Het gaat om het principequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:38 schreef wdn het volgende:
lol
Hebben jullie niks beters te doen dan bekvechten over een foto?![]()
Dat is de vrouw van Ooier gek...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mevrouw Kuijt.. Dat ziet er totaal anders uit imo dan bovenstaande foto's van mevrouw Boulah.
maar ik ben eruit , Sabia B. is zwanger , ik gok een maand of vijf/zes en gekleed in het oranje, iig het buikjequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:38 schreef zjroentje het volgende:
De hits voor fotoleovogelzang.nl bereiken ongekende hoogtes vandaag.
Jullie zijn best wel erg hoor.Ik proef een rassistische smaak.Een beetje respect zou geen kwaad doen voor iemand die voor Oranje speelt en vecht...quote:
Uh oh, nu gaat het topic helemaal naar de Filistijnen denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef maxson het volgende:
[..]
Jullie zijn best wel erg hoor.Ik proef een rassistische smaak.Een beetje respect zou geen kwaad doen voor iemand die voor Oranje speelt en vecht...![]()
![]()
![]()
Maak het nou niet moeilijker dan dat het al isquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:46 schreef koemleit het volgende:
die vrouw naast de vrouw van kuijt is toch de vriendin van sneijder ofniet?
Idd en morgen is Kuyt aan de beurt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:45 schreef Joesse het volgende:
Dus als ik het goed begrijp uit dit topic heeft Boulah speciaal voor Fok! de training eerder verlaten om uit te leggen wie nou zijn vrouw is?
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oeps![]()
De Filistijnen zijn nadrukkelijk aanwezig in het Oude Testament en wel voornamelijk
als de grootste vijand van het volk Israël. ...
Nee! Het is de vrouw van Boulah. Je weet wel: BOULAH, BOULAH, BOULAH BOULAH ROUZ.eins!!!1111!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:46 schreef koemleit het volgende:
die vrouw naast de vrouw van kuijt is toch de vriendin van sneijder ofniet?
Helemaal korrekt!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:45 schreef Joesse het volgende:
Dus als ik het goed begrijp uit dit topic heeft Boulah speciaal voor Fok! de training eerder verlaten om uit te leggen wie nou zijn vrouw is?
Correcte spelling != intellectquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is 'jouw'. Inderdaad zal je gezien je intellect wat je hier toont niet mijn weg gaan vermoed ik.
Dus JIJ bent zijn vriendin?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef Timmai het volgende:
weet er nou nog steeds niemand wat er echt aan de hand is?
Ik maak me een beetje zorgen over de 1/4 finale zonder mijn Boulah
RIP - Rest in Peace. Beetje lullig om dat de nabestaanden toe te wensen, het idee is dat je overledene de rust toewenst.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:44 schreef _Mike_ het volgende:
Opflikkeren Maxson
Rip voor de nabestaanden word voor alles gepost hier tegenwoordig heeft niets met racisme te maken
U is nieuw op FOK!?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:01 schreef Antaresje het volgende:
[..]
RIP - Rest in Peace. Beetje lullig om dat de nabestaanden toe te wensen, het idee is dat je overledene de rust toewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |