je vergeet de sportantenne, die levert minstens 20pk extra!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:03 schreef Noway666 het volgende:
- Ruitenwisserspoilers
- nep-string op de achteruitkijkspiegel.
- ongeacht de kleur van je auto, schilder je motorkap zwart, zodat hij s'avonds op carbon lijkt in jouw fantasie.
- petje dragen en boven de handrem hangen met je harses.
- dobbelstenen aan je achterkijkspiegel hangen.
- kippegaas achter je voorgril stoppen, vraag naar het gaas zonder kippen, dat geeft zoveel rommel.
- booskijkertjes op je koplampen maken.
- gigantische toerenteller op je dashboard zetten.
Volgens mij ben je er dan wel.
VTEC is op sommige auto`s terrecht!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:04 schreef johnwoo het volgende:
Je vergeet de No Fear en VTEC stickers!
verlaagde velgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:08 schreef rudedeltadude het volgende:
TS je hebt verlaagde velgen nodig!
Die bovenste ramen laten hem wel snel lijken zeg..quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hang er zo eentje achter! Natuurlijk ook met booskijkers op de achterlichten he, en dikke twenty-fo's met spinners!
Dat scheelt al zéker 1 pk
Okee hier een serieuze reactie...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:10 schreef freddyvs het volgende:
heel grappig maar ik wil graag bruikbare tips..
Sportief bakkie hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hang er zo eentje achter! Natuurlijk ook met booskijkers op de achterlichten he, en dikke twenty-fo's met spinners!
Dat scheelt al zéker 1 pk
Nait Bange!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:04 schreef johnwoo het volgende:
Je vergeet de No Fear en VTEC stickers!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:29 schreef freddyvs het volgende:
Het gaat om een volvo 460 2.0 GLT E2. Dus een auto van 14 jaar zonder turbo. Veel pk's erbij zijn niet nodig.
7-8 pk is al voldoende. Het doel is om mijn auto wat sneller te maken.
Ja dan dus wat johnwoo zegtquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:37 schreef freddyvs het volgende:
true maar dat is niet mijn vraag...
Goede vraag idd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef rene90 het volgende:
Over twee weken TS bij wegmisbruikers met te hard rijden:P
verklaring van TS:
ja ik moest toch die 7 pk extra testen!
Waarom wil je in godsnaam 7 pk extra
Hoeveel KM denk je ermee te winnen? Ik ben er totaal niet bekent mee maar volgens mij maakt die 7 pk ook geen reet uit bijna. Plus dat hij wel meer gaat slurpen dus tja...het is geen eenmalige kostenpost om die 7 pk te "kopen"quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:44 schreef freddyvs het volgende:
Om de auto dus iets sneller te maken. en de auto heeft btw langerna geen 2,5 ton gelopen. en dat ''lompe gewicht'' valt ook wel mee, hij weegt namelijk ongeveer 1000 kilo.
Kerel, Lees nou een goed.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:44 schreef freddyvs het volgende:
Om de auto dus iets sneller te maken. en de auto heeft btw langerna geen 2,5 ton gelopen. en dat ''lompe gewicht'' valt ook wel mee, hij weegt namelijk ongeveer 1000 kilo.
Helaas ook -50 tot -75% duurzaamheidquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Goede vraag idd.
Ik zou dit nemen:
[ afbeelding ]
Geeft je 50 tot 75 pk winst volgens mij.
Dit zou ik wel eens onderbouwd willen zien eigenlijk... Als er een nieuwe auto wordt geleverd die volgens de fabrikant over een x aantal pk beschikt, dan is dat ook zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb eens gelezen dat PK's niet altijd kloppen, dus ik zou het wel goed natellen. Mijn auto heeft 300PK, maar dat schijnt dus niet 300PK te zijn (Klaar.). Mijn advies is dan ook om je niet op te laten lichten, want in de winkel verkopen ze misschien wel 40PK, maar dan is het maar 30PK! Opletten dus.
Dat kan vele malen meer pk/winst opleveren hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Goede vraag idd.
Ik zou dit nemen:
[ afbeelding ]
Geeft je 50 tot 75 pk winst volgens mij.
Dat is het inderdaad niet echt waard.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:40 schreef garnage-patrick het volgende:
goed, heb even op een site voor het chippen van auto's gekeken, daar staat ook je volvo bij.
standaard 110pk / 165nm koppel
na het chippen 119pk / 178nm koppel
kosten: ¤399,-
Bij een trubo benzine is het ook interessant hoorquote:Chippen is alleen interessant wanneer je een turbodiesel hebt.
Offtopic:quote:
Ben jij familie van StefanP?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb eens gelezen dat PK's niet altijd kloppen, dus ik zou het wel goed natellen. Mijn auto heeft 300PK, maar dat schijnt dus niet 300PK te zijn (Klaar.). Mijn advies is dan ook om je niet op te laten lichten, want in de winkel verkopen ze misschien wel 40PK, maar dan is het maar 30PK! Opletten dus.
Wie doet er even een linkje naar het XXX pk is niet altijd XXX pk topic?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb eens gelezen dat PK's niet altijd kloppen, dus ik zou het wel goed natellen. Mijn auto heeft 300PK, maar dat schijnt dus niet 300PK te zijn (Klaar.). Mijn advies is dan ook om je niet op te laten lichten, want in de winkel verkopen ze misschien wel 40PK, maar dan is het maar 30PK! Opletten dus.
Ook dat .. was ik vergeten te vermelden. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef NED het volgende:
[..]
Bij een trubo benzine is het ook interessant hoor
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:33 schreef kabelhaspel het volgende:
Wat dacht je van verder doortrekken dan 3000 rpm...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |