quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef DANILXL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.

quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef DANILXL het volgende:Gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

WTF, wat een stel leipo's daar als je vanuit Westerse ogen bekijkt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef milagro het volgende:
gezellige reacties op het marokko forum destijds , dan is het geneuzel hier enkel maar schattig
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-1224783.html

Is het nou echt nodig om dat zo te vragen?quote:

Inderdaad wat een stelletje mongolen zeg, dit is de enige fatsoenlijke reactie van al die pagina's voor de rest is het allemaal "Lelijke heks, wat een snol je mag niet zoenen van Allah dit dat"quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
WTF, wat een stel leipo's daar als je vanuit Westerse ogen bekijkt.
quote:De meeste topicreageerders hier weten zo te zien niet meer wat innerlijk betekent...
Ten eerste wil ik zeggen dat ik dat meisje wel een prachtmeid vind....ze heeft tenminste geen stukadoor-actie op dr gezicht, want als ik door de stad loop zie ik geen marokkaanse gezichten meer, maar marokkaanse muren, die geplamuurd en geverfd zijn en helaas nog steeds lelijk uit zien. Deze meid, ziet er zonder makeup nog steeds supermooi uit masha'Allah en ze heeft er ook nog voor gekozen om dit op haar bruiloft te doen, gewoon lekker simpel en mooi. Ik denk dat veel meiden hier gewoon jaloers op haar zijn...let op jullie zelf en praat dan pas over anderen. En neem een voorbeeld aan haar zou ik zeggen, haar man is miljonair, maar zij blijft tenminste haar zelf.
Ten tweede, wie zegt dat die meid niet moslim is?
Ten derde, het zijn vrouw, ze zijn getrouwd, dus het is toegestaan om haar een kus te geven en zij mag dat ook.
Ik begrijp dus echt niet waarom er zo een aardschok ontstaan is rondom bouchari's priveleven...en vergeet niet een echte moslim weet zijn tong te beheersen.

En vooral op zijn vrouw, je ziet namelijk erg veel dames reageren met dat het een lelijk wijf is enzoquote:

Dan had ie de doping eerder doorverkocht denk ik, blijft een Marrokaan he.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik schrok al.., dalijk had boulah doping gebruikt ofzo en konden we allemaal naar huize

ik ging er vanuit dat die knul een held, een voorbeeld zou zijn voor die gastjes, maar mijn god, zeg, hij trouwt met een Turkse en waagt het om zijn bruid te zoenen in het openbaar en het gaat los daarquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]

ze blijven je verbazen hequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat die knul een held, een voorbeeld zou zijn voor die gastjes, maar mijn god, zeg, hij trouwt met een Turkse en waagt het om zijn bruid te zoenen in het openbaar en het gaat los daar
"hij is helemaal verkaast!!!!"
"landverrader"
"tfoeee ...k*nkerkaaskop dit , slet dat"
eendracht macht maaahaaachtig.. maar daar even niet!!!!!!!!!!!! het maakt vooral dom.
Oh en Boulahrouz![]()
we duimen verder of is er al nieuws ondertussen?

-Zucht- , inderdaad...wat een kansloze mongolen. Sommige Fok-ers zijn er niets bijquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Inderdaad wat een stelletje mongolen zeg, dit is de enige fatsoenlijke reactie van al die pagina's voor de rest is het allemaal "Lelijke heks, wat een snol je mag niet zoenen van Allah dit dat"
[..]

It wasnt me...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is het nou echt nodig om dat zo te vragen?

Neequote:

quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dan had ie de doping eerder doorverkocht denk ik, blijft een Marrokaan he.

Wat een kutopmerking.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]

Die spelfout maakt 't nog erger.quote:

Marrokaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]

Tfoe!quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat die knul een held, een voorbeeld zou zijn voor die gastjes, maar mijn god, zeg, hij trouwt met een Turkse en waagt het om zijn bruid te zoenen in het openbaar en het gaat los daar
"hij is helemaal verkaast!!!!"
"landverrader"
"tfoeee ...k*nkerkaaskop dit , slet dat"
eendracht macht maaahaaachtig.. maar daar even niet!!!!!!!!!!!! het maakt vooral dom.
Oh en Boulahrouz![]()
we duimen verder of is er al nieuws ondertussen?

Wat verwacht je dan. 90% van die Marokkaanse allochtonen hier in Nederland is uitschot. Over Nederland roepen ze ook overal wat een zwaar k**ker wij, autochtonen en ons land wel niet zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |