quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:46 schreef Patries86 het volgende:
met heel veel moeite 2 boterhammen flokken naar binnen te werken (tja me trouwdag)
Hey, die kiwi wodka ga ik vant weekend eens proberenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaaf bbq: ik heb zalmspiezen gemarineerd in basilicum en tomaat, biefstuk en zelfgemaakte sateetjes.
Ook nog champignons gemarineerd in olijfolie, veel verse peterselie en knoflook.
Nu een kiwi-wodka drankje: 6 kiwi's in de grinder, halve liter bronwater, flink shaken,. In een glas een beetje wodka doen, kiwidrink eroverheen en ijsblokjes erbij....smaakt verrukkelijk
Had je nu wél goed gelezen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Avond maal zijn 2 goed gevulde pistoletjes gezond met daarbij een Hoegaarden biertje
Van de leukigheid, of van de triestigheid?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef Nightwhisper het volgende:
Niets.. krijg geen hap door mn keel.. :s
Van de triestigheid helaas.. Gaat niet echt lekker de laatste tijd en nou heeft mn vriend t ook nog uitgemaakt na bijna 3 jaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Van de leukigheid, of van de triestigheid?
OT: Ik heb nog een stukje Turks brood gepakt met lemon curd...
Oh dat is niet cool, maar je moet wel blijven eten!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:42 schreef Nightwhisper het volgende:
[..]
Van de triestigheid helaas.. Gaat niet echt lekker de laatste tijd en nou heeft mn vriend t ook nog uitgemaakt na bijna 3 jaar![]()
Njah dat probeerde k gister dus en toen werd k onwijs misselijk dus k doe maar ff voorzichtig aan..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh dat is niet cool, maar je moet wel blijven eten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |