden ofzo.
integraal is dus later, maar dan net doen alsof t live is zeg maarquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Nope, dat gaat over kuilen graven, privédetectives en sixties-muziek.
"Wij zijn van Allah, en tot Hem zullen wij wederkeren."quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:23 schreef DANILXL het volgende:
lekkere timing weer van radio 1
Ach komop, een grapje moet kunnen toch? Bovendien ga ik er even voor het gemak van uit dat jij Khalid niet persoonlijk kent.quote:
Respect.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef Mascleta het volgende:
Khalid Boulahrouz behoort 'gewoon' tot de selectie van Nederland voor de kwartfinale tegen Rusland, zaterdag in Basel. De verdediger verloor vandaag zijn te vroeg geboren kind, maar wil desondanks bij de groep blijven. Dat maakte bondscoach Marco van Basten donderdag bekend. "Khalid heeft gezegd, dat ik op hem kan rekenen."
Bron: FCupdate
Top van hem.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:24 schreef Mascleta het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)pelen-tegen-rusland/
Kijk daar staat het al
Grapje wel, maar vond dit nogal ongepast.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ach komop, een grapje moet kunnen toch? Bovendien ga ik er even voor het gemak van uit dat jij Khalid niet persoonlijk kent.
Correctie: JIJ vind ze niet gepast. Ik vond hem treffend en scherp gevondenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:23 schreef NED het volgende:
-Dat zijn op dit moment geen geslaagde grappen.-
Deze grapjes zijn niet geslaagd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ach komop, een grapje moet kunnen toch? Bovendien ga ik er even voor het gemak van uit dat jij Khalid niet persoonlijk kent.
Het was niet grappig. Bovendien vond ik het, en ik denk vele anderen ook, nogal smakeloos.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ach komop, een grapje moet kunnen toch?
Kom naar het radio 1 topic joh.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die vent dronken joh...
* Triggershot zich bij aansluitquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Wij zijn van Allah, en tot Hem zullen wij wederkeren."
Insha Allah.
Doet me pijn dat velen semi-grappig zijn terwijl het wereldje, hoe stabiel het ook was, van Boulahrouz is ingestort.²
In ONZ misschien ja, maar bij een dergelijk onderwerp is dit toch wel retetriest. En moet je iemand persoonlijk kennen om te bedenken dat die mensen steenkapot zijn van het verlies van hun kindje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ga lekker klagen in FB.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef NED het volgende:
[..]
Correctie: JIJ vind ze niet gepast. Ik vond hem treffend en scherp gevonden
Slechts klinisch dode entiteiten proberen nu lollig over te komen. Ik snap je niet. Des te meer doet het me pijn dat velen met je mee lachen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef NED het volgende:
[..]
Ow die is dichtquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom naar het radio 1 topic joh.
Godsklere, dat jij ze niet leuk vind is kut voor je.quote:
Boulah.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:24 schreef Mascleta het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)pelen-tegen-rusland/
Kijk daar staat het al
Lees jij telkens een ander topic dan ik ofzo?!?!?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Des te meer doet het me pijn dat velen met je mee lachen.²
We lachen ons allemaal rot ja...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Slechts klinisch dode entiteiten proberen nu lollig over te komen. Ik snap je niet. Des te meer doet het me pijn dat velen met je mee lachen.²
Jajaja, tis al goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga lekker klagen in FB.
Hier kan je normaal posten of anders niet.
misschien heeft zijn vrouw aangegeven dat ze wil dat hij wel speeltquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
WTF, je gaat toch niet het EK spelen als je net je dochtertje hebt verloren? Dan wil je toch bij je vrouw zijn om d'r bij te staan?
Het was ook totaal niet grappig. Dat jij het grappig vindt en wij niet, zegt meer over jouw zeer matige gevoel voor humor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:26 schreef NED het volgende:
[..]
Correctie: JIJ vind ze niet gepast. Ik vond hem treffend en scherp gevonden
misschien dat vrouwlief toestemming heeft gegeven aan hem weten wij veelquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
WTF, je gaat toch niet het EK spelen als je net je dochtertje hebt verloren? Dan wil je toch bij je vrouw zijn om d'r bij te staan?
Laat hem dat lekker zelf uitmaken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
Ieder mens is anders, voor alle keuzes zouden we alleen maar respect voor kunnen/ moeten hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef Maanvis het volgende:
hmmm ik wacht de persconferentie even afquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:28 schreef maestro1980 het volgende:
NU.nl meld nu ook dat hij (beschikbaar) blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |