Aaaaaaahwquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:26 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb een serieus probleem en ik moet even m'n ei kwijt![]()
De kippensoep is op
Fucked up manquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:26 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb een serieus probleem en ik moet even m'n ei kwijt![]()
De kippensoep is op
Als je er over wilt praten man.. we zijn er voor je hoor!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:30 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity drinkt kerriesoep en voelt zich diep ongelukkig
Dank!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=epic+fail
Met zo'n uitdrukking vraag ik me toch af wat er onder de foto gebeurt...quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je er over wilt praten man.. we zijn er voor je hoor!!
werkwerkwerkze!quote:
Any timequote:
Ja, ik had het ook even nodig. Lekker met 2 plakken peperkoek. Yum.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef Houniet het volgende:
I need coffee..
* Intrepidity zet een dampend bakje troost voor Houniet..quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef Houniet het volgende:
I need coffee..
Wil ik dat wel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:39 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity zet een dampend bakje troost voor Houniet..
Met een koekje
geeft toch niet? het was voor houniet.quote:
Oh, jij bent geen Brabander begrijp ik?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:40 schreef Fha het volgende:
geeft toch niet? het was voor houniet.
Je kunt weer rondcrossen. Immer tof.quote:
Neuh niet echt, valt het zo erg op?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, jij bent geen Brabander begrijp ik?.
Ja, als je niet weet dat Kuukske een koekje is, en dit min of meer humoristisch bedoeld was, dan valt dat wel op ja.quote:
Nah ik wist het welquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, als je niet weet dat Kuukske een koekje is, en dit min of meer humoristisch bedoeld was, dan valt dat wel op ja.
Dat was dan wel heel ingewikkeld verwoord!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:43 schreef Fha het volgende:
Nah ik wist het welik bedoelde meer dat je je gewoon even op moest offeren omdat het voor Houniet was
Sorryquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was dan wel heel ingewikkeld verwoord!
Ik snap m ook nu pasquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, als je niet weet dat Kuukske een koekje is, en dit min of meer humoristisch bedoeld was, dan valt dat wel op ja.
quote:
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:45 schreef Intrepidity het volgende:
Ik snap m ook nu pas![]()
Veluwe represent
FAILquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik snap m ook nu pas![]()
Veluwe represent
Veluwers zijn gewoon puike mensen, daar kun je nauwelijks om heen.. daarnaast ben ik gewoon veel te liev om boos op te wordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op de veluwe wonen is ook al een gegronde reden?
Succesquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:55 schreef Fha het volgende:
Boodschappen doen, leren en andere nuttige dingen..
ik kan prima om de veluwe heen, is 14.000 km verderop namelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Veluwers zijn gewoon puike mensen, daar kun je nauwelijks om heen.. daarnaast ben ik gewoon veel te liev om boos op te worden
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan prima om de veluwe heen, is 14.000 km verderop namelijk
je hebt een tweede hypotheek genomen, echt die entreeprijzen bij de bioscoopquote:
Hij woont nog thuis!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt een tweede hypotheek genomen, echt die entreeprijzen bij de bioscoop
en de rest gaat in de tas mee naar huisquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef JortK het volgende:
Bureau opgeruimd.
Twee vuilniszakken met papier
Zal die leuk vinden, verspreid zijn over 2 vuilniszakken...quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef JortK het volgende:
Bureau opgeruimd.
Ga je vanaf je nieuwe werk ook dagelijks kwaliteitposts maken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef JortK het volgende:
Bureau opgeruimd.
Die hou ik zelfquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
en de rest gaat in de tas mee naar huis![]()
ik bied 10 euro voor de laptop
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Zal die leuk vinden, verspreid zijn over 2 vuilniszakken...
Weinig posten, veel studeren is het vanaf 1 juliquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je vanaf je nieuwe werk ook dagelijks kwaliteitposts maken?
1 juli... dan heb je nog mooi een volle week voor het echte spam kwaliteitswerk!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Weinig posten, veel studeren is het vanaf 1 juli
Mja dat neem ik me ook elke week weer voor..quote:
Ruim jij je bureau op ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef JortK het volgende:
Bureau opgeruimd.
Het is niet zo lastig hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat neem ik me ook elke week weer voor..
Mm jawel want ik heb geen zin meer in mn studiequote:
Dat ligt eraan wat je studeertquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als je weet hoe je strookje er na de studie einde van de maand uitziet
Dat is dus iets wat me echt niet bezig houdtdt hahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als je weet hoe je strookje er na de studie einde van de maand uitziet
nu nog nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat me echt niet bezig houdtdt haha
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef JortK het volgende:
Bureau opgeruimd.
Cool, kat doodrijden in het weekendquote:
Pinguins graven, of kapen boten, ken je klassiekers.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Waren dit weekend de pinguïns niet aan de beurt?
da´s ook wel weer waarquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:36 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik vind het eigenlijk wel prettig als hetw at trager gaat, dan is het nog bij te houden en te lezen
Ken je Antarctic Adventure van Konami?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pinguins graven, of kapen boten, ken je klassiekers.
Deze dus:quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken je Antarctic Adventure van Konami?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |