Ik heb een datum dat ik ga afrijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOERA! Ik was zoo bang dat het nog eeuwig zou duren. Na jullie advies heb ik het dan toch maar gewoon gevraagd: hoeveel uur denk je dat ik nog moet lessen? Ze zei dat ik het goed deed alleen soms nog een beetje in paniek raak, en daar moet ik vanaf. Ik zou nog zo'n 12 uurtjes moeten lessen om het volledig goed te kunnen. Ik zei dat ik het bijgehouden had en nu zo'n 31 heb gehad, en ze zei dat dat mooi was, want het gemiddelde lag bij 45 uur. Ik gaf aan dat ik na mijn vakantie nog zo'n 3 weken in augustus volledig vrij was van alles, en ze zei 'dan proppen we gewoon daar al die lessen en je examen aan het einde van augustus' Perfect! We hebben meteen allemaal data gepland, ik doe dan 8 lessen van 1,5 uur. Dat wordt bijna iedere dag rijden. Datum van examen staat ook vast. Nu realiseer ik me dat ik zelf sowieso al 4,5 uur gepland had staan.. dus komt het er op neer dat ik meer lessen neem. En eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg - ik heb liever dat ik het éxtra goed leer en mijn examen in één keer haal, dan dat ik straks zak en opnieuw zoveel moet betalen voor extra lessen en een examen. Ik heb dan precies 50 klokuren gelest voor mijn examen. Ik ben er klaar voor!!!!