abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:29:50 #226
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_59493774
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef DANILXL het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:29:56 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_59493778
Ik schrok al.., dalijk had boulah doping gebruikt ofzo en konden we allemaal naar huize
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_59493788
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef DANILXL het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast.
pi_59494081
Dus van die olifant kunnen we nu weer een mug maken...
pi_59494349
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef milagro het volgende:
gezellige reacties op het marokko forum destijds , dan is het geneuzel hier enkel maar schattig

http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-1224783.html
WTF, wat een stel leipo's daar als je vanuit Westerse ogen bekijkt.
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 17:55:29 #231
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59494371
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:57 schreef Hankster het volgende:
tvp
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59494433
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef NED het volgende:
Hoelang is dat wijf van hem eik al zwanger?
Is het nou echt nodig om dat zo te vragen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_59494577
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Inderdaad wat een stelletje mongolen zeg, dit is de enige fatsoenlijke reactie van al die pagina's voor de rest is het allemaal "Lelijke heks, wat een snol je mag niet zoenen van Allah dit dat"
quote:
De meeste topicreageerders hier weten zo te zien niet meer wat innerlijk betekent...

Ten eerste wil ik zeggen dat ik dat meisje wel een prachtmeid vind....ze heeft tenminste geen stukadoor-actie op dr gezicht, want als ik door de stad loop zie ik geen marokkaanse gezichten meer, maar marokkaanse muren, die geplamuurd en geverfd zijn en helaas nog steeds lelijk uit zien. Deze meid, ziet er zonder makeup nog steeds supermooi uit masha'Allah en ze heeft er ook nog voor gekozen om dit op haar bruiloft te doen, gewoon lekker simpel en mooi. Ik denk dat veel meiden hier gewoon jaloers op haar zijn...let op jullie zelf en praat dan pas over anderen. En neem een voorbeeld aan haar zou ik zeggen, haar man is miljonair, maar zij blijft tenminste haar zelf.
Ten tweede, wie zegt dat die meid niet moslim is?
Ten derde, het zijn vrouw, ze zijn getrouwd, dus het is toegestaan om haar een kus te geven en zij mag dat ook.

Ik begrijp dus echt niet waarom er zo een aardschok ontstaan is rondom bouchari's priveleven...en vergeet niet een echte moslim weet zijn tong te beheersen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59494592
allemaal jaloers op Boulahrouz
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_59494747
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:04 schreef Meki het volgende:
allemaal jaloers op Boulahrouz
En vooral op zijn vrouw, je ziet namelijk erg veel dames reageren met dat het een lelijk wijf is enzo

Overigens vind ik het wel een knappe dame hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59494764
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik schrok al.., dalijk had boulah doping gebruikt ofzo en konden we allemaal naar huize
Dan had ie de doping eerder doorverkocht denk ik, blijft een Marrokaan he.
pi_59494787
quote:

[..]

ik ging er vanuit dat die knul een held, een voorbeeld zou zijn voor die gastjes, maar mijn god, zeg, hij trouwt met een Turkse en waagt het om zijn bruid te zoenen in het openbaar en het gaat los daar

"hij is helemaal verkaast!!!!"
"landverrader"
"tfoeee ...k*nkerkaaskop dit , slet dat"

eendracht macht maaahaaachtig.. maar daar even niet!!!!!!!!!!!! het maakt vooral dom.

Oh en Boulahrouz
we duimen verder of is er al nieuws ondertussen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59494829
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ging er vanuit dat die knul een held, een voorbeeld zou zijn voor die gastjes, maar mijn god, zeg, hij trouwt met een Turkse en waagt het om zijn bruid te zoenen in het openbaar en het gaat los daar

"landverrader"

eendracht macht maaahaaachtig.. maar daar even niet!!!!!!!!!!!! het maakt vooral dom.

Oh en Boulahrouz
ze blijven je verbazen he
underground forever baby
pi_59494860
Is dit een rel topic geworden en ik heb het gemist!?
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:17:36 #240
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59494916
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:03 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Inderdaad wat een stelletje mongolen zeg, dit is de enige fatsoenlijke reactie van al die pagina's voor de rest is het allemaal "Lelijke heks, wat een snol je mag niet zoenen van Allah dit dat"
[..]

-Zucht- , inderdaad...wat een kansloze mongolen. Sommige Fok-ers zijn er niets bij
pi_59495372
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is het nou echt nodig om dat zo te vragen?
It wasnt me...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_59495472
is er nu al wat meer bekend?
pi_59495486
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:48 schreef Stienn het volgende:
is er nu al wat meer bekend?
Nee
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:12:26 #244
215375 ksch
Of niet
pi_59496111
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

pi_59496343
quote:

[..]

Wat een kutopmerking.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:23:13 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59496371
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking.
Die spelfout maakt 't nog erger.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_59496397
quote:

[..]

Marrokaan Volgens mij ben jij er ook 1
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:24:58 #248
158452 IQM
I am the one
pi_59496414
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef milagro het volgende:

[..]

"landverrader"

Oh en Boulahrouz
Tfoe!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59496529
quote:

[..]

Wat verwacht je dan. 90% van die Marokkaanse allochtonen hier in Nederland is uitschot. Over Nederland roepen ze ook overal wat een zwaar k**ker wij, autochtonen en ons land wel niet zijn.
En dan ook nog verwachten dat wij deze figuren accepteren. Nou nee, toon eerst maar eens wat meer respect voor je land. Mexicanen in Amerika gaan daar ietwat anders mee om dan de meeste Marokkanen hier.
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:33:34 #250
215375 ksch
Of niet
pi_59496596
Hij is dus nu met zn vrouw naar het ziekenhuis omdat er iets zou zijn met het kindje ofzoiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')