Zijn vrouw is 22 weken zwanger en opgenomen in het ziekenhuis, waar ze dus nog in ieder geval tot morgen moet blijven. Ik vrees toch echt een miskraam.. of andere complicaties.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef ksch het volgende:
Hij is dus nu met zn vrouw naar het ziekenhuis omdat er iets zou zijn met het kindje ofzoiets
Daar zou ik geen vergif op durven innemen hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:30 schreef Dvm86 het volgende:
Mexicanen in Amerika gaan daar ietwat anders mee om dan de meeste Marokkanen hier.
No shit sherlockquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef ksch het volgende:
Hij is dus nu met zn vrouw naar het ziekenhuis omdat er iets zou zijn met het kindje ofzoiets
Niet iedereen kijkt als een verslaafde naar shownieuws hoor. Ik ben blij dat hij het hier gepost heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
No shit sherlock
Net bij shownieuws! was dat zijn vrouw 22 weken zwanger is, en ze een nacht ter observatie int ziekenhuis moet blijven..
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:44 schreef kikoooooo het volgende:
Geruchten bij het RTL nieuws vandaan gaan over doping...
de no shit sherlock was meer omdat al 10000 keer in dit topic is gezegd dat het gaat om zijn vrouw en haar zwangerschap..quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt als een verslaafde naar shownieuws hoor. Ik ben blij dat hij het hier gepost heeft.
Bij 22 weken is het geen miskraam meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:39 schreef Timmai het volgende:
[..]
Zijn vrouw is 22 weken zwanger en opgenomen in het ziekenhuis, waar ze dus nog in ieder geval tot morgen moet blijven. Ik vrees toch echt een miskraam.. of andere complicaties.
Idd sterktequote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:19 schreef -jos- het volgende:
flexino 18-06-2008 @ 18:43
Met zijn vrouw komt het wel goed, maar met de baby (jongetje) een stuk minder helaas. Heb ik direct van zijn familie vernomen.
vreselijk voor hem en zn vrouw en naastenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:12 schreef =HellFire= het volgende:
O man, Boulah kunnen we niet missen. En die (eventuele) mentale klap lijkt me ook vreselijk. Let's hope for the best.
Yeah right, flikker toch op met die onzin. Echte berichten met bron of plaats niets.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:19 schreef -jos- het volgende:
flexino 18-06-2008 @ 18:43
Met zijn vrouw komt het wel goed, maar met de baby (jongetje) een stuk minder helaas. Heb ik direct van zijn familie vernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |