niets wat niet opgelost kan worden met een scheutje wodka zeggen wij in CUL altijdquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:11 schreef Sno0ze het volgende:
Lipton Clear Green Lemon. Niet zo lekker als de normale, groene variant. De citroensmaak is mij te chemisch.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef DarkElf het volgende:
*zucht, heb ik niet vaak maar soeppie werd drie keer niets...
bah.. en nu heb ik geen avondeten.
echt... ik moet morgenochtend boodschappen doen.. er ligt wel kipfiletbeleg maar heb geen zin in broodquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kan me aboluut niet voorstellen dat jij niks meer in de (koel)kast hebt liggen om een maaltijdje te bereiden
![]()
Alhoewel...ik greep vanochtend gewoon mis naar fruit wat ik normaal in overvloed hebToen heb ik Milou maar een paar tomaatjes meegegeven naar school
Hele fijne dag toegewenst!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:46 schreef Patries86 het volgende:
met heel veel moeite 2 boterhammen flokken naar binnen te werken (tja me trouwdag)
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:46 schreef Patries86 het volgende:
met heel veel moeite 2 boterhammen flokken naar binnen te werken (tja me trouwdag)
Hey, die kiwi wodka ga ik vant weekend eens proberenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaaf bbq: ik heb zalmspiezen gemarineerd in basilicum en tomaat, biefstuk en zelfgemaakte sateetjes.
Ook nog champignons gemarineerd in olijfolie, veel verse peterselie en knoflook.
Nu een kiwi-wodka drankje: 6 kiwi's in de grinder, halve liter bronwater, flink shaken,. In een glas een beetje wodka doen, kiwidrink eroverheen en ijsblokjes erbij....smaakt verrukkelijk
Had je nu wél goed gelezen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Avond maal zijn 2 goed gevulde pistoletjes gezond met daarbij een Hoegaarden biertje
Van de leukigheid, of van de triestigheid?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef Nightwhisper het volgende:
Niets.. krijg geen hap door mn keel.. :s
Van de triestigheid helaas.. Gaat niet echt lekker de laatste tijd en nou heeft mn vriend t ook nog uitgemaakt na bijna 3 jaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Van de leukigheid, of van de triestigheid?
OT: Ik heb nog een stukje Turks brood gepakt met lemon curd...
Oh dat is niet cool, maar je moet wel blijven eten!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:42 schreef Nightwhisper het volgende:
[..]
Van de triestigheid helaas.. Gaat niet echt lekker de laatste tijd en nou heeft mn vriend t ook nog uitgemaakt na bijna 3 jaar![]()
Njah dat probeerde k gister dus en toen werd k onwijs misselijk dus k doe maar ff voorzichtig aan..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh dat is niet cool, maar je moet wel blijven eten!
En dat is?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik was jullie even kwijt, maar het is hier momenteel toch vooral EK-voer wat de klok slaat.
Vannacht om een uur of twee inderdaad een lading kroketten, patat e.d. weggewerkt. Troostvoer.quote:
Joah. Mn kerel wilde pizza, dus hij pizza, ik een slice van zijn pizza en 2 pita broodjes met shoarmaquote:Op zondag 22 juni 2008 16:22 schreef PeRi het volgende:
én shoarma én pizza??
Ik heb mn plannen veranderd, geen zin in risotto en geen zin om lang in de keuken te hangen. Dus net maar even wat kip in reepjes gesneden en gemarineerd, knoflooksausje gemaakt. Gaan we eten met naanbrood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |