Bron: OnsOranje.nlquote:Khalid Boulahrouz heeft woensdagmiddag de training van Oranje voortijdig moeten verlaten. De KNVB laat weten dat het vertrek van de verdediger te maken heeft met familie-omstandigheden.
Boulahrouz was samen met de andere selectieleden die dinsdag in de basis begonnen tegen Roemenië (2-0) bezig aan een uitlooptraining toen hij per auto het trainingsveld verliet.
Het Nederlands elftal deed het daags na de wedstrijd tegen Roemenië rustig aan op de training. De basisspelers werkten enkel een uitlooptraining af en de overige spelers mochten zich uitleven met een aantal afwerkwerkvormen.
Zaterdag speelt Oranje in Basel de kwartfinale tegen Zweden of Rusland.
Er worden soms zelfs baby's na 6maanden zwangerschap geboren.. You do the math, alles is mogelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef juniz1 het volgende:
zal wel iets ernstigers aan de hand zijn dan een geboorte, dat kan je in calculeren dacht ik zelf zo! 9 maanden duurt het toch!!!!!!!!!
Dat zal erg triest nieuws zijn. Dan ben ik bang dat hij niet meer in actie komt, zeer begrijpelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef wdn het volgende:
Dan zal zijn moeder zijn overleden. Las ergens dat ze een slechte gezondheid heeft/had.
Jansma netquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef tennisboy het volgende:
Op ww. knvb.nl, staat nu ook dat het om familieomstandigheden gaat.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef -jos- het volgende:
Volgens mij is de vrouw van Boula zwanger, dus zou een goede reden kunnen zijn kijk deze foto maar:
[ afbeelding ]
Net m'n OP af. Doen ze dit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef tennisboy het volgende:
Op ww. knvb.nl, staat nu ook dat het om familieomstandigheden gaat.
hoeft helemaal nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat hij niet meer in actie komt, zeer begrijpelijk natuurlijk.
Volgens mij is die foto copyrighted door Leo Vogelzang.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef -jos- het volgende:
Volgens mij is de vrouw van Boula zwanger, dus zou een goede reden kunnen zijn kijk deze foto maar:
[ afbeelding ]
No shit sherlockquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Volgens mij is die foto copyrighted door Leo Vogelzang..
Hoeft niet nee, maar ik denk dat het niet goed is als hij misschien met zijn hoofd ergens anders is.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef borisz het volgende:
We wachten maar af.
Bron: Telegraafquote:AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz heeft woensdag de training van het Nederlands elftal verlaten. De verdediger van Oranje, die alle drie de groepswedstrijden in de basis startte, verliet het trainingsveld vroegtijdig wegens familieomstandigen. Zijn vrouw is in het ziekenhuis van Lausanne opgenomen wegens complicaties bij de zwangerschap.
Tsja, je merkt wel dat Spits bij Nieuwnieuws aka Geenstijl hoortquote:
Dat laatste dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
Moeder of (ongeboren) kind misschien wel
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:32 schreef Joeriii het volgende:
[..]
"Hij was al klaar met trainen"
Wat een mongool die Jansma
Wat we al dachten dus.quote:
Ai, dat vind ik sneuquote:
Complicaties ontstaan toch pas na of tijdens een behandelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |