abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:08:40 #101
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59489534
blijft wel een vaag verhaal.... vooral als je op Fok! gaat vragen wat je in zo'n situatie moet doen...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:09:02 #102
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59489547
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben benieuwd hoe dit verder loopt..
lijkt me dat de politie de logische stap is. Waarom zou het je eigen schuld zijn als je je probeert te verzetten.. Nee is toch nog altijd nee.
Absoluut. Maar daadwerkelijke verkrachting (penetratie), dat doe je niet effe snel op een pot in de kroeg hoor.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59489567
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef rene90 het volgende:
Als er door sporenonderzoek kan worden bewezen dat er sex is geweest tegen haar wil,
Dat kan sporenonderzoek niet bewijzen voor zover ik weer.
Sporenonderzoek kan misschien wel laten zien dat er seks is geweest, en misschien eventuele verwondingen/kneuzingen/blauwe plekken, maar dat is geen bewijs voor onvrijwillige seks.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:10:35 #104
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_59489605
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Re het volgende:
Laat TS zich ook testen op GHB, rohypnol, of ketamine ?
Op GHB kun je je niet laten testen, omdat dat meteen wordt opgenomen in het lichaam..
En na een aantal uren al afgebroken is.
De andere 2 zouden wel getest kunnen worden..
------------------
pi_59489618
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Door de drank en drugs is de geloofwaardigheid van de getuigen ook ver te zoeken dus ik denk dat de barman gewoon vrij uit gaat.
Hij had ook drank op, dus dan zou beide kanten niet te bewijzen zijn.
Feit is wel dat zijn sperma in haar gevonden zal worden ( als ze iig naar de politie gaat en ziekenhuis)
Zij zegt dat het NIET consentueel is, dus hebben ze weinig andere keus dan dat in behandeling te nemen .

Tuurlijk xal het moelijk te bewijzen zijn, maar als niemand maar aangift doet van verkrachting zullen een hoop verkrachters het nog eens doen, en/of vrij rond blijven lopen..
*uit lurkstand herrezen*
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:11:30 #106
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_59489648
Volgorde is ook wel grappig

Eerst verkrachten en dan verdovende middelen toedienen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_59489666
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef makkie88 het volgende:
mag ik diT ook eVen volgen Please
Wat een supertrieste mongool die barman
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_59489700
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Absoluut. Maar daadwerkelijke verkrachting (penetratie), dat doe je niet effe snel op een pot in de kroeg hoor.
Verkracht worden kan altijd, in een winkelcentrum op een wc.. where-ever...

Dat is m.i geen argument om te zeggen dat het dus maar een vaag verhaal is.. of niet gebeurd zal zijn..

Weet jij veel, voor hetzelfde gend was het een invalide toilet oid.. of een groot toilet... ruimte zat...
*uit lurkstand herrezen*
pi_59489720
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Heb je de OP wel goed gelezen?
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:14:00 #110
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59489740
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vind het maar een raar verhaal, als ik eerlijk ben.

Je bent zo maar genomen op een toilet? Pardoes floepte die er in?

Ik probeer me er een voorstelling bij te maken, maar het wil niet zo.
Kan me voorstellen dat je nogal bang wordt op zo'n moment. Zeker als de man in kwestie groot/sterk en erg hardhandig te werk gaat. Nu maar hopen dat TS gewoon naar de politie is gegaan.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59489750
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:13 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Idd

"hij trok me de badkamer in die hij op slot deed "
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_59489753
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Dat kan sporenonderzoek niet bewijzen voor zover ik weer.
Sporenonderzoek kan misschien wel laten zien dat er seks is geweest, en misschien eventuele verwondingen/kneuzingen/blauwe plekken, maar dat is geen bewijs voor onvrijwillige seks.
Het kan niet daadwerkelijk "bewezen" worden, alleen door scheurtjes aan de binnenkant van haar vagina kan je wel aantonen dat zij niet nat genoeg is geweest voor normale sex dus kans op onvrijwillige sex logischer is. Dus dat is toch wel een belangrijk punt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:15:40 #113
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59489801
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:13 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Niet goed genoeg.

Maar het punt blijft ongewijzigd.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:16:22 #114
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59489827
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het kan niet daadwerkelijk "bewezen" worden, alleen door scheurtjes aan de binnenkant van haar vagina kan je wel aantonen dat zij niet nat genoeg is geweest voor normale sex dus kans op onvrijwillige sex logischer is. Dus dat is toch wel een belangrijk punt.
Als er sprake is van verzet (hetgeen me toch niet geheel onmogelijk lijkt in een huis met mensen), dan moet dat ook terug te zien zijn.
pi_59489865
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

nou, ik heb daar nog nooit van gehoord, maar dat maakt niet uit. Het kan ook betekenen dat ze wel geil was en graag genomen wilde worden, maar nog niet vochtig genoeg was (ja dat kan). Ik zeg niet dat het zo is, maar dat zal hij ongetwijfeld als verklaring geven.
pi_59489871
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Niet goed genoeg.

Maar het punt blijft ongewijzigd.
Ik vind het ook wel een raar verhaal, maar geef het het voordeel van de twijfel.
pi_59489971
Goed iig dat het erop lijkt dat TS naar de politie is.
pi_59490013
En dan ben ik wel benieuwd hoe het afloopt.
pi_59490052
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Wolkje het volgende:

[..]

nou, ik heb daar nog nooit van gehoord, maar dat maakt niet uit. Het kan ook betekenen dat ze wel geil was en graag genomen wilde worden, maar nog niet vochtig genoeg was (ja dat kan). Ik zeg niet dat het zo is, maar dat zal hij ongetwijfeld als verklaring geven.
Kan ook inderdaad, alleen om de zaak sterker te maken zijn zulke punten toch van belang en in het "voordeel" van TS, hoe cru het ook klinkt.

Ben benieuwd wat er uit komt bij de politie.
Top 5 China producten
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:25:55 #120
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_59490134
Vaag verhaal, je zou er bijna HOAX van gaan roepen. Maargoed hoop dat ze nog post.

Vraag mij sowieso altjid af hoe dat werkt zo'n verkachting. Meisjes kunnen toch hun benen dicht houden? En dan ook nog coke snuiven, njaa daarvan werd ze wel lekker helder zullen we maar zeggen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_59490214
Moet ze wel erg sterke dijbeenspieren hebben hoor, wil je dat lang vol kunnen houden.
Top 5 China producten
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:31:08 #122
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59490287
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef DoimeN het volgende:
Vraag mij sowieso altjid af hoe dat werkt zo'n verkachting. Meisjes kunnen toch hun benen dicht houden? En dan ook nog coke snuiven, njaa daarvan werd ze wel lekker helder zullen we maar zeggen.
Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.
Wel eens getest met m'n ex, maar tegen een man kun je gewoon niet op, hoe graag je ook wil. En dat is eng.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59490416
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als meisje ben je sowieso al snel slapper dan de kerel, dan is dat heel moeilijk hoor.
Wel eens getest met m'n ex, maar tegen een man kun je gewoon niet op, hoe graag je ook wil. En dat is eng.
kinky hoor... maar je hebt wel gelijk. alhoewel.. als vrouw hoef je maar 1 keer hard in een kerel z'n zak te knijpen en serieus.... hoe sterk je ook bent als man kan je dan HELEMAAAAL niks meer....
I'm not the man you think I am!
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:36:05 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59490426
quote:

[..]

Wat een onzin. Ik ouwehoer regelmatig met mn kerel, en idd zonder hem echt pijn te doen kan ik hem niet aan nee. Maar als ik hem echt pijn doe als in zn arm op zn rug wrikken en optrekken, reken maar dattie dan op zn knieën gaat.

En als je verkracht wordt ben je (mag ik hopen) toch wel in staat iemand flink pijn te doen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_59490495
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef l3laster het volgende:

[..]

kinky hoor... maar je hebt wel gelijk. alhoewel.. als vrouw hoef je maar 1 keer hard in een kerel z'n zak te knijpen en serieus.... hoe sterk je ook bent als man kan je dan HELEMAAAAL niks meer....
Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doen
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:40:44 #126
779 WaStEd
Hellaluha
pi_59490577
hallucinatie na cocaine is een mogelijkheid...

http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=369&id=7
too much is not enough....
pi_59490587
Tja, of je bent in shock door wat er allemaal gebeurt dat je je benen niet meer bij elkaar kan houden of er aan denkt dat je best die persoon's je-weet-wel eraf kan bijten.
pi_59490615
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef WaStEd het volgende:
hallucinatie na cocaine is een mogelijkheid...

http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=369&id=7
Ze nam coke ná de verkrachting....
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_59490633
quote:
Ik moest 'em toen bevredigen en zei weer dat ik dit niet wilde, waarna hij mijn hoofd naar beneden drukte en zo... je kunt het wel bedenken
Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?
Top 5 China producten
pi_59490634
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook, gelukkig ben ik nog nooit in zo'n soort situatie geweest, maar dan weet ik wel waar ik op zou richten, ogen krabben, zak schoppen, dat soort dingen. Ik denk ook niet dat je dat zo maar met iemand test, dan moet je iemand echt pijn willen doen
Dat zeg je nu heel makkelijk.
Maar op zo'n moment ben je in paniek en ook nog verdoofd door de alcohol.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_59490639
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Of je durft niets te doen omdat hij je achteraf wel gaat wurgen als je te veel tegenstribbeld. Men denkt gewoon niet rationeel na op zulke momenten, maar gaat puur af op oer-instincten: in tijden van gevaar meegeven ipv tegenstribbelen.
pi_59490660
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat ze de coke heeft aangenomen. Je bent al wat aangeschoten en ongelofelijk in de war en overstuur en dan wordt je iets aangeboden waarvan gezegd wordt dat het helpt.
Dan snap ik best dat je dat aanneemt in de verwarring van het moment.

Ik zou dit erbij vertellen aan de politie. De sporen van de coke zijn wrs nog wel terug te vinden in de badkamer.
pi_59490690
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dit stukje vind ik ook beetje apart, je kan iemand toch niet dwingen te pijpen, hou je gewoon je mond dicht draai je je hoofd weg, enige vrouwen die hier uitleg kunnen geven?
Iemand zit met z'n handen om je nek, werk je niet mee dan loop je de kans dat je keel dichtgeknepen wordt tot je niets meer voelt. Dus in een instinct werk je mee?
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:47:20 #134
779 WaStEd
Hellaluha
pi_59490757
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef Beach het volgende:

[..]

Ze nam coke ná de verkrachting....
So.. ?
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:47:29 #135
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59490764
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef rene90 het volgende:

Ik zou ook denken; bijt er dan gewoon keihard in.
Maar denk dat je op zo'n moment dat soort dingen gewoon vergeet. Bang bent vooral en hoopt dat het snel voorbij is.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59490776
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:41 schreef Xith het volgende:
Tja, of je bent in shock door wat er allemaal gebeurt dat je je benen niet meer bij elkaar kan houden of er aan denkt dat je best die persoon's je-weet-wel eraf kan bijten.
Of je denkt na over de gevolgen van zo'n daad. Je bent opgesloten bij een vreemde in zijn huis. Dan kan je hem wel pijn doen en tijdelijk uit kunnen schakelen, maar vluchten word dan moeilijk. Hoe ernstig verkrachting ook is, als zij hem wat aangedaan zou hebben zou hij veel ergere dingen gedaan kunnen hebben. Uit angst daarvoor zou ze zich ook niet hevig verzet kunnen hebben. Een man is nou eenmaal heel wat sterker dan een vrouw. Dan ben je aardig hulpeloos.

Ook kan je door de shock niet helder nadenken.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:48:53 #137
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59490816
Ik kan me best wel iets van TS's situatie voorstellen. Ze was aangeschoten, in de war en overdonderd. Onderschat de combinatie van factoren niet, dingen kunnen heel snel gaan. Kan me voorstellen dat tegen de tijd dat het besef doordrong, het al te laat was.

En dat van die coke achteraf... Ik kan me indenken dat TS door het gebeurde er met haar hoofd niet bij was, maar bezig met emoties en schaamtegevoelens, en op dat moment coke zag als iets dat haar beter zou laten voelen.

Verder lopen er mensen te zagen over het feit dat TS niet heel erg tegenstribbelde, maar ik kan me indenken dat het psychologische aspect heel zwaar onderschat wordt. Kijk maar naar de werkwijze van loverboy's bijvoorbeeld.

Dus mits dit geen hoax is (wat ik overigens ook niet denk), gun haar een beetje ruimte.

In ieder geval sterkte voor de TS.
pi_59490907
En je weet niet zeker of je verkracht bent?

Nou ik weet het wel zeker. Aangifte doen.
En als je je vriend kwijt raakt omdat je verkracht bent zou ik blij zijn dat ik hem kwijt was als ik jou was
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:51:19 #139
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59490908
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef Ludootje het volgende:
Ik kan me best wel iets van TS's situatie voorstellen. Ze was aangeschoten, in de war en overdonderd. Onderschat de combinatie van factoren niet, dingen kunnen heel snel gaan. Kan me voorstellen dat tegen de tijd dat het besef doordrong, het al te laat was.

En dat van die coke achteraf... Ik kan me indenken dat TS door het gebeurde er met haar hoofd niet bij was, maar bezig met emoties en schaamtegevoelens, en op dat moment coke zag als iets dat haar beter zou laten voelen.

Verder lopen er mensen te zagen over het feit dat TS niet heel erg tegenstribbelde, maar ik kan me indenken dat het psychologische aspect heel zwaar onderschat wordt. Kijk maar naar de werkwijze van loverboy's bijvoorbeeld.

Dus mits dit geen hoax is (wat ik overigens ook niet denk), gun haar een beetje ruimte.

In ieder geval sterkte voor de TS.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:52:45 #140
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59490953
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:28 schreef rene90 het volgende:
Moet ze wel erg sterke dijbeenspieren hebben hoor, wil je dat lang vol kunnen houden.
Welnee man. Probeer het thuis eens met je vriendin zou ik zeggen. Je pik erin proppen terwijl zij haar benen op elkaar houdt en tegenstribbelt.

Ik wens je alvast veel succes
quote:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld. Zie bovenste gedeelte van m'n post. Je moet echt bijzonder sterk en helder zijn, en een bijzonder niet sterk iemand tegenover je hebben. Je hebt twee handen en moet dus de benen van elkaar scheiden en gescheiden houden, je lul er in proppen en tevens de krabben en klappen ontwijken en als je ze toch krijgt, heel hard niet gaan bloeden.

Nee, lijkt me zeer sterk.

Maar goed, het is niet aan mij om een eindoordeel te vellen. Maar ik vind het een dubieus verhaal.
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:44 schreef Xith het volgende:

[..]

Iemand zit met z'n handen om je nek, werk je niet mee dan loop je de kans dat je keel dichtgeknepen wordt tot je niets meer voelt. Dus in een instinct werk je mee?
In een huis vol mensen?

Nah ja, zie hier: de aanval is de beste verdediging. Dus dames: DAMAGE-DESTRUCTION-MAYHEM&TERROR
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:54:37 #141
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_59491017
Welke bar werkt die jongeman?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:00:01 #142
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59491197
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef DoimeN het volgende:
YEAH, effe een lekkere lynchpartij!
pi_59491326
Mwa, beetje raar verhaal. Je gaat toch meteen weg daarna als hij je verkracht heeft. Nog een lijntje coke snuiven. Wtf? erg ongeloofwaardig verhaal.
Lambo of Rekt
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:07:43 #144
779 WaStEd
Hellaluha
pi_59491441
Disclosure
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:09:18 #145
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59491499
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:04 schreef EggsTC het volgende:
Mwa, beetje raar verhaal. Je gaat toch meteen weg daarna als hij je verkracht heeft. Nog een lijntje coke snuiven. Wtf? erg ongeloofwaardig verhaal.
Blijkbaar heb jij weinig inlevingsvermogen. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar en mensen reageren heel uiteenlopend op gebeurtenissen. Maar goed, ieder zijn eigen mening.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:16:25 #146
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_59491701
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:00 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

YEAH, effe een lekkere lynchpartij!
Ik had eigenlijk wel zin in een biertje en een lijntje... Kan je nu wel goedkoop uit ze broekzak chanteren denk!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:27:45 #147
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_59492024
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef DoimeN het volgende:
Gaan we hem eens ff bezoeken ja
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:31:21 #148
85898 jon01104
Hanso Foundation employee
pi_59492143
nu naar politie gaan .. die klootzak moet gepakt worden... sterkte
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:33:40 #149
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_59492214
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:31 schreef jon01104 het volgende:
nu naar politie gaan .. die klootzak moet gepakt worden... sterkte
ze is al anderhalf uur daar
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_59492266
Om terug te komen op de vraag: Wel of niet verkracht kan heel simpel beantwoord worden:

Was het lekker?

sorry hoor, maar je weet toch zelf wel of je wel of niet meegedaan hebt of Nee gezegd hebt..

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2008 16:36:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')