oké dus bussum is links-links.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bussum is richting Amsterdam, Eemnes en Huizen richting Utrecht
Als je mij vraagt waar een bepaalde straat in Bussum is weet ik het ook niet, terwijl ik er al 22 jaar woonquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb er vaak genoeg gereden maar ik herken de weg echt niet.. Sowieso ook niet in m'n woonplaats.....
Als je mij vraagt Bussum te vinden. Dan gaat dat dus niet (tenzij er overal borden staan)quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je mij vraagt waar een bepaalde straat in Bussum is weet ik het ook niet, terwijl ik er al 22 jaar woon
En die staan er welquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je mij vraagt Bussum te vinden. Dan gaat dat dus niet (tenzij er overal borden staan)
Nou niet echt vanaf het begin.. Ik denk wel dat ik morgen zak. Maar dan doe ik het gewoon nog een keer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
En die staan er wel
Ze hebben alleen nog geen routebordjes uitgevonden die je naar bepaalde straten sturen
Waarom zou je nog gaan dan morgen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou niet echt vanaf het begin.. Ik denk wel dat ik morgen zak. Maar dan doe ik het gewoon nog een keer.
Mijn reactie was wat overdrevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Omdat ik de weg vergeet en dan zak?
Of omdat ik weer tegen stoeprandjes rij
en bejaarden met rollators niet over laten steken
of haaientanden over het hoofd zie
of vergeet dat ik op een voorrangsweg zit
of tegelijk kijk en verplaats ipv eerst kijken dan verplaatsen
Ja geen idee. Ik zie het wel.
Zodat je weer met je skelter kan rijden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:59 schreef Geqxon het volgende:
Vanmiddag de Aston Martin en de Jag maar even uit de garage rijden.
En daarna met de fiets naar het gemeentehuis.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zodat je weer met je skelter kan rijden?
Hetzelfde bij mijn instructeur. Hij vond het de grootste onzin dat ooit is uitgevondenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:23 schreef Geqxon het volgende:
En bij mijn rijinstructeur was het zo van.... "Navigatie? Dat heb ik niet.".
Je vergat je richtingaanwijzer?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik had wel een toffe examinatrice: "Zal ik mijn hand maar uitsteken?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |